Kirjoittaja Rakkaussoturi » 09.03.2019 14:19
1989 tokaluokkalainen, NKOTB-fani, koulukiusattu, hampaiden oikomishoito alkoi, muutettiin omakotitaloomme, isoisoisä äidin puolelta kuoli, käytiin Kanariansaarilla ekaa kertaa koko perheen voimin (vanhemmat oli käyny kahdestaan jo aiemmin)
1999 olin lukiossa, stipendiaattimatka Saksaan, tutustuin siinä H:n, joka on yhä ystäväni, erinäisiä nais- ja tyttöihastuksia, isoisoäiti äidin puolelta kuoli, lopetin hameiden ja leninkien käytön (ei oo mun juttu), kävin Ruisrockissa ekaa kertaa lähinnä kattomassa Metallicaa (myös The 69 Eyesin keikka jäi mieleen), join ekat kännit ja tokat ja kolmannet, kokeilin ekaa kertaa tupakkaa (Punaista Marlboroa) (kokeiluja yhteensä kaks ja se oli siinä), kirjoittelin paljon runoja
2009 olin parisuhteessa, mutta se ei toiminu ja erottiin,mut oltiin kamuja, yritin tokaa kertaa itsaria (en menny loppuun asti= siks oon yhä tässä), olin työttömänä ja sit työelämävalmennuksessa kirjastossa ja sit pitkällä sairauslomalla ja sen jälkeen alkoi yhä mulla jatkuva kuntoutustuki, sain tietää, että mulla oli jo 7 v ollu skitsofrenia (kiva hei tietää vast tos vaihees,not), treffailin yhtä likkaa, mut ei se kehittyny parisuhteeks, mut yhä ollaan tuttavia, rupesin absolutistiksi, aloitin psykiatrian työterapian (pakkasin CaiLapin tuotteita 2009-2011), aloin käydä kohtaamispaikassa
2019 edelleen kuntoutustuella ja 2013 alkaen taas parisuhteessa saman miehen kanssa, jonka jätin 2009, opiskelua Työväenopistossa, hengailua kohtaamispaikassa ja toimintakeskuksessa, Tuomasmessuja ja leffavisoja, hyvää arkea, masislääkitystä vähennetty (olo parani), nykyisellään skitsoaffektiivinen häiriö pääasiallinen diagnoosi, paljon kulttuuriaktiviteetteja oman kullan kans (taidenäyttelyt, museot, keikat, näytelmät ym.), olen jopa hieman laihtunut, absolutisti olen edelleen
Born in Heideken