Psywo kirjoitti:"Entä teidän huonot kokemukset ja keskenjääneet?"
En ole joskus pystynyt tai pysty nytkään (riippuen kirjasta) lukemaan Seitsemää veljestä, Nietzschen Moraalin alkuperästä ja Thielst Peterin Elämä ymmärretään taaksepäin, mutta se täytyy elää eteenpäin - Kertomus Søren Kierkegaardista. Ja sit nää Kultakutrit, Hannut ja Kertut sun muut
eea kirjoitti:Psywo kirjoitti:"Entä teidän huonot kokemukset ja keskenjääneet?"
En ole joskus pystynyt tai pysty nytkään (riippuen kirjasta) lukemaan Seitsemää veljestä, Nietzschen Moraalin alkuperästä ja Thielst Peterin Elämä ymmärretään taaksepäin, mutta se täytyy elää eteenpäin - Kertomus Søren Kierkegaardista. Ja sit nää Kultakutrit, Hannut ja Kertut sun muut
Kahlasin seitsemän veljestä. En tuota Nietzscheä.
Sen muistan noista prinsessasaduista (tuhkimo, prinsessa ruusunen jne) että vastustin niitä lapsesta asti). Minulla on mielikuva että jossain päiväkodissa n. 4-5 vuotiaana tytöt äänestää ja haluaa kuulla sellaisen ja olen kuolla pitkästymiseen. Ihmettelen miten taas noi voi haluta tota helvetin samaa! Tuon ikäisenä pidin esim. tinteistä. Joista niistäkin olin aika valikoiva. Kun tintin matka kuuhun oli vähän pitkästyttävä niin isäni piti sen äänellään huvittavana.
Sitten muistan kun mökillä tätini entinen mies nosti jonkun metakan kun heidän liittonsa oli ohi. Piti ihmeellisiä monologeja ja muistan että yhdessä monologissa valitti että kun paikassa on 5-vuotias lapsi (minä) niin hänen olisi pitänyt ymmärtää nähdä ennusmerkit jo siinä vaiheessa kun hän lukee sille perkeleen lapselle Tinttiä ja se reagoi "Miks ihmeessä luet sitä noin? Hei, miks sä noin sitä luet?" Että lähteä kävelemään kun ei helvetti lapsellekaan kelpaa!
Mika Toimi Waltari (1945): Sinuhe egyptiläinen. Viisitoista kirjaa lääkäri Sinuhen elämästä n. 1390—1335 e.Kr. — 1975: 786 s.Palle kirjoitti:Eikö vähempi riittäisi? - Sinuhe egyptiläinen Mika Valtari - Sanoisin, että tähän aikaan sopisi saman kirjoittajan Mikael Karvajalka ja erityisesti sen jatko-osa Mikael Hakim, jossa Mikael seikkailee muslimien alueella.
(1940), suom. 1950.
1954.
(1951) 1956.Kyllästynyt kirjoitti:Satunnaisessa järjestyksessä:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa