Seksuaalinen sisältö foorumilla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Seksuaalinen sisältö foorumilla

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 16.12.2010 19:54

Myönnä pois, sinä haluat sitä kuitenkin. Peppusexiä! Kakkihan sitä tahtoo!
Kuva
Viimeksi muokannut Anni Huttila päivämäärä 20.12.2010 16:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Anni Huttila

Re: Antaudu nautinnolle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.12.2010 00:04

Peppu on usein ikäään kuin jälkipoltin, afterburner, ei kuitenkaan dagen efter. Mutta varoituksen sana: vaginan bakteerit voivat siirtyä
suoliston kautta mahaanne, joka pahimmassa tapauksessa voi räjähtää, tai ainakin pieru pääsee.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 18.12.2010 00:09

Kolibakteeri kun iskee pimppaan ihan pikaisenkin, viattoman peppu-ilottelun jälkeen, niin silloinhan naisen "ei" tarkoittaa luonnollisesti että "ota pois".
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 19.12.2010 18:47

Eikös tuo ole homppeleitten hommia?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 19.12.2010 20:02

Etkös sinä muka ole seurannut alan opetusfilmejä, joissa naiset tauotta naukuvat kuorossa peppukivaa, ja miehillekin B-rappu on yhtä tuttu paikka kuin kulmakuppila. Ja siis tietenkin se naisen anus, ei koskaan miehen, koska sehän on siis täysin eri juttu. :P
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.12.2010 20:06

http://www.huuto.net/kohteet/----halutt ... /156391291

Tuosta kirjasta kaikki alkoi! Kaupunginkirjastojen varastoista voi laitata. Ei mikään "feministi" tämä "nimimerkki J".

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sensuous_Woman
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 19.12.2010 20:16

No hemskutti, tuon kirjanhan vois joskus hankkia hyppysiinsä. :P
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2010 02:48

Psykopatologia kirjoitti:http://www.huuto.net/kohteet/----haluttu-nainen---nimimerkki-j----/156391291

Tuosta kirjasta kaikki alkoi! Kaupunginkirjastojen varastoista voi laitata. Ei mikään "feministi" tämä "nimimerkki J".
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sensuous_Woman

Joan Garrityn, nimimerkki "J":n keskeinen sanoma on suunnilleen seuraava:

1) Unohtakaa feministiset hömpötykset tasa-arvosta yms. - Näkisin asian niin, että naiset saattavat liittää seksiin ja siihen suostumiseen
erilaisia ehtoja, että miehen tulee olla sellainen ja sellainen tai tehdä sitä ja sitä ja että jos ja kun nämän ehdot toteutuvat, hän (nainen)
voi olla suostuvainen seksiin, johon siis tällaisena ehdollisena tai ehdollistuneena liittyy helposti monenmoisia ongelmia. Siis tulisi preferoida
seksiä liittämättä sitä arkipäivän ongelmiin, muuhun hyvyyten tai huonouteen, ansioihin, palkintoihin yms.

2) Hyvät siskot, unohtakaa turha häveiäisyys ja antakaa kyrvän käydä perseenreiässänne ja peräsuolessanne. Voitte saada sellaisia
tuntemuksia, joita ette uskoneet olevankaan!

3) Miehen tulisi voida tuntea olevansa MIES. Parhaiten tässä onnistuu, jos kehuu miehen kullia. Kuka tahansa läskimooses tai killisilmä
tuntee olevansa mahtava, jos hänen oma huoransa todistaa, että kaikkein tärkein, mulkku, on (kuitenkin) toimiva ja naisen (ja miehen)
paras tavara.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2010 12:26

Miesten sukumapuolielin on kuitenkin kaikilla suunnilleen samanlainen varsineen ja päineen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2010 12:50

No joo. - Passintarkastuksissa yms. Ike esittää elimensä, ei kasvojaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maria » 20.12.2010 14:14

Olen samaa mieltä. Mielestäni tämän ketjun sisältö ja olemus on ahdistava ja mauton.

Mm. Joan Garrityn viitekohdat 1, 2 ja 3. Miksi naisen pitäisi heteroseksuaalisessa suhteessaan mieheensä olla jonkinlainen miehen tai miessukupuolen korvike? Sen käsityksen sain kyseistä viitteestä.
Maria

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2010 14:25

Mutta onneksi meillä on täällä myös (tähän mennessä hajuton ja mauton, tähän mennessä miltei kliinisen neutraali) shakkipeli!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 20.12.2010 14:32

Aloitin tämän(kin) viestiketjun ärsyyntyneenä, provosoidakseni. Välillä ärsyynnyn siitä, kun tuota seksuaalista ja sovinistista juttua ja kuvia tungetaan vähän joka viestiketjuun. Sorry, ladies! :oops: Silloin mua ei noi jutut haittaisi yhtään, jos pysyivät niissä omissa viestiketjuissaan. Mutta se häiritsee, kun niitä ilmaantuu mitä erilaisimpiin viestiketjuihin, lyöden ne ihan lekkeriksi.Sorry vaan, häiskät.
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Maria » 20.12.2010 14:45

korjaussarja kirjoitti:Kukahan täällä on koosta tai muustakaan sen yksityiskohtaisemmin puhunut?
Minä en ole huomannut.

Minä pidän kullista ja minä pidän miehistä. Ja kaikkein parasta on, kun pidän vielä miehestäkin jolta kullia saan. Minua ei sellainen asia ahdista hiukkakaan, päinvastoin. Se on aivan ihanaa.

No tämähän kuulostaa ihan siltä "vanhalta tukarilta" itseltään oikein vimpan päälle. Onneksi tällä palstalla saa sanoa, jos jokin asia, ilmaisutapa tai jokin trendikäs ilmentymä ei miellytä. Niin ei ollut mahdollista "vanhalla tukarilla".

Aika moni nainen rakastaa miestään ja miehensä eroottista olemusta sen enempiä siitä kolmansille osapuolille vinkumatta tahi kannustuksia mankumatta.
Maria

ViestiKirjoittaja Maria » 20.12.2010 15:05

korjaussarja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ja koska sinua ei ahdista -> ketään muutakaan ei voi/saa ahdistaa?

Typerä väite ja ihan turha johtopäätös jolle en ole aihetta antanut. Olen only pysynyt aiheessa. Angstisi voit puolestani kohdistaa ihan kohteellesi. En ole käytettävissäsi asiassa.

Ei ollut typerä väite eikä turha johtopäätös vaan aivan asiallinen kysymys.
Viimeksi muokannut Maria päivämäärä 20.12.2010 15:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Maria

ViestiKirjoittaja Maria » 20.12.2010 15:21

Niinkin. Mutta on myös asioita, joissa kaikki eivät haluakaan estojaan koskaan vapautettavan. Rajat ovat erilaiset itse kullakin.
Maria

Re: Seksuaalinen sisältö foorumilla

ViestiKirjoittaja Anni Huttila » 20.12.2010 17:00

Olen ihan samaa mieltä Marian ja Kyllästyneen kanssa. Olen myös osaltani pahoillani tästä viestiketjusta, ja muutamista muista, ärsyyntyneenä pistämistäni revittelyistä!

Lupaan jatkossa hillitä itseni tämän asian suhteen. Mutta toivon myös vastaavasti, ettei seksuaalista sisältöä sitten tupattaisi sellaisiin viestiketjuihin, joissa se ei ole teemana!
Minua ärsyttää kaikenlainen tyypittely, joissa nainen on joko viaton, kokematon, ns. puhdas neitsyt, tai sitten vapaassa käytössä oleva huora ja eroottinen näyttelyesine, epäseksuaalinen kotitalousrobotti, eli pyhä äiti- tai sisko-hahmo tms. paskaa.

Minä ja te muutkin ollaan saatana eläviä ja tuntevia ihmisiä, yksilöitä. Kaikki ollaan omalla tavoillamme seksuaalisia olentoja, ei sitä tarvitsisi minun mielestäni sen kummemmin korostaa ja tuoda esiin, ainakaan joka käänteessä.

Joten älkää nyt kukaan jumalauta viitsikö tyypitellä tai olettaa musta yhtään mitään sen perusteella, että olen sattunut syntymään tussun ja tissit omaavina.

Välillä panettaa kuin pientä eläintä, välillä on niin syvä itseinho, pelko, arkuus, milloin mitäkin, ettei välillä tahtoisi riisuutua edes suihkussa käydäkseen. Iho on välillä kuin vereslihalla. Mulla on ihana mies, meillä pelaa hienosti seksi ja muut jutut, eikä miehenikään ole mikään ihan ns. tyypillinen miesihminen. Siksikin meillä synkkaa niin hyvin.

Rasittavaa sekin, kun lyödään sillä nimityksellä "feministi" päähän, ihan kuin se muka olisi joku haukkumanimi, ja sen ansaitsisi aina, kun yrittää puhua sen puolesta, että nainen on muutakin kuin panopuu ja näyttelyesine.
Viimeksi muokannut Anni Huttila päivämäärä 21.12.2010 07:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Anni Huttila

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2010 22:37

Hyvä ketju - varsinaisia selittelyitä ei oikeastaan tarvita.

Nyt tyhmempikin huomaa eron v e r t a i s tuen ja o m a tuen välillä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 21.12.2010 22:46

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Kuva
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.12.2010 00:38

Eikös nettifoorumilla komeileva kuva kerro lähettäjästäänkin aika paljon - ja ihan sanoitta?
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko