Elämän tarkoitus

Re: Elämän tarkoitus

ViestiKirjoittaja Psywo » 16.03.2019 17:31

No jos salkkareita katsoo se miljoona, niin sinne mahtuu kaikenlaista kohtaloa sekaan. Ihan lapsia omaavilla tai työssäkäyvillä voi olla huomattavia ongelmia.
Psywo

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 17.03.2019 00:03

Mä oon tehny 3 omakustannekirjaa ja kirjoittanut 6 vuoden ajan toimintakeskuksen lehteen, noin 7 artikkelia per lehti ja yks runo per lehti. Ja mulla on ne lehdet ittellä. Se ei kyl enää ilmesty se lehti. Omakustanneteoksia saatan tehdä lisää. Matskua kyllä olisi.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Katla » 17.03.2019 00:04

"Tällä hetkellä luen erääseen vapaaehtoisprojektiin äänikirjoja. Tavoitteena on tehdä niistä niin hyviä, että minun lukemia kirjoja kuunnellaan vielä 100 vuodenkin päästä! "

Ihan saakelin hyvä idea tuo! Kunnollinen lukija on kultaa !
Katla

ViestiKirjoittaja vibeke » 17.03.2019 10:49

Tarvitsemiani kirjoja ei ole celianetissä kuin koneäänellä luettuna.
vibeke

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.03.2019 13:27

Golddigga kirjoitti:- -
Tuo äänikirjojen lukeminen kunnolla vaatii lisäksi näyttelijän koulutuksen. Eihän hitsaajaksikaan voi kuka tahansa lähteä ilman koulutusta. Lisäksi text-to-speech algoritmit alkavat olla jo hyvällä täsolla tänä päivänä, ja ne tulee vielä paremmiksi koko ajan! Eli ehkä ei kannatakaan tälle alalle kouluttautua.

Äänikirja on siis taideteos. Lukijan tulkinta teoksesta välittyy kuuntelijalle. Itselläni on vain yksi äänikirja hyllyssä. Taitaa olla Huovisen teos. Olen joskus kuunnellut sen, mutta "lukukokemus" on tosiaan erilainen verrattuna paperikirjaan. Vaatii keskittymistä. Mutta näyttelijän suoritus on ratkaiseva, miellyttävää ääntä on hyvä kuunnella samoin kuin entisajan radiotoimittajiakin. Ihmisääntä ei voi puhekone korvata.
Hilppa

ViestiKirjoittaja logia » 17.03.2019 22:27

"Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus".
Eppu Normaali - Elämän tarkoitus (5:10)
https://youtu.be/1TLWpmIKayc
logia

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 18.03.2019 01:26

Ei niitä mun kirjoja saa mistään, kun kahdesta ekasta otin 4 kpl:n painoksen (2 mulle, 2 perheelle) ja uusimmasta 1 kpl:n painoksen eli vaan itelleni. Ja ne nyt ovat sellaista omaelämänkerrallista kirjoittelua., itselleni tärkeetä, mutta hyvin henkilökohtaista asiaa.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet