Hilppa kirjoitti:Ilmestyykö jatko-osa "Nuorten miesten syöminen"?
logia kirjoitti:Lapsia voi tehdä vähän vanhempanakin.
ritalin kirjoitti:Kusetuksen juoni on siinä, että kun pitkä, urheilullinen, korkeastikoulutettu mies ei pääse välttämättä edes yksille treffeille vuoden aikana, vaikka käyttäisi deittisovelluksia lähes ammatikseen.
ritalin kirjoitti:... Eli heti, jos valittaa deittisovellusten tilanteesta keskustelupalstalla, niin naiset heittävät syyksi miehen kelpaamattomuuteen sen, että mies valittaa kelpaamattomuudestaan. Eikö kuitenkin olisi loogista, että ensin on kelpaamattomuus ja vasta sitten se valitus?
Kyllästynyt kirjoitti:Ei välttämättä. "Kelpaamattomuushan" määritellään pääasiassa esittelyn herättämien tunteiden perusteella.
En ole koskaan käyttänyt minkäänlaista deittisovellusta, mutta omana mielipiteenäni kerron, ettei määrittely "pitkä, urheilullinen ja korkeastikoulutettu mies" anna vaikutelmaa miellyttävästä tai edes huumorintajuisesta persoonallisuudesta. Oikeastaan päinvastoin; kuvaus luo vaikutelman ihmisestä jolle tärkeää ovat ulkonäkö ja yhteiskunnallinen status.
Tietenkin on niitäkin joille noiden ominaisuuksien täyttyminen on ehdoton edellytys kumppanuudelle, mutta he eivät taida olla deittisovellusten pääasiallisia käyttäjiä.
Kelpaamattomuuttaan ruikuttavatkaan eivät herätä mielenkiintoa; heitä on saatavilla pilvin pimein muuallakin.
ritalin kirjoitti:Jees, mutta oliko teidän mielestänne tämä tänne foorumille kirjoittamani viesti joku seuranhakuviesti, jolla yritin nyt herättää teidän foorumin naisten mielenkiinnon? Jos ei, niin mistä ihmeestä te kuvittelitte, että deittisivullani olisi ollut samanlainen kuvaus itsestäni, kuin tässä foorumille kirjoittamassani valitusviestissä?...
ritalin kirjoitti:... Deittisivuillani olen kuvaillut lyhyesti luonnettani ja mielenkiinnonkohteitani ja muutenkin sitä, millainen olen ihmisenä...
ritalin kirjoitti:... Olen nähnyt tätä paljon suomi24:ssa ja vauvapalstalla, että kun miehet valittavat deittisivustoista, niin naiset vastaavat miehille aina tähän samaan tyyliin, että "tuskinpa ketään naista kiinnostaa kelpaamattomuuttaan valittava mies".
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa