Palle kirjoitti:- -
Videolta selviää, että "risumies" oli siinä uskossa, että kyseessä oli vartija tai poliisi.
Hilppa kirjoitti:Palle kirjoitti:- -
Videolta selviää, että "risumies" oli siinä uskossa, että kyseessä oli vartija tai poliisi.
Minä en usko, että olisi ollut sellaisessa uskossa, että oli virkavallan (poliisin) kanssa tekemisissä. Tuolloin olisi ollut huomattavasti varovaisempi.
Palle kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Palle kirjoitti:- -
Minä en usko, että olisi ollut sellaisessa uskossa, että oli virkavallan (poliisin) kanssa tekemisissä. Tuolloin olisi ollut huomattavasti varovaisempi.
Jos katsot videon, niin sieltä selviää.
Palle kirjoitti:Olisi tietysti voinut julkaista anteeksipyynnön samassa mediassa kuin yksityiselämää loukkaavat solvauksetkin. Ja omalla naamallaan.

Kyrvänsyylien suhteen lienet asiantuntija, mutta tunsitko Risumiehenkin henkilökohtaisesti?Palle kirjoitti:Risumies oli miehistä parhaita, mutta koki ikävän kohtalon yhden kyrvänsyylän takia.
Kaapo kirjoitti:Tunsitko sinä Laila Kinnusen henkilökohtaisesti?
Kaapo kirjoitti:En.Kyllästynyt kirjoitti:En.Kaapo kirjoitti:Tunsitko sinä Laila Kinnusen henkilökohtaisesti?
Tunnetko sinä kyrvänsyylät henkilökohtaisesti?
Mutta miksi Kinnunen saa rajatonta kunnioitusta ja risumies pelkkää halveksuntaa...
Kaapo kirjoitti:... Kyrvänsyylä päänsilittelyä...
Kyllästynyt kirjoitti:... tunsitko Risumiehenkin henkilökohtaisesti?
Kaapo kirjoitti:... Mut enhän mä kinnusta huoraksi sanonu vaan sanoin, että sen sisko älys ajoissa lopettaa ne "huoranhommat"...
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:... Mut enhän mä kinnusta huoraksi sanonu vaan sanoin, että sen sisko älys ajoissa lopettaa ne "huoranhommat"...
Mutku tuo merkitsee sitä, että sinä väität Laila Kinnusen olleen huora.
Mutku se ei merkitse sitä ollenkaa...
Kaapo kirjoitti:Riippuu vähä missä merktyksessä sanaa käyttää. Viihdetaiteilija usein myy sieluaan "huoraa", rahasta.
Kaapo kirjoitti:Mut enhän mä kinnusta huoraksi sanonu vaan sanoin, että sen sisko älys ajoissa lopettaa ne "huoranhommat".

Kaapo kirjoitti:Kyls se voi olla.
Ainaki nää metoomimmit niin väittää.

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kyls se voi olla.
Ainaki nää metoomimmit niin väittää.
Missä?
ET niitä pannnaa ja kouritaa. Joutuu antaa lompsaa, että pääsee eteenpäin jne...
Kaapo kirjoitti:Kyls se voi olla. - Ainaki nää metoomimmit niin väittää.Mirri kirjoitti:Säkö tarkotat et sen sisko teki huoranhommia? Ku varmaan hyvin tajuut ettei iskelmien esittäminen oo huoranhommaa...Kaapo kirjoitti:Mut enhän mä kinnusta huoraksi sanonu vaan sanoin, että sen sisko älys ajoissa lopettaa ne "huoranhommat".
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 0 vierailijaa