Palle kirjoitti:Minä voin todistaa, että ainakain Palle on puhdas pulmunen.
Kuvitteletko olevasi jotenkin vitsikäs?
Palle kirjoitti:Minä voin todistaa, että ainakain Palle on puhdas pulmunen.
Palle kirjoitti:Eikun puhun kylmää faktaa.
Palle kirjoitti:Unohdit Yäk-jutun, joka ei tainnut edes minun juttuni olla...
En pidä. Mutta pidän palstahäiriköintinä ja kiusaamisena tahallista väärien ja perättömien väitteiden ja syytösten esittämistä.Palle kirjoitti:... Toiseksi pidät kiusaamisena jos joku uskaltaa olla eri mieltä kanssasi...
Mullittelen niin kauan kuin sinä jatkat naisvihamielisten perättömien väitteiden ja syytösten esittämistä. Viimeisimpänä esimerkkinä väitteesi: "Kesko ei uskaltanut vetää myynnistä" Chimamanda Ngozi Adichien kirjaa "Meidän kaikkien pitäisi olla feministejä".Palle kirjoitti:... Mullittelet vuosikausia jostain mitättömästä pikkuasiasta. jnejne...
Palle kirjoitti:Mullittelet ja venkoilen niin kauan, että olet saanut aivopestyä minusta täydellisen tottelevaisen zombien, joka tottelee jokaista käskyäsi.
Palle kirjoitti:Minä olen kyseisestä oksennuksesta jotain mieltä ja minulla on oikeus pitää mielipiteeni.
Palle kirjoitti:Kyseessä on minun oletukseni. Kai pieni ihminen saa olettaa jotain.
Palle kirjoitti:Minusta kerroin, että Keskon olisi pitänyt vetää feministinen huuhaakirja pois myynnistä, mutta pokeri ei ilmeisesti riittänyt.
Sinä et tiedä mitään Keskon päätöksistä, mutta silti sanot, ettei se muka uskaltanut kirjaa myynnistä vetää.Re: Keskokin vetää kohukirjan myynnistä
Kirjoittaja Palle » 21.12.2018 13:23
Mutta huuhaakirjojennkanssa on.
Feministikirjakin olisi pitänyt vetää myynnistä, mutta sitä kesko ei uskaltanut tehdä.
ritalin kirjoitti:... Kyllästyneelle noista palkkaeroista sen verran, että Suomessa ei ole lain mukaan ollut pitkiin aikoihin mahdollista maksaa naiselle alempaa palkkaa samasta työstä, kuin miehelle...
Palle kirjoitti:Olemmeko kuitenkin yksimielisiä siitä, että Kesko ei ole vetänyt Chimamanda Ngozi Adichien kirjaa "Meidän kaikkien pitäisi olla feministejä" myynnistä?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa