Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

Re: Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

ViestiKirjoittaja vibeke » 15.04.2019 11:29

Viesti Kirjoittaja jokunikki » 15.04.2019 07:39
Tietoturvaongelmaa ei ole ollut. Foorumin valvoja Kyllästynyt kirjoitti 09.04.2019 klo 19:14
"Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista."

Viesti Kirjoittaja Pettis » 15.04.2019 09:48
En ymmärrä mitä tällä viestillä ajat takaa. Joka tapauksessa, toimin faktojen perusteella, enkä "mutta kun se sanoi näin" -huhujen perusteella.
Tätä "mutta kun se sanoi ja tuo toinen sanoi näin" -keskustelua ei tänne tuoda. Luulisi aikuisilla ihmisillä olevan parempaakin tekemistä.
Lukitsen ketjun.
Ihan kuin Kyllästyneen viesti ei sisältäisi faktaa vaan - -, niin, mitä?
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 15.04.2019 11:31

Pertti on valmis maksamaan yllättävän kovaa hintaa Kyllästyneen mokien peittelystä.
vibeke

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.04.2019 11:48

11:47
Se, että vibeke "näkee" valvojien hallintapaneelin ei (kai) ole sama kuin että hän voisi moderoida de facto.

Huhtikuun tietoturvaan liittyen minä olen tehnyt joitain kokeita ja/tai säätöjä ja Kyllästynyt myös (minun jälkeeni ja ainakin osin minusta riippumatta). Hallintaan liittyvät ohjeet eivät ole käyttäjäystävällisia, ja me molemmat olemme tehneet vain parhaamme.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.04.2019 11:50

vibeke kirjoitti:Pertti on valmis maksamaan yllättävän kovaa hintaa Kyllästyneen mokien peittelystä.

En itse pysty edes arvioimaan ko. väitettä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.04.2019 12:05

Suljen ketjun maanantaina 15.4.2019 n. klo 15.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 12:15

Psykopatologia kirjoitti:11:47
Se, että vibeke "näkee" valvojien hallintapaneelin ei (kai) ole sama kuin että hän voisi moderoida de facto.

Huhtikuun tietoturvaan liittyen minä olen tehnyt joitain kokeita ja/tai säätöjä ja Kyllästynyt myös (minun jälkeeni ja ainakin osin minusta riippumatta)...

Ainoa asia jota olen huhtikuussa säätänyt on se, että muutin Mirrin käyttäjäasetuksen "Normaali pääsy" yhtenäväiseksi (kaikkien muiden käyttäjien kanssa) "Ei määrättyä roolia".

Mikä käytännön ero sitten on "Normaali pääsy" asetuksella verrattuna "Ei määrättyä roolia"-asetukseen, sitä minä en tiedä.
Mirrille "Normaali pääsy" lienee tullut silloin kun hänen banninsa loppui. Muiden kirjoittajien "Ei määrättyä roolia" -asetus syntyy kirjautumisen yhteydessä automaattisesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 12:16

vibeke kirjoitti:Pertti on valmis maksamaan yllättävän kovaa hintaa Kyllästyneen mokien peittelystä.

Mikähän se minun mokani on ollut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 12:26

vibeke kirjoitti:Osoitus siitä, että kaiken muun lisäksi Kyllästynyt on luonteeltaan myös häikäilemätön:
Kyllästynyt kirjoitti:
vibeke kirjoitti:Ei ole tullut vieläkään näyttöä väitteiden tueksi.
1) Missä näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu?

1. vibeken viesti ketjuun "Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin" klo 21:07 9.4.2019:
vibeke kirjoitti:Mirri, jep. Alkoi tuntua kipua rinnassa.
Jokainen näkee persesilmälläänkin, ettei se, että kirjoitan että alkoi tuntua kipua rinnassa, vielä osoita mitään siitä, että alkoi tuntua kipua rinnassa esimerkiksi sydänkohtauksen tai tietojen tarkastelun vuoksi. Viestistäni ilmeni, mihin viittasin: Mirrin viestiin. Mirrin viestistä näkyi rintakivun syy. Eli Kyllästynyt on täysin tietoisesti vääristellyt. Sellaista tekee vain häikäilemätön ihminen.

Olen jo vastannut vibekelle ymmärtäneeni väärin hänen rintakipunsa syyn. Olen myös pahoitellut väärinymmärrystäni. vibeke on kuitenkin kertonut, ettei edes lue vastauksiani, joten ehkä hän ei ole kyseistäkään viestiänikään tavannut.
Alla kyseinen vastaukseni vielä uudelleen, ja lihavoituna rintakipua koskeva osuus:

Kirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 13:47
vibeke kirjoitti:
Et vastannut kysymyksiin. En kysynyt, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua rinnassa. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu. Postasit "vastaukseksi" viestin, jossa kerroin tuntevani kipua rinnassa Mirrin mainitsemasta syystä. Tietojen tarkasteluun ei liittynyt mitenkään...

Ymmärsin viestisi niin, että väittämäsi aiheetta tehty tietojesi tarkastelu oli syy tuntemallesi ahdistukselle ja kivulle, mutta sepä hyvä, ettei asia ollut niin. Pahoittelen syvästi saamaani väärää käsitystä...
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ip-banni » 15.04.2019 12:59

Täällä voi olla ihan oikeitakin sydänsairaita, joten älkää pelleilkö rintakivuilla. Jos rintaa sattuun, luulisi hullunkin ymmärtävän, että silloin soitetaan 112 eikä asiaa kirjoiteta nettifoorumille.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.04.2019 13:21

Kyllästynyt kirjoitti:Mikä käytännön ero sitten on "Normaali pääsy" asetuksella verrattuna "Ei määrättyä roolia"-asetukseen, sitä minä en tiedä.
Mirrille "Normaali pääsy" lienee tullut silloin kun hänen banninsa loppui. Muiden kirjoittajien "Ei määrättyä roolia" -asetus syntyy kirjautumisen yhteydessä automaattisesti.

Milloin olen ollut bannissa ja mistä syystä? Kyllästynyt, haluan tietää tarkan ajankohdan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 13:39

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Mikä käytännön ero sitten on "Normaali pääsy" asetuksella verrattuna "Ei määrättyä roolia"-asetukseen, sitä minä en tiedä.

Milloin olen ollut bannissa ja mistä syystä? Kyllästynyt, haluan tietää tarkan ajankohdan.

En muista. Se käsitys ja muistikuva minulla kuitenkin on, että se liittyi jatkuvaan inttämiseesi asiassa joka oli jo todettu käsitellyksi.

Pyydän anteeksi jos olen erehtynyt ja mielikuvani bannistasi on syntynyt joltakin toiselta palstalta, mutta tarkempia tietoja tapauksesta minulla ei ole sinulle antaa.

Toistan varmuuden vuoksi vielä, että mieli- ja muistikuva Mirrin bannista saattaa olla peräisin jostakin muualta kuin täältä.
Jos asia noin on, en tiedä syytä sille miksi sinun käyttäjäasetuksissasi luki "Normaali pääsy", automaattisesti kirjautuvan asetuksen "Ei määrättyä roolia" -sijaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vibeke » 15.04.2019 13:46

Valvojan ei suinkaan tarvitse olla muistin varassa. Valvoja näkee valvojien hallintapaneelista annetut bannit, bannatut nimimerkit, bannauksen päivämäärän ja kellonajan. Hyvin helppo katsoa, onko tietty nimimerkki bannattu ja jos on, niin milloin.

Kannattaa panna merkille, ettei Kyllästynyt suostunut tarkastamaan asiaa vaan väitti, että ei muista.

Kannattaa panna merkille sekin, että taas Kyllästynyt väitti pielessä olleiden asetusten syyksi jotain, mitä ei ole edes tapahtunut.
vibeke

ViestiKirjoittaja ip-banni » 15.04.2019 14:16

Ei ole Mirri ollu bannissa vaan ennakkovalvonassa ja siitä suuttui niin paljon, että alkoi poistamaan päiväkirjastaan viestejä vuonna 2015.
Viimeksi muokannut ip-banni päivämäärä 15.04.2019 14:17, muokattu yhteensä 1 kerran
ip-banni

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 14:17

vibeke kirjoitti:Valvojan ei suinkaan tarvitse olla muistin varassa. Valvoja näkee valvojien hallintapaneelista annetut bannit, bannatut nimimerkit, bannauksen päivämäärän ja kellonajan. Hyvin helppo katsoa, onko tietty nimimerkki bannattu ja jos on, niin milloin.

Kannattaa panna merkille, ettei Kyllästynyt suostunut tarkastamaan asiaa vaan väitti, että ei muista.

Kannattaa panna merkille sekin, että taas Kyllästynyt väitti pielessä olleiden asetusten syyksi jotain, mitä ei ole edes tapahtunut.

Kuulen jo korvissani miten mahdolliset lukijat rapistelevat popcorn-pussejaan..

Tällä hetkellä lokin pituus näyttää olevan 669 sivua.
Ymmärrän kyllä, että tämä ilmoitukseni lahjoittaa vibekelle roiman ratsun keppihevoseksi laukata minun kimppuuni, mutta siitä huolimatta; kyllä minä tosiaankin kieltäydyn ryhtymästä etsimään 669 sivun joukosta yhden rivin mainintaa mahdollisesti joskus annetusta bannista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 14:18

ip-banni kirjoitti:Ei ole Mirri ollu bannissa vaan ennakkovalvonassa ja siitä suuttui niin paljon, että alkoi poistamaan päiväkirjastaan viestejä vuonna 2017.

Totta!

Kiitos tarkennuksesta ip-banni.

Oikaisu:
Mirri ei ole tällä palstalla ollut bannissa vaan ainoastaan ennakkovalvonnassa!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ip-banni » 15.04.2019 14:19

Korjasin vuodeksi 2015.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 14:25

ip-banni kirjoitti:Korjasin vuodeksi 2015.

Kiitos tarkennuksesta. Toivottavasti tämä tieto riittää Mirrille, koska en todellakaan näe syytä ryhtyä satojen sivujen seasta etsimään mainintaa kyseisestä tapahtumasta. Voin vielä uuden kerran pyytää anteeksi väärää muistikuvaani ja väitettäni Mirrin saamasta bannista.

Oikaisu/ilmoitus/anteeksipyyntö:

Pyydän anteeksi, ettei muistikuvani pitänyt paikkaansa ja ettet sinä Mirri ole ollut tällä palstalla koskaan bannissa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vibeke » 15.04.2019 14:25

Kyllästynyt kirjoitti:
vibeke kirjoitti:Valvojan ei suinkaan tarvitse olla muistin varassa. Valvoja näkee valvojien hallintapaneelista annetut bannit, bannatut nimimerkit, bannauksen päivämäärän ja kellonajan. Hyvin helppo katsoa, onko tietty nimimerkki bannattu ja jos on, niin milloin.

Kuulen jo korvissani miten mahdolliset lukijat rapistelevat popcorn-pussejaan..

Tällä hetkellä lokin pituus näyttää olevan 669 sivua.
Ymmärrän kyllä, että tämä ilmoitukseni lahjoittaa vibekelle roiman ratsun keppihevoseksi laukata minun kimppuuni, mutta siitä huolimatta; kyllä minä tosiaankin kieltäydyn ryhtymästä etsimään 669 sivun joukosta yhden rivin mainintaa mahdollisesti joskus annetusta bannista.
Ei sun tarvi. Hae nimimerkillä kuten Pettis kehotti. Tai mene suoraan nimimerkin tietoihin, niin näet. Ei tarvitse selailla.
vibeke

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.04.2019 14:57

vibeke kirjoitti:... Ei sun tarvi. Hae nimimerkillä kuten Pettis kehotti. Tai mene suoraan nimimerkin tietoihin, niin näet. Ei tarvitse selailla.

Saatujen lisätietojen avulla hain 22+301 sivulta mainintoja Mirrin päätymisestä ennakkovalvontaan.

Ennakkovalvonta näyttää alkaneen viimeistään 14.07.2015 klo 19:21 ja päättynyt viimeistään 25.7.2015.
Tarkempaa erittelyä en edes ip-bannin antamien lisätietojenkaan avulla pysty toimittamaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.04.2019 16:46

Kyllästynyt kirjoitti:Oikaisu:
Mirri ei ole tällä palstalla ollut bannissa vaan ainoastaan ennakkovalvonnassa!

Hyvä tietää.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista