Palle kirjoitti:Vai pitäisikö tuo "rinnalla" käsittää "rinnoilla"?

Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:Vai pitäisikö tuo "rinnalla" käsittää "rinnoilla"?
Tarjosin synonyymiksi sanaa vierellä, jottei edes Palle onnistuisi ohjaamaan hyvää aihetta oman mielensä mukaiseen suuntaan.

ip-banni kirjoitti:Minusta tämä keskustelu on niin sekava etten erota mikä on Hilpan näkemys.

Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:Vai pitäisikö tuo "rinnalla" käsittää "rinnoilla"?
Tarjosin synonyymiksi sanaa vierellä, jottei edes Palle onnistuisi ohjaamaan hyvää aihetta oman mielensä mukaiseen suuntaan.
Minusta oleellista ei ole se, käsittäkö Palle jonkun sanan niin tai näin, vaan että Palle käytti sanoja "pitäisikö tuo nyt käsittää...". Minun mielestäni hyvää keskustelua ei ole dogmien heittely eli että lähtökohtaisesti jokin asia pitäisi käsittää jollain tavalla. Pikemminkin niin, että jokainen keskustelija voisi avata omia näkemyksiään ja miten itse peilautuu niihin omien elämänkokemustensa kautta. Mutta jos Pallea ei aidosti kiinnosta keskustella Maaret Kallion kirjoituksen aiheesta, vaan aivan jostakin muusta, ei siinä mitään, heittää lekkeriksi sitten. En minä moiseen kuole.
Palle kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Palle kirjoitti:Vai pitäisikö tuo "rinnalla" käsittää "rinnoilla"?
Minusta oleellista ei ole se, käsittäkö Palle jonkun sanan niin tai näin, vaan että Palle käytti sanoja "pitäisikö tuo nyt käsittää...". Minun mielestäni hyvää keskustelua ei ole dogmien heittely eli että lähtökohtaisesti jokin asia pitäisi käsittää jollain tavalla. Pikemminkin niin, että jokainen keskustelija voisi avata omia näkemyksiään ja miten itse peilautuu niihin omien elämänkokemustensa kautta. Mutta jos Pallea ei aidosti kiinnosta keskustella Maaret Kallion kirjoituksen aiheesta, vaan aivan jostakin muusta, ei siinä mitään, heittää lekkeriksi sitten. En minä moiseen kuole.
Minusta rinnalla on johdos sanasta rinta. Toinen rinta-sanan johdos on rintama, joka vie ajatukset sodankäyntiin. Eihän se parisuhde mitään sodankäyntiä ole?
Minusta "rinnoilla" kuulostaa paljon mukavammalta kuin "rintamalla".
ip-banni kirjoitti:Kaksi ihmistä ei nyt oikein voi muodostaa rintamaata.
ip-banni kirjoitti:Sitten se ei enää ole parisuhde.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa