Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:???Kaapo kirjoitti:Onko kiva jahdata ihmisiä?
Uskotko että joku muuttaa mielensä trumpin suhteen vihapuheesi takia?
Kaapo kirjoitti:Miten itse estäisit maahan tunkeutumisen, vai saako kaikki tulla?
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Miten itse estäisit maahan tunkeutumisen, vai saako kaikki tulla?
Rajavalvontaa, rajavalvontaviranomaisia ja lisää laillisia rajanylityspaikkoja varmasti tarvitaan, mutta aita/muuri ei ole tehokas väline luvattomia rajanylityksiä estämään.
Ei se noin lopu.
Pitää ruveta rankaisemaan niitä jotka palkkaa laitonta työvoimaa, eli varakkaita amerikkalaisia.
Niin kauan kun pimeiltä markkinoilta löytyy näitä halpahommia niin niin kauan on mamuvirtaa.
Eli minimipalkka ja laillinen työvoima.
Mikään ei estä palkkaamasta mexicaania jos haluaa.
Kaapo kirjoitti:Minä en yritäkään muuttaa mitään.
Enkä meinaa itse muuttua painostuksen alla.
Mut pakottaminen ei koskaan toimi. Kopromisseilla ja neuvottelulla voi tulla parempi lopputulos.
Tukahdettut tunteet ja mielipiteet generoi vihaa.
Kai sinä tämän ymmärrät?
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Totta, mutta Trumpilla on itselläänkin laittomia siirtolaisia työntekijöinä.
Oli.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Totta, mutta Trumpilla on itselläänkin laittomia siirtolaisia työntekijöinä.
Oli.
Mistä tiedät, ettei ole enää?
Eiköhän korppikotkat sen kaivais.
Kaapo kirjoitti:Yoko Ono sano et Hilary tykkää nuolla pilluu.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Luotat siis FOX-newsiin tietolähteenä, mutta et esimerkiksi CNN:ään?
En juuri seuraa uutisia.
Kaapo kirjoitti:Netistä näkee kaiken. Jengi linkkaa ja jos kiinnostaa voi tutkia enemmän.
Mulla tulee kyl uutiset puhelimee.
Saatte tietenkin, mutta et sinä ainakaan vaikuta sitä puolueetonta tietoa ilman propagandaa muualta lukeneen.Katla kirjoitti:... Ai saamari, onneksemme saamme lukea tietoa ilman propagandaa ihan muualta.
Kaapo kirjoitti:Taa yksipuolinen näkemys ja toisen arvostelykyvyn aliarviointi.
niin, että olen lukenut sitä vaan täältäKyllästynyt kirjoitti:Saatte tietenkin, mutta et sinä ainakaan vaikuta sitä puolueetonta tietoa ilman propagandaa muualta lukeneen.Katla kirjoitti:... Ai saamari, onneksemme saamme lukea tietoa ilman propagandaa ihan muualta.
Katla kirjoitti:niin, että olen lukenut sitä vaan täältäKyllästynyt kirjoitti:Saatte tietenkin, mutta et sinä ainakaan vaikuta sitä puolueetonta tietoa ilman propagandaa muualta lukeneen.Katla kirjoitti:... Ai saamari, onneksemme saamme lukea tietoa ilman propagandaa ihan muualta.
puolueetonta tietoa ilman propagandaa
Kaapo kirjoitti:Jos sä vihaat trumputtia niin miks muitten tulis vihata?..
Kaapo kirjoitti:Sun ja mirrin viestit kandeeki pomppia yli, jos pystyy.
Katla kirjoitti:Kyllästynyt aina vouhottaa sen totuudellisuuden todistamis taakasta ja itse syöttää provokaattista aineistoa palstalle, minkä ehtii.
https://vastuullistajournalismia.fi/
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa