Mirri kirjoitti:Toisin sanoen et tiedä, milloin Vibeke kertoi siitä maaliskuussa ilmenneestä ongelmasta, josta foorumilla on oma ketjunsakin, ja jota silloin ihmeteltiin porukalla, koska kaikilla oli sama ongelma. Ymmärsinkö oikein?...
Ei, vaan niin kuin sanoin; minä en tiedä mistä lähtien vibekelle on näkynyt ylläpitäjän tietoon kuuluvat asiat.
Toisin sanoen, sinä ymmärsit väärin.
Mirri kirjoitti:... Vibeke on itse kertonut tämän ketjun otsikossa mainitun ongelman ilmenneen 5.4. hänen päiväkirjansa poistamisen jälkeen, ei silloin maaliskussa, jolloin ongelmana oli 'rasti-näppäimen' toimimattomuus...
vibeke on kertonut
huomanneensa mainitun ongelman 5.4. hänen päiväkirjansa poistamisen jälkeen. Alla lainaus vibeken alkuperäisestä viestistä 8.4.2019 klo 8:41:
vibeke kirjoitti:Kyllästynyt poisti pyynnöstäni päiväkirjaketjuni 5.4.
Huomasin illalla 5.4., että näen tällä foorumilla valvojien hallintapaneelin...
Mirri kirjoitti:... Annat ymmärtää Vibeken valehtelevan, tai puhuvan muunneltua totuutta, kuten ilmaisit asian. Sinun kerrontasi on kuitenkin sen verran sekavaa, että varmaan joku muuntelee tosiasioita, mutten usko syytöksesi kohteen tekevän niin.
Väitätkö sinä nyt yllä olevalla lauseellasi minun muuntelevan tosiasioita???
Tässä keskustelussa on kolme pääosallistujaa; vibeke, sinä ja minä. Minä tiedän puhuvani totta ja minun sanojani tukevat kaikki esiin tulleet seikat (vibeken tekemä ilmoitus päiväkirjaviestien poisto-ongelmasta sekä Psykopatologian oma kertomus tapahtumista).
Eli jos jonkun kertoma ei pidä paikkaansa/on tarkoituksella muunnettua totuutta, sen on pakko olla joko vibeke tai sinä, koska minä se en ole.
En tiedä mitä sinä uskot ja mitä et, mutta minä tiedän ja näen vibeken 1. ilmoittaneen päiväkirjaviestejä koskevasta ongelmasta 2. ahdistuneensa siitä, että hänen tietojaan on tarkasteltu ennen kuin hän on ongelmasta ilmoittanut.
Nuo kaksi väitettä ovat ristiriidassa keskenään, mistä seuraa, että vibeken väitteet ovat kaiken kaikkiaan epätarkkoja ja epäluotettavia.
Näen myös (ja halutessasi sinäkin voit itse sen lukea), että vibeke ilmoittaa ettei edes lue/aio lukea minun vastaustani hänelle. On hyvin turhauttavaa yrittää selittää mitään sellaiselle henkilölle joka ei edes suostu lukemaan mitä hänelle sanotaan.
Kaikista yllä mainituista seikoista johtuen, en voi pitää luotettavana vibeken väitettä siitä, että hänen tietojaan on tarkasteltu ennen kuin hän on (mistään) ongelmasta ilmoittanut (kyse on siis kahdesta eri ongelmasta), enkä sitäkään, että viimeksi esiin tullut ongelma on ollut kytköksissä suorittamaani päiväkirjan poistoon.
En tiedä miten voin asian tämän selkeämmin sanoa, mutta yhteenvetona totean vielä kerran, ettei minulla tai tekemälläni päiväkirjan poistamisella ole mitään yhteyttä sen enempää vibeken virheellisiin käyttäjäoikeuksiin kuin mihinkään muuhunkaan vibeken (ja sinun) minun aiheuttamakseni väittämään ongelmaan.
Olisi kohtuullista, että sekä sinä että vibeke lakkaisitte syyttelemästä minua 1. ongelmista jotka eivät ole minun aiheuttamiani, 2. minun vääränlaisesta "suhtautumisestani" kyseisiin ongelmiin ja joiden ratkaisemiseen minulla ei ole mitään mahdollisuuksia.