Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palstalla

Re: Feminismivastaisesta floodaamisesta Psykopatologia-palst

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2018 20:35

ip-banni kirjoitti:Vain femisteillä on tällä foorumilla oikeus tehdä tämmöisiä henkilöön meneviä ketjuja, muiden samanlaiset poistetaan.

En usko väitteesi olevan totta. Luulen, että tällä foorumilla voidaan/saadaan tarkastella kenen tahansa kirjoittajan viestejä ja hänen motiivejaan niiden kirjoittamiseen - jos perustelut tarkasteluun ovat aiheelliset ja pätevät.

Tarkalleen ottaen tämä ketju ei ole henkilöön menevä, koska kyseinen kirjoittaja on vaihdellut nimimerkkejään enemmän ja vähemmän tiuhaan tahtiin. Nimimerkki Palle puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, joten voidaan arvailla olettaa kirjoittajan Pallen takana olevan jotakin muuta - tai ainakin paljon enemmän - kuin mitä Palle edustaa. Palle on vain nettihahmo, aivan samoin kuin Riidankylväjä, sun muut.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 08.08.2018 20:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Toki vastustajat voivat käyttää feministi/feminismi-ilmausta "väärin". - https://fi.wikipedia.org/wiki/Feminismi

Pallehan mm. osoitti, että ilmaus muuttui naisasialiikkeestä feminismiin viimeistään 1960-luvulla, jota ennen ei ollut feminismiä nykyisessä mielessä.

Eikä osoittanut. Se on vain Pallen mielipide aiheesta, eikä Pallen mielipide ole mikään totuus.

Vaikuttaa siltä, että Pallen mielestä feminismi on yhtä kuin Tulva-lehden lukijat, eikä hän ota kuuleviin korviinsakaan mitään sellaista joka ei sovi hänen agendaansa.
Mutta feministejä sekä feminismi liikkeenä ovat olleet olemassa kauan Tulva-lehden tai Feministisen puolueen perustamista - ja yli sata vuotta ennen 1960-lukuakin.

Vaikuttaa siltä, että sinun mielestäsi naisasialiike ja feminismi olisivat kaksi eri asiaa, mutta eivät ne ole. Ja jos joku pieni porukka omii nimekseen Feministinen puolue, se ei tarkoita, että kaikki feministit siihen kuuluisivat ja sitä kannattaisivat tai edes lukisivat Tulva-lehteä.
Eiväthän kaikki uskovaisetkaan ole Jehovan todistajia.

Jos Palle haluaa vastustaa feministejä ja feminismiä, miksei hän keskustele Tulva-lehden palstalla?
Miksi hän vuodesta toiseen floodaa feminismivihaansa täällä, jossa minun ymmärtääkseni ei Tulva-lehden tilaajia tai lukijoita edes ole.
Ohessa Pallea varten linkki Tulva-lehden Facebook-sivulle: https://fi-fi.facebook.com/tulvalehti/

Porvarillisuus ja vasemmistolaisuus eroavat toisistaan kuin yö ja päivä, tai erosivat vielä 1960-luvulla. Sata vuotta sitten Suomessa porvarit ja vasemmistolaiset tappoivat toisiaan verisessä sisällissodassa.

Kun tämän historiallisen taustan ymmärtää, on aika absurdia väittää, että porvarillinen naisasialiike on yhtä kuin vasemmistolainen feministiliike.

Tietysti hieno asia, että vihanpito on lieventynyt, mutta se ei muuta historiallisia faktoja.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2018 20:44

Mirri kirjoitti:
Miessakit Ry on feministien helmoissa pyörivä säälittävien cuck-miesten sakki.

Palle, odotan edelleen sinulta perusteluja toisessa ketjussa esittämällesi väitteelle. Et halua keskustella väitteestäsi siinä ketjussa, joten tehdään se tämän otsikon alla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2018 20:51

Palle kirjoitti:Kyllä. Nykyfeministeille on äärettömän vaikea tunnustaa sitä tosiasiaa, että vasemmistolainen, raivoisa feministiliike syntyi 60-luvulla kilpailemaan silloisen, maltillisen, porvarillisen naisasialiikkeen kanssa. Kaikki feministit eivät edes tienneet moisen naisasialiikkeen olemassaolosta.

Suomessa vasemmistolaiset feministit onnistuivat kaappaamaan vallan porvarillisessa Naisasialiike Unionissa 70-80-lukujen vaihteessa.

En näe mitään raivoisaa feminismiä missään. Olet ottanut esiin joitakin nuorten naisten tempauksia avaamissasi ketjuissa täällä, mutta et ota lainkaan huomioon sukupolvien välisiä eroja. Nyt ovat uudet ihmiset, nuoret, muovaamassa tästä maailmasta haluamansalaista, eikä siinä juuri ole mitään jakoa meillä vanhemmilla polvilla. Kullakin sukupolvella on oma aikansa.
Palle kirjoitti:Nykyään naisasialiike on pääosin vasemmistolaisten feministien käsissä ja mikä ikävintä naisliikkeen historiaa vääristellään ja suorastaan valehdellaan ikäänkuin liike olisi ollu kaikenaikaa samanlainen feministiliike.

Oikeita feministeja ovat vain nämä 60-luvulta peräisin olevat raivoisat kommunistit.

PS. Feministien tavoitteet, retoriikka, l. jargoni on suoraan kommunisteilta lainattua.

Minua ei häiritse punaisuus enkä näe sellaista ja minulle on turha tulla haukkumaan kommunistiksi, en sellaisia juuri tunne. No yhden vanhan höppänän (kommunistiksi itseään väittävän, kai taistolainen), mutta hänkin on ihan heteromies. Meitä on kato maailmassa monenlaisia, kuka mihinkin kallellaan. Liikkeet ottavat jargoninsa mistä ottavat. Harkitsen tapauskohtaisesti, mitä mieltä mistäkin asiasta olen, enkä ole minkään liikkeen kannattaja.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.08.2018 20:52

Mirri kirjoitti:Pallen kohdalla minulle ei ole selvinnyt, kannattaako hän sukupuolten yhdenvertaisuutta vai eikö kannata...

En usko Pallen olevan tasa-arvon/yhdenvertaisuuden kannattaja. Niin monta naisia/naiseutta halventavaa ja pilkkaavaa viestiä häneltä on palstalle tullut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 08.08.2018 20:57

Lopeta se vitun kommentointi niin floodaus loppuu!!!
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.08.2018 21:02

ip-banni kirjoitti:Vain femisteillä on tällä foorumilla oikeus tehdä tämmöisiä henkilöön meneviä ketjuja, muiden samanlaiset poistetaan.

Kyllä kai tämä aika paljon henkilöön menevä ketju on, vaikkakin otsikko on yleinen. - Sitä ihmettelen, että kakkaa on satanut minuun(kin) sangen runsaasti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2018 21:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Pallen kohdalla minulle ei ole selvinnyt, kannattaako hän sukupuolten yhdenvertaisuutta vai eikö kannata...

En usko Pallen olevan tasa-arvon/yhdenvertaisuuden kannattaja. Niin monta naisia/naiseutta halventavaa ja pilkkaavaa viestiä häneltä on palstalle tullut.

Noin voi olla.

Palle pilkkaa miehiäkin, jos miesten lyttääminen sopii hänen näkemyksiinsä ja tukee niitä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2018 21:08

Psykopatologia kirjoitti:

Kyllä kai tämä aika paljon henkilöön menevä ketju on, vaikkakin otsikko on yleinen. - Sitä ihmettelen, että kakkaa on satanut minuun(kin) sangen runsaasti.

Mikä sinua on loukannut?

Itse olen ymmärtänyt kommenteistanne, että punavihreys on lähinnä saastaan verrattavaa tällä palstalla. Yleisen halveksunnan kohde. Ja kun se yhdistyy feminismiin, siitä tulee itse piru.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.08.2018 21:12

En kommentoi (nyt).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.08.2018 21:15

Johtuisiko sinuun kohdistuneen kakan sataminen siitä, että olet vuodesta toiseen antanut foorumillasi suorastaan rajattomat julkaisemisvapaudet Pallelle, Riidankylväjälle, Sigismund Freudille... ja jopa tukenut omaa agendaansa toteuttavaa kirjoittajaa/postaajaa monien nimimerkkien takana. Hän suoltaa foorumille omia naisvihamielisiä kaunojaan milloin tekstinä milloin kuvina, etkä sinä tee mitään hänen vuodatustensa hillitsemiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 08.08.2018 21:44

trisse kirjoitti:Lopeta se vitun kommentointi niin floodaus loppuu!!!

Pikku Trissekin yrittää häärätä siellä isompien joukossa.
Palle

ViestiKirjoittaja trisse » 08.08.2018 21:55

Kyllä. Pikku-trissen tavoite. Varsinkin rahanvaihdossa toivottava.

Mutta - tosi ärsyttävä ja tappava olet!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.08.2018 22:29

Mirri kirjoitti:Johtuisiko sinuun kohdistuneen kakan sataminen siitä, että olet vuodesta toiseen antanut foorumillasi suorastaan rajattomat julkaisemisvapaudet Pallelle, Riidankylväjälle, Sigismund Freudille... ja jopa tukenut omaa agendaansa toteuttavaa kirjoittajaa/postaajaa monien nimimerkkien takana. Hän suoltaa foorumille omia naisvihamielisiä kaunojaan milloin tekstinä milloin kuvina, etkä sinä tee mitään hänen vuodatustensa hillitsemiseksi.

Psykopatologia on harras sanavapauden kannattaja, mutta minun mielestäni Palle on feminismiä koskevan osuutensa sanavapaudesta jo kuluttanut loppuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 08.08.2018 22:56

Feministien pitäisi saada häärätä pimennossa, suojassa arvostelulta?

Vaikuttaa epäilyttävältä. :?
Palle

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.08.2018 23:15

Palle kirjoitti:Feministien pitäisi saada häärätä pimennossa, suojassa arvostelulta?

Päinvastoin. Esille ottamasi marginaaliset ryhmät nimenomaan haluavat näkyvyyttä, jota sinä epätoivoisesti heille yrität täällä saada. Niistä vaan ei olla täällä kiinnostuneita.
Palle kirjoitti:Vaikuttaa epäilyttävältä. :?

Sama tuttu lauseesi ja hymiösi, joiden avulla ennenkin neuvottomaksi tultuasi olet yrittänyt kieroilla.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.08.2018 00:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Johtuisiko sinuun kohdistuneen kakan sataminen siitä, että olet vuodesta toiseen antanut foorumillasi suorastaan rajattomat julkaisemisvapaudet Pallelle, Riidankylväjälle, Sigismund Freudille... ja jopa tukenut omaa agendaansa toteuttavaa kirjoittajaa/postaajaa monien nimimerkkien takana. Hän suoltaa foorumille omia naisvihamielisiä kaunojaan milloin tekstinä milloin kuvina, etkä sinä tee mitään hänen vuodatustensa hillitsemiseksi.

Psykopatologia on harras sanavapauden kannattaja, mutta minun mielestäni Palle on feminismiä koskevan osuutensa sanavapaudesta jo kuluttanut loppuun.

Tämä "harras" on kuitenkin jopa ehdottanut ns. feministeille oman kantansa esiin tuomista, mutta nämä ovat ovat juuttuneet vanhoihin asemiinsa suut supussa käyttäen oikeuttaan olla vaiti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.08.2018 00:41

Psykopatologia kirjoitti:Tämä "harras" on kuitenkin jopa ehdottanut ns. feministeille oman kantansa esiin tuomista, mutta nämä ovat ovat juuttuneet vanhoihin asemiinsa suut supussa käyttäen oikeuttaan olla vaiti.

Minulla on jonkinlainen hatara muistikuva, että olen 'ns.' feministinä joskus tuonut tällä foorumilla kantani esille. Mitä siitä seurasi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.08.2018 00:54

Mirri kirjoitti:
Miessakit Ry on feministien helmoissa pyörivä säälittävien cuck-miesten sakki.

Palle, odotan edelleen sinulta perusteluja toisessa ketjussa esittämällesi väitteelle. Et halua keskustella väitteestäsi siinä ketjussa, joten tehdään se tämän otsikon alla.

Palle selitti kantaansa näin:
Miessakit on feministien johtama järjestö. Kuka täysipäinen sinne menee?

Nyt odottelen lisäselvityksiä.
Keitä ne Miessakit ry:tä johtavat feministit ovat? Entä ovatko kyseisen yhdistyksen toimintaan osallistuvat ja siinä työskentelevät miehet jotakin muuta kuin täysipäisiä?
viewtopic.php?f=13&t=21434
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.08.2018 01:47

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia on harras sanavapauden kannattaja, mutta minun mielestäni Palle on feminismiä koskevan osuutensa sanavapaudesta jo kuluttanut loppuun.

Tämä "harras" on kuitenkin jopa ehdottanut ns. feministeille oman kantansa esiin tuomista, mutta nämä ovat ovat juuttuneet vanhoihin asemiinsa suut supussa käyttäen oikeuttaan olla vaiti.

Olet aiemminkin patistellut ihmisiä kertomaan oman kantansa feminismiin, mutta ainakaan minulla ei ole minkäänlaista aikomusta naulata omaa kantaani kiinni mihinkään ehdottamistasi kategorioista.

Pyydän vastausta kysymykseen:
Miksi minun pitäisi esitellä "oma kantani" tai feminismini "tyypiä/laatua"?
Tuntuu kuin minun pitäisi puolustella ajatuksiani ja periaatteitani sinulle, tai ainakin näkyvästi irtisanoutua siitä "punaviherfeminismistä", jota sinä näytät pitävän saastaisena.
Onko niin, että sinä haluat säilyttää sanavapauden, mutta mielipiteet pitää hyväksyttää sinulla?

Totean siis vielä kerran;
Minulla ei ole sen enempää halua kuin kykyäkään sijoittaa itseäni sinun piirtämällesi feminismin kartalle, eikä minulla ymmärtääkseni ole sellaiseen velvollisuuttakaan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet