Psykopatologia kirjoitti:Totta kai kaikki ymmärtävät. Mutta sinä siis suosit nettikiusaamista!
Milloin puutut itse ryhmässäsi tapahtuvaan nettikiusaamiseen?
Psykopatologia kirjoitti:Totta kai kaikki ymmärtävät. Mutta sinä siis suosit nettikiusaamista!
Kyllästynyt kirjoitti:kis. kirjoitti:No, kun mun mielestä se ei ole mitään pahoinpitelyä.Nuo huorittelut on aina vastineita sun ensin aloittamaan Trisin mollaamiseen...
No kun sinulla ei ole oikeutta vaatia tai valtuuksia edellyttää, että Tristanin minulle osoitetut rajatilahuora, psykopaattihuora, sadisti, vitun debiili, saatanan sekasikiö jne. -solvaukset eivät muka olisi pahoinpitelyyn rinnastettavissa olevaa nettikiusaamista.
Kysyn vielä uudelleen:
Koska Tristan hyökkäsi solvauksillaan minun kimppuuni ennen kuin olin hänelle tai hänestä ainoatakaan viestiä kirjoittanut - miten hänen minulle osoittamansa solvaukset voivat olla vastineita jostakin?
kis. kirjoitti:
No, kun mun mielestä se ei ole mitään pahoinpitelyä.Nuo huorittelut on aina vastineita sun ensin aloittamaan Trisin mollaamiseen.Kyllä minäkin huorittelisin, jos oikein raivostuisin ja käyttäisin viimeisetkin sanat mitä ikinä keksisin, saadakseni edes jotenkin kerrottua vihastumiseni määrän.
sinä ehkä puhut yläluokkaista kieltä ja tris osaa alatyyliset ilmaukset, joka kauhistuttaa sinua.
Kyllästynyt kirjoitti:Voit tehdä itseksesi mitä lystäät ja näytellä minkälaisia rooleja haluat, mutta kaikenlainen solvaaminen, herjaaminen, kiusaaminen ja rääkkääminen sinun on lopetettava
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa