Lapsuuden ahdistavat kokemukset

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Lapsuuden ahdistavat kokemukset

ViestiKirjoittaja trisse » 09.01.2019 23:59

Mitä lapsuuden hassuja/nöyryyttäviä/ahdistavia kokemuksia teillä on?

Itse mm. n. viisivuotiaana en uskaltanut kulkea samaa katua kaverieni (5-vuotiaan tytön ja 7v isosiskonsa) luo. Tehdas oli lähellä ja pelkäsin tehtaan ääniä. Sitten yleensä olivat kärsivällisiä ja saattoivat minut aina kotiini. Kerran olivat kuitenkin meillä myöhään ja olin kai luvannut erityisesti saattaa heidät. Äiti sanoi kun vierailu venähti että tytöt voi lähteä kotiin ja mun pitää pestä hampaani ja käydä nukkumaan. Olin helpottunut kun säästyin pelottavalta saattamiselta.

Sitten vähän tämän jälkeen tulivat hakemaan mua leikkimään. Huomasin että olivat outoja. Vilkuilivat oudosti toisiinsa virnuilen . Kun päästiin heille sanoivat että Trisse meidän pitää nyt mennä pesemään hampaat (oli keskellä päivää). Rukoilin että tulevat saattamaan mutta kieltäytyivät. Kuvittelin että kuolen ja hekin katuvat. Jouduin kävelemään kotiini. Huomasin siinä että ei siinä tehtaassa olekaan pelättävää ja osaan kävellä katiin. Äiti ihmetteli miksi tulin niin pian kotiin ja sanoin ettei niillä kavereilla ollut sittenkään aikaa leikkiä just silloin.
trisse

Re: Lapsuuden ahdistavat kokemukset

ViestiKirjoittaja Psywo » 12.01.2019 00:02

Unohdin karkkipussin teatterivaatteen taskuun. Se oli tosi ikävää, ihan oikeasti.
Psywo

Paluu Romulaatikko