Onko sinulla hyvä suomen kielen sanavarasto? Testaa

Re: Onko sinulla hyvä suomen kielen sanavarasto? Testaa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.10.2018 15:08

ip-banni kirjoitti:Et sinäkään tule toimeen ilman tätä foorumia mutta emme me muut kulje perässäsi herjaamassa sun riippuvuudestasi.

En myöskään kirjoittele törkeyksiä tai solvaa toisia kirjoittajia. Enkä kerjää bannia. Lisäksi kerron suoraan, että tämä foorumi suorastaan pitelee minua hengissä, ja että pidän tätä itselleni erittäin tärkeänä paikkana.

Jos Kaapo tarvitsee tätä foorumia, hänen pitäisi jotenkin ratkaista ristiriita oman päänsä sisällä. Käsittääkseni hän taistelee omaa tarvitsevuuttaan vastaan käyttäytymällä täällä ylimielisesti, mitätöivästi, ja joitakin kirjoittajia kohtaan peräti törkeästi.
Ip-banni, mahtaakohan sinulla olla vähän samanlaista ongelmaa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 26.10.2018 16:32

Kaapo nimen tilalle, vaihtaa Mirri nimen, niin
Jos Mirri tarvitsee tätä foorumia, hänen pitäisi jotenkin ratkaista ristiriita oman päänsä sisällä. Käsittääkseni hän taistelee omaa tarvitsevuuttaan vastaan käyttäytymällä täällä ylimielisesti, mitätöivästi,
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.10.2018 17:14

Kaapo, ok. Luulen ymmärtäväni, ja kiitos avoimuudesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Fanni » 26.10.2018 17:47

Kerroit voivasi paremmin jos et ole täällä, kannattaisiko pitää breikki, vai onko se hankalaa?
Fanni

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.10.2018 01:39

Kaapo 26.10.2018 10:31: (- -)
Kyllästynyt generoi aina silkkaa vihaa minussa ja kaivaa pahimmat puoleni näkyville. Ihan kuin ex vampyyri. Ei ole liioiteltua sanoa että todellakin vihaan häntä. Eli on kaikille parempi jos en ole palstalla niin säästytään negatiivisilta tunteilta kaikki. (- -)

Kun tulit foorumille muutama vuosi sitten, se oli osin kuin raikas tuulahdus ulkomaankirjeenvaihtajalta. Ymmärsin niin, että kaipasit rohkeampaa, henkilökohtaisempaa ja non-defensiivisempää kirjoittelua. Mutta vähitellen aloit solvata arvostelijoitasi. Ja tähän on tultu: Perustelet omia responssejasi toisen aggressioilla, ja kas - oletkin itse puhdas pulmunen! Moinen ei ole itsenäisyyttä vaan riippuvuutta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 27.10.2018 10:26

Kaapo kirjoitti:Antakaa mulle ikuiset bannit.

Niitä ikuisia banneja on muutkin anellu eikä niitä noin vaan jaella niin kuin joitakin marianne-karkkeja! :)
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.10.2018 10:33

Psykopatologia kirjoitti:Viite FB-testiin puuttuu.

Ei ole älykännykässä kopiointimahdollisuutta mutta löytyy nimellä "suomen kielen sanavarastotesti" fb:stä kun hakee.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.10.2018 10:35

Katla kirjoitti:Pertti ei täysin tajua miten huonot fiilikset Kyllästynyt saa aikaan ja oloa pahentaa Pertin ulkopuoliset kommentit. Minä olin aikoinaan itsemurhan partaalla voimattomuuden tunteissani.

Minä menin pidemmällekin.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 27.10.2018 13:38

Niin...ja silti sitä ei otettu tosissan, kuinka tuhoavaa Kyllästyneen( sinuunkin) kohdistama kiusaaminen oli. Jälkenpäin ei uskoisi todeksi, ellei itse olisi ollut mukana seuraamassa tapahtumia.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2018 02:56

Katla kirjoitti:Niin...ja silti sitä ei otettu tosissan, kuinka tuhoavaa Kyllästyneen( sinuunkin) kohdistama kiusaaminen oli. Jälkenpäin ei uskoisi todeksi, ellei itse olisi ollut mukana seuraamassa tapahtumia.

En ole kiusannut ketään, enkä myöskään koskaan kirjoittanut mitään jonkun toisen nimissä/nimimerkkiä väärentäen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2018 11:23

Kaapo kirjoitti:Toistan. Todellisuus hämärtyy.

Kokeile alkoholinkäytön lopettamista. Jospa se todellisuus siitä kirkastuisi sinullekin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 28.10.2018 14:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Katla kirjoitti:Niin...ja silti sitä ei otettu tosissan, kuinka tuhoavaa Kyllästyneen( sinuunkin) kohdistama kiusaaminen oli. Jälkenpäin ei uskoisi todeksi, ellei itse olisi ollut mukana seuraamassa tapahtumia.

En ole kiusannut ketään, enkä myöskään koskaan kirjoittanut mitään jonkun toisen nimissä/nimimerkkiä väärentäen.

Siitä on 20v. aikaa ja toisella kirjoituspalstalla, kun pelleilin sun kustannuksella yhden kerran. Asiaa on puitu monta kertaa ja aina vaan uudelleen sinä nostat sen esille. Eriasia sitten se kuinka paljon sinä olet aiheuttanut tämän 20v. aikana pahaamieltä ja paha aoloa ilkeämielisillä kirjoituksillasi monelle muulle krijoittaneelle. Minä opin kerrasta, että tein tymästi, mutta sinä vaan jatkat pahanolon tuottamista toisille. Olet kehunut kuinka köyhä ja kiusattu olet ollut lapsena ja aikuisenakin miehet aina vaan kiusaavat sinua, esimiehistä alkaen. Sen olet kyllä itse ansainnut omalla käytökselläsi. Mutta sinä kostat aina ja kaikille täällä niitä omia traumojasi ja olet ajanut ihmisiä vainollasi *hulluden partaalle* ja muokannut kaikki kirjoittajat pakolla muottiisi, muutenhan he eivät voisi kirjoittaa, kun sinä olet valvoja. Sinä et kai tajua omaa pahuuttasi?
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2018 22:20

Katla kirjoitti:Siitä on 20v. aikaa ja toisella kirjoituspalstalla, kun pelleilin sun kustannuksella yhden kerran...
Yhden kerran liikaa. Kyse on periaatteesta.
Katla kirjoitti:... Minä opin kerrasta, että tein tymästi, mutta sinä vaan jatkat pahanolon tuottamista toisille...
Et ole tainnut itse lainkaan ymmärtää, kuinka paljon haittaa, vahinkoa ja harmia sinä itse keksimilläsi syytöksilläsi ja muilla perättömillä puheillasi aiheutat.
Katla kirjoitti:... Olet kehunut kuinka köyhä ja kiusattu olet ollut lapsena ja aikuisenakin miehet aina vaan kiusaavat sinua, esimiehistä alkaen...
En ole kehunut, enkä myöskään väittänyt, että "miehet aina vaan kiusaavat". Sinä puhut taas täyttä potaskaa.
Katla kirjoitti:... Sen olet kyllä itse ansainnut omalla käytökselläsi...
Miten niin? Tiedätkö sinä muka jotain sellaista minun elämästäni mitä minä en tiedä?

Eikä kukaan ole ansainnut tulla kiusatuksi, joten pötyä ja potaskaa taas ovat sinun juttusi täynnä.
Katla kirjoitti:... Sinä et kai tajua omaa pahuuttasi?
Tajuatko sinä oman pahuutesi? Sen, että sinä väität perättömiä ja syytät mm. minua asioista jotka ovat vain sinun omia luulojasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 28.10.2018 22:44

Höpönlöpön plaah. Voisit sinäkin jo päivittää löpinöitäsi.
Arvaa kuka on kuvassa, mies Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 28.10.2018 23:26

Katla kirjoitti:Höpönlöpön plaah. Voisit sinäkin jo päivittää löpinöitäsi...

Et tosiaankaan näytä ymmärtävän aiheuttamaasi pahaa.
Kyllästynyt

Re: O jnko sinulla hyvä suomen kielen sanavarasto? Testaa

ViestiKirjoittaja Katla » 28.10.2018 23:34

en nyt jaksa syyllistyä. Olen hetken syyntakeeton imbesilli. Tai siis kokoajan, miten vaan sinulle nyt sopii parhaiten.
Katla

Re: O jnko sinulla hyvä suomen kielen sanavarasto? Testaa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.10.2018 00:49

Katla kirjoitti:en nyt jaksa syyllistyä. Olen hetken syyntakeeton imbesilli. Tai siis kokoajan, miten vaan sinulle nyt sopii parhaiten.

Ole mitä haluat, mutta älä levitä perättömiä väitteitä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 29.10.2018 01:11

no mitä perättömiä
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 29.10.2018 01:18

Sinun juttusi ovat tauotonta kieroilua, ilkeilyä, toisten nälvimistä ja pilkaamista
jonka kohteeksi joutuu kaikki vuorollaan. Viisammat ovat jo väistyneet sinun, hirmuliskon palstalta,
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.10.2018 01:52

Katla kirjoitti:no mitä perättömiä

Esimerkiksi se, että minä olen muka kehunut köyhyydelläni sekä väittänyt, että kaikki miehet aina kiusaavat minua, jopa esimiehenikin.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet