Mirri kirjoitti:Pettiksellä ei ole mitään osuutta siihen, että tämän foorumin ylläpito väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta eli valehdelleen.
Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle. Koska kyseisellä henkilöllä on valvojan oikeuksia, näkyy hänelle myös valvojan hallintapaneeli.
Kyllästynyt kirjoitti: Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt ei ole syypää "tietovuotoon" vaan ilmeisesti minä, kun ennen Kyllästynyttä (ja YP Pettistä) menin katsomaan vibeken tietoja, Tällöin vibeke muuttui ylläpitäjäksi (minuksi) ja minä rivikirjoittaksi. Sain sitten kuitenkin palautetuksi omat oikeudet ylläpitäjäksi, mutta jostain syystä vibiken oikeudet "ylläpitäjänä" säilyivät.
Teillä on rekisteröityneille käyttäjille asetettu normaali pääsy, eli kuka tahansa rekisteröitynyt pystyi lukemaan ylläpidon palstaa.
Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle.
vibeke kirjoitti:Kirjoittaja jokunikki » 13.04.2019 12:05
"Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle."
Milloin on annettu?
"Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle."
Milloin oli laitettu?
Kirjoittaja Pettis » 13.04.2019 12:30
En ala näitä tietoja enää uudelleen kaivamaan sivullisten pyyntöjen vuoksi, koska tämä tieto ei vaikuta tapahtuneeseen mitenkään. Se vain ruokkisi kinastelua kyseisellä foorumilla.
Kyseisen foorumin ylläpito voi hallintapaneelista halutessaan tarkastaa ylläpidon login ja hakea esimerkiksi nimimerkin perusteella kyseisestä logista.
vibeke kirjoitti:1)Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:vibike, pyydän sinua kokeilemaan vielä kerran. - Yksi ratkaisu voisi olla, että vibike poistetaan foorumilta ja että hän rekisteröityy uudelleen.
Aikamoinen ratkaisu ylläpidon virheiden korjaamiseksi.vibeke kirjoitti:Mirri, jep. Alkoi tuntua kipua rinnassa.Kyllästynyt kirjoitti:9.4. vibeke kertoo myös tuntevansa kipua rinnassaan asian (hänen tietojensa tarkastelun) vuoksi.
2)Kyllästynyt kirjoitti: vibeke jopa aloittaa päiväkirjaosastolla uuden ketjun jossa edelleen syyttelee minua
vibeke kirjoitti:Jep, sanattomaksi vetää. On vetänyt koko ajan.
Jonkin verran helpott, kun tunnustin itselleni, että Kyllästynyt tosiaan on järkipuheen ulottumattomissa. Turha sinne on yrittää huhuilla.
vibeke kirjoitti:Ei ole tullut vieläkään näyttöä väitteiden tueksi.
1) Missä näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu?
2) Missä näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun?
vibeke kirjoitti:Mirri, jep. Alkoi tuntua kipua rinnassa.
vibeke kirjoitti:Et vastannut kysymyksiin. En kysynyt, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua rinnassa. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu. Postasit "vastaukseksi" viestin, jossa kerroin tuntevani kipua rinnassa Mirrin mainitsemasta syystä. Tietojen tarkasteluun ei liittynyt mitenkään...
vibeke kirjoitti:... En kysynyt, missä on minun aloittamani päiväkirja tai esimerkiksi Hilpan aloittama päiväkirja. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun. Postasit "vastaukseksi" päiväkirjaketjun, jota en ollut "jopa aloittanut", vaan jonka olin aloittanut 6.4. Selvänäkijä en ole...
vibeke kirjoitti:... Olin pyytänyt poistamaan edellisen päiväkirjan. Kun se oli poistettu, aloitin uuden. Kas kun olen vuosia pitänyt täällä päiväkirjaa...
vibeke kirjoitti:... 7.4. Pertti ilmoitti, että Kyllästynyt korjaa tietoturvaongelman. Kyllästynyt ilmaantui vasta tässä vaiheessa tietoturvaongelman korjaajaksi. Tähän asti asia oli ollut Pertin ja Pettiksen hoidettavana...
vibeke kirjoitti:... Pari päivää myöhemmin ilmeni, 9.4. klo 19.14, että mitään ongelmaa ei Kyllästyneen mukaan ole...
vibeke kirjoitti:... Pari päivää myöhemmin ilmeni, 9.4. klo 19.14, että mitään ongelmaa ei Kyllästyneen mukaan ole. Tämä luonnollisesti tarkoittaa sitä, ettei mitään korjattavaakaan Kyllästyneen mielestä ole...
Kyllästynyt kirjoitti:Kun vibeke ilmoitti, ettei pysty poistamaan omia viestejään päiväkirjastaan, kävin läpi hänen asetuksensa, eikä niistä löytynyt mitään selitystä kyseiselle ongelmalle. Ongelma löytyi palstaformaatin sisältä, ja tietääkseni se korjattiin.
Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.
Palstan lokistakaan ei löydy tietoa sellaisesta muutoksesta, että vibeken oikeuksia olisi muutettu suuntaan tai toiseen.
vibeke kirjoitti:... Mutta että kuudes neljättä "jopa aloitin" oikein päiväkirjaketjun sen johdosta, mitä sitten 9.4. tuli tietooni? Ok.
Alapa vastata, että saadaan vatipää niitattua lopullisesti.vibeke kirjoitti:vibeke kirjoitti:Kirjoittaja jokunikki » 13.04.2019 12:05
"Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle."
Milloin on annettu?
"Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle."
Milloin oli laitettu?
Kirjoittaja Pettis » 13.04.2019 12:30
En ala näitä tietoja enää uudelleen kaivamaan sivullisten pyyntöjen vuoksi, koska tämä tieto ei vaikuta tapahtuneeseen mitenkään. Se vain ruokkisi kinastelua kyseisellä foorumilla.
Kyseisen foorumin ylläpito voi hallintapaneelista halutessaan tarkastaa ylläpidon login ja hakea esimerkiksi nimimerkin perusteella kyseisestä logista.
Sitä odotellessa, että tämän foorumin ylläpito katsoo hallintapaneelista, minä päivänä minä kuukautena asetuksia muutettiin niin, että seurasi tämä virhe eli se, että minä aloin nähdä valvojien hallintapaneelin, eikä esimerkiksi se virhe, että 1980-luvulla Pälkäneellä vanhus sai huonetoverinsa ummetuslääkkeen.
vibeke kirjoitti:Alapa vastata, että saadaan vatipää niitattua lopullisesti.

Mirri kirjoitti:Jaa, että valvoja ylläpidon edustajana ensin väittää rivikirjoittajan valehtelevan ja sitten laittaisi ennakkovalvontaan, kun tällä pinna käryää? Se vasta törkeää ylläpidon virheiden siivoilua olisi...
Mirri kirjoitti:... Käsittääkseni tässä tapauksessa kirjoittajan kiukku on aiheellinen, ja se menisi itsekseen ohitse kunhan höyryt on päästetty ulos.
Kun vibeke ilmoitti, ettei pysty poistamaan omia viestejään päiväkirjastaan, kävin läpi hänen asetuksensa, eikä niistä löytynyt mitään selitystä kyseiselle ongelmalle. Ongelma löytyi palstaformaatin sisältä, ja tietääkseni se korjattiin.
Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.
Palstan lokistakaan ei löydy tietoa sellaisesta muutoksesta, että vibeken oikeuksia olisi muutettu suuntaan tai toiseen.
Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle. Koska kyseisellä henkilöllä on valvojan oikeuksia, näkyy hänelle myös valvojan hallintapaneeli.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa