Psykopatologia kirjoitti:Tai miksi pitäisi kritisoida vihreiden kielipeliä 30 sukupuolesta.
Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Psykopatologia, pitäisikö kirjoittajien jotenkin osoittaa tai todistaa, että ovat/eivät ole 'punavihreän feminismin' kannattajia, vai mikä tarkoitus yhden kirjoittajan vuodesta toiseen jatkuvilla feminismin vastaisilla kirjoituksilla on?
Luulen ja kuvittelen, ettei tällaisella nettifoorumilla ole mitään järjellisiä syitä hyökätä ihmisten poliittisia tai muitakaan vakaumuksia vastaan. Foorumin ylläpitäjä on tässä asiassa paljon vartijana: hän sallii hyökkäykset tai ei salli.
Minusta Pallen useimmat heitot feminismistä ovat yliampuvia ja provokatorisia, mutta minusta ei riitä, että kirjoittajat hyökkäävät Pallea vastaan ilmoittamatta omaa kantaansa feminismiin tai sitä, mitä he itse feminismillä tarkoittavat. Onko se esimerkiksi vain yhdenvertaisuutta...
trisse kirjoitti:Eihän pallen kanssa voi keskustella. Eihän se vastaa mihinkään kommentteihin varsinaisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Saanko puolestani esittää kysymyksen?
Onko sinua muka koskaan estetty tai kielletty kysymästä???
Palle kirjoitti:Miksi feminismistä ei voi /saa diskuteerata?
Se on aihe, jota ymmärrän huonosti, mutta täällä olevat feminismin kannattajat eivät halua jakaa tiedon valoa, vaan keskittyvät haukkumaan ja sättimään Pallea. (Ilmeisesti koska Pallella on väärä sukupuoli.)
Feministeinä teidän pitäisi innostuneena selittää ja vääntää rautalangasta mitä se feminismi perimmiltään tarkoittaa.

Palle kirjoitti:Miksi feminismistä ei voi /saa diskuteerata?...
Palle kirjoitti:... Se on aihe, jota ymmärrän huonosti...
Palle kirjoitti:... Feministeinä teidän pitäisi innostuneena selittää ja vääntää rautalangasta mitä se feminismi perimmiltään tarkoittaa.
Palle kirjoitti:Et keksinyt parempaa, koska olet taas niin väärässä.
Lähes kaikki väitteeni perustuvat feministien kirjoittamiin tai muuten lausumiin juttuihin. Muut on loogisesti pääteltävissä ko. jutuista.
Feminismi on raivopäinen vihauskonto, joka vihaa yhtä kolmestakymmenestä sukupuolesta eli miehiä.
Miessakit Ry on feministien helmoissa pyörivä säälittävien cuck-miesten sakki.

Psykopatologia kirjoitti:Toki vastustajat voivat käyttää feministi/feminismi-ilmausta "väärin". - https://fi.wikipedia.org/wiki/Feminismi
Pallehan mm. osoitti, että ilmaus muuttui naisasialiikkeestä feminismiin viimeistään 1960-luvulla, jota ennen ei ollut feminismiä nykyisessä mielessä.
vibeke kirjoitti:Minusta ableistinen. Omassa suussa on ruvennut maistumaan tympeiltä tuollaiset kielikuvat, vaikka olen aiemmin käyttänyt.Kyllästynyt kirjoitti:... allegoria, myönnän, mutten parempaakaan nyt keksinyt.
Kyllästynyt kirjoitti:vibeke kirjoitti:Minusta ableistinen. Omassa suussa on ruvennut maistumaan tympeiltä tuollaiset kielikuvat, vaikka olen aiemmin käyttänyt.Kyllästynyt kirjoitti:... allegoria, myönnän, mutten parempaakaan nyt keksinyt.
Avaisitko vähän käyttämääsi termiä "ableistinen".
Minulle täysin outo sana, enkä googlettamallakaan saa sitä tähän yhteyteen sovitettua.
vibeke kirjoitti:Ikään kuin jalkapuoli olisi jotenkin huonompi. Ableismi on sitä että pidetään vammattomuutta normaalina ja vammaisia huonompina. Jalkapuolen käyttö huonon synonyyminä perustuu sille, että jalkapuoli ihminenkin on huono. Siis tämän syrjivän ideologian mukaan.Kyllästynyt kirjoitti:Jalkapuoli allegoria, myönnän, mutten parempaakaan nyt keksinyt.
Syrjintää tai ei, mutta meidän jalkapuoli tuolimme oli tuntuvasti huonompi ja vähäarvoisempi kuin ne saman sarjan tuolit joiden jalat olivat kunnossa.vibeke kirjoitti:Ikään kuin jalkapuoli olisi jotenkin huonompi. Ableismi on sitä että pidetään vammattomuutta normaalina ja vammaisia huonompina. Jalkapuolen käyttö huonon synonyyminä perustuu sille, että jalkapuoli ihminenkin on huono. Siis tämän syrjivän ideologian mukaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa