Kirjoittaja Rakkaussoturi » 16.03.2019 13:51
Olin aika kiihtyneessä tilassa, kun tota kirjoitin, mutta Salkkarit on munsta liian jännittävä ja ahdistava ohjelma. Olen muistaakseni saanut siitä jopa painajaisia ja jos olen ollut erityisen psykoottinen olen samaistunut joihinkin henkilöihin siinä ihan liikaa erityisesti siihen Katja Vainioon. Ja siis meen leffateatterissakin kattomaan korkeintaan K12-leffoja, ku K16-leffat on liian jänniä.
Ja siis Salkkareillahan on miljoona katsojaa joka jaksossa, joten yritin kuvata keskivertosuomalaisen arkea. Mutta itse en siihen arkeen pysty, kun jaksaminen on mitä on, kun on psykoottisuutta ja mielialavaihteluja ja paniikkia, joten näin yöunet nukkuneena huomaan itsekin viestissäni jonkinlaista kateutta muita kohtaan. Koen tottakai surua työkyvyttömyydestäni, lapsettomuudesta, vaikeuksista parisuhteessa (syynä paranoidisuuteni ym.) jne. Kyllä noi asiat ovat aika eksistentiaalisia kysymyksiä, kun ei identiteettiä ja elämää täydennä työ, eikä lapset. Hieman meni off topic, mutta siis monet saavat merkityksen elämäänsä mm. siitä, että ovat äitejä tai, että on mielekäs työ.
Itse joudun/saan muodostaa sen luovista puuhasteluista ja mm. siitä, että olen naisystävä, tytär, lapsenlapsi, isosisko jne.
Born in Heideken