"Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: "Tiedän, tiedän. Olen älyttömän upea ilmestys!"

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.07.2018 18:58

Palle kirjoitti:Väärinkäsityksesi johtuu vain siitä, että minulla on avarampi naiskuva.

Palle, siteerasin muutaman tässä ketjussa esittämäsi näkemyksen:
" Helsinkiläisfröökynät käyvät keimailemassa raksamiehille "
" Minusta tuntuu, että feministi-eliittirouvat kilpailevat kuka saa raksamiehistä irti parhaan äänen. "
" Kumpi häiritsee seksuaalisesti. Rakennustyömaalla toistuvasti, seksikkäissä hepenissä keikutteleva, bimbo vai häiriköintiin reagoivat raksamiehet? "

Ilmeisesti olet sitä mieltä, että rakennus- ja muiden työmaiden ympäröiminä asuvien helsinkiläistyttöjen ja -naisten pitäisi pukeutua burkaan astuessaan kotiovestaan ulos, jottei työmiesten tarvitsisi kokea seksuaalista häirintää.

Tässä ketjussa olet kirjoittanut paljon ja monia loukkaavia asioita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 30.07.2018 19:07

Riittää, kun ei käy seksuaalisesti provosoimassa. Raksamiehet saavat siitä kuitenkin syyt pääällensä ja joku voi ääritapauksessa saada potkutkin.

Tähän on tultu feministisessä Suomessa.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.07.2018 19:34

Palle, onko sinulla kokemusta, havaintoja tai muuta tietoa naisista, jotka menevät työmaiden liepeille keimailemaan raksamiehille?

Oletan, ettet tunne Kaisa Merelää, vaikka leimaatkin hänet bimboksi, joka vähissä tamineissa käy työmailla keikistelemässä.
Hän kulkee erilaisten työmaiden ohitse ties miten usein (halusi tai ei), koska asuu niiden ympäröimänä. Miten hänen pitäisi pukeutua, jottei aiheuttaisi häiriötä kotinsa ympärillä pyöriville työmiehille? Ei burkaa, mutta muuten mahdollisimman peittävästi - vai miten?
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 30.07.2018 19:47

Palle

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.07.2018 20:07

Palle, eivät sinun postaamasi kuvat kerro Kaisa Merelän arjesta ja pukeutumisesta työmaiden ympäröimänä yhtään mitään. Olet katsellut hänen kuviaan, joten sinun mielikuvissasi hän omassa arjessaan keikistelee raksamiesten edessä samaan malliin kuin hänen kuvissaan poseerataan...?
Vai pitäisikö Kaisan poistaa kuvansa netistä, jottei hänen liikkumisensa omalla kotialueellaan aiheuttaisi häiriötä työmiehille, joiden mielissä pyörivät hänen nettikuvansa?

Näyttää siltä, että tämän ketjun aihe Helsinkiläisfröökynät käyvät keimailemassa raksamiehille on syntynyt sinun mielikuviesi - ei ollenkaan todellisuuden - perusteella.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.07.2018 20:12

Hilppa kirjoitti:
Palle kirjoitti:... Tuo natsivertaus vaikuttaa ennemmin repivältä kuin rakentavalta.
Valitettavasti se on erittäin osuva toistuvasti esille ottamiisi teemoihin.

Saanko olla eri mieltä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.07.2018 20:46

Näitä tämän tyyppisiä juttuja on netti pullollaan:

Kaisa Merelä @kaisaminni: "i wish that my money would have sex in my wallet and multiply"

Ja syy, miksi luen tätä palstaa ja kirjoitan täällä, on se, että täällä ei juuri noin typeriä juttuja vilise, vaan on pääasiassa muuta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 31.07.2018 00:23

Psykopatologia kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Palle kirjoitti:... Tuo natsivertaus vaikuttaa ennemmin repivältä kuin rakentavalta.
Valitettavasti se on erittäin osuva toistuvasti esille ottamiisi teemoihin.

Saanko olla eri mieltä?

Vapaasti. Sopiiko sinulle huomionhakuinen, passiivisaggressiivisesti sadistinen pelle joka pitkästyttää ihmisparat hengiltä?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 31.07.2018 14:01

Tämä kuumuus ja pallen viestit sopisivat Danten helvettiin.
trisse

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 14:14

Taidat olla vähän lätkässä Palleen? 8-)
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 20:52

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005774955.html
HS 31.7.2018
Mies löi naista päähän keskellä kirkasta päivää Pariisissa, kun tämä vastasi seksistisiin huuteluihin

Mies löi naista päähän keskellä kirkasta päivää Pariisissa, kun tämä vastasi seksistisiin huuteluihin – video rajusta hyökkäyksestä kuohuttaa Ranskassa
Tapauksesta on kirjoitettu Ranskassa laajasti ja myös maan tasa-arvoministeri Marlène Schiappa on ottanut kantaa hyökkäykseen.
Kahvilan valvontakamera tallensi hyökkäyksen.

RANSKAN viranomaiset tutkivat väkivaltaista hyökkäystä nuoren naisen kimppuun tämän julkaistua videon tapahtuneesta Facebookissa. 22-vuotias arkkitehtiopiskelija Marie Laguerre kirjoittaa Facebookissa miehen huutaneen hyökkäystä ennen törkeitä kommentteja ja vislanneen hänelle.

Videon hyökkäyksestä Laguerre sai viereisen kahvilan omistajalta.

Laguerre kertoo olleensa matkalla kotiin, kun hänelle ennestään tuntematon mies huusi hänelle törkeitä kommentteja, vislasi ja päästi muita ”likaisia ääniä”. Laguerren mukaan tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun hän kohtaa vastaavaa käytöstä. Tällä kertaa hän ei kuitenkaan jaksanut ohittaa miehen käytöstä.

”Käskin häntä olemaan hiljaa enkä uskonut, että hän edes kuuli minua”, Laguerre sanoo Le Parisien -lehden haastattelussa. Ilmeisesti mies kuitenkin kuuli Laguerren vastauksen ja heitti tätä tuhkakupilla.

Laguerre kertoo kironneensa yllättävää hyökkäystä. Tämän jälkeen video näyttää, miten mies tulee vauhdilla Laguerrea kohti ja lyö tätä päähän niin, että nainen heilahtaa päin viereisen kahvilan lasista aitaa.

Videolla näkyy, miten kahvilan terassilla olevat ihmiset hermostuvat tapauksesta ja yksi heistä nappaa tuolin ja juoksee miehen perään. Hyökkääjän annetaan kuitenkin kävellä pois paikalta.

TAPAUKSESTA on kirjoitettu Ranskassa laajasti ja myös maan tasa-arvoministeri Marlène Schiappa on ottanut kantaa hyökkäykseen. The Guardian -lehden mukaan ministeri on kertonut olevansa ”järkyttynyt, mutta ei yllättynyt” tapauksesta.

Schiappa on ajanut Ranskaan tiukempia lakeja naisten seksuaalisen häirinnän kitkemiseksi. Hänen ajamansa lain, joka kieltää uhkailun, seuraamisen ja seksistiset kommentit on tarkoitus tulla voimaan ensi viikolla, The Guardian kertoo. Sakkoja edellä mainitusta käytöksestä aletaan jakaa ensi syksynä.

Pariisin pormestari Anne Hidalgo julisti Twitterissä solidaarisuutta Laguerrea kohtaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 21:18

Olen ymmärtänyt, että tässä "yksittäistapauksessa" oli kyse "kulttuurien välisestä yhteentörmäyksestä", mutta sitä ei saa poliittisista korrektiussyistä sanoa.

Vai epäiletkö, että joku alkuperäinen ranskalainen mies olisi käyttäytynyt noin?
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 21:40

Palle kirjoitti:Olen ymmärtänyt, että tässä "yksittäistapauksessa" oli kyse "kulttuurien välisestä yhteentörmäyksestä", mutta sitä ei saa poliittisista korrektiussyistä sanoa...

Epäiletkö miehen olevan suomalainen?
Valkoihoinen hän ainakin näyttää olevan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 22:12

Musta, pitkä tukka näyttää olevan ja musta parta. Ei vaikuta suomalaiselta. Elehtii ranskalaisittain, jote lienee ollut maassa jonkin aikaa.

Järkyttävän törkeä temppu. Monikulttuurin myötä nämä ovat lisääntyneet ja tulleet uudeksi normaaliksi.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 22:36

Palle kirjoitti:Musta, pitkä tukka näyttää olevan ja musta parta...

Tytöllä on mustat/tummanruskeat hiukset, mutta miehen hiukset eivät ole mustat, eikä sitä ole hänen partansakaan. Miehen ihonväri on vaalea.
Kummallinen tapa sinulla puhua ihan perättömiä, vaikka kuka tahansa voi videosta tarkistaa minkäväriset hiukset ja parta miehellä on.
Palle kirjoitti:... Järkyttävän törkeä temppu. Monikulttuurin myötä nämä ovat lisääntyneet ja tulleet uudeksi normaaliksi.

Mistä sinä taas keksit syyttää monikulttuurisuutta?
Suomessakin vastaavaa on tapahtunut iät ja ajat, eikä silloinkaan ollut vika monikulttuurisuudessa.

Ja tälläkin palstalla saa virtuaalituhkakupista kun sanoo, että huutelut ja kommentoinnit ovat seksuaalista häirintää.
Kehdataan jopa väittää, että naiset haluavat niitä!!!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 22:48

Oletko mennyt Hesarin halpaan vai provosoitko tahallasi? Katsoitko videon?

Kuva
Tässä kuvassa seisova mies EI ole hyökkääjä. Hän on sivullinen, joka tuli katsomaan mitä tapahtuu. Lyöntitapahtuma näkyy osittain vasemmassa reunassa. Lyöjää ei näy lyönnin kohde osittain.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 22:53

Tietenkin katsoin, eikä hattupäinen mies ole hyökkääjä - enkä ole häntä hyökkääjäksi ajatellutkaan.

Katso nyt hyvä mies se video ja vertaa miehen hiusten ja parran väriä tytön tummanruskeisiin/mustiin hiuksiin ja huomaa ero.
Hyökkääjällä hiukset tai parta eivät ole mustat vaan (keski)ruskeat.

Mistä Hesarin "halvasta" sinä oikein puhut?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 23:10

Kuva
Lyöjä näkyy ylhäällä musta säkki olkapäällään. Marie, jota lyötiin selin vasemmassa alareunassa. Hesarin kuvassa ollut vaalea mies selin oikealla ylhäällä, joka on siis sivullinen.

PS. Lyöjä on iholtaan tummempi kuin kuvassa seisovat ranskalaiset.
Palle

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 23:24

https://www.youtube.com/watch?v=2F0rtJoLzPY 1:13

Musta tukka, jossa ehkä hieman harmaata ja musta parta. Ei vaalea, kuten yrität virheellisesti selittää.

PS. Suomessa, kuten muuallakin länsimaissa pidetään naisen lyömistä erityisen halveksuttavana tekona.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 23:42

Palle kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=2F0rtJoLzPY 1:13

Musta tukka, jossa ehkä hieman harmaata ja musta parta. Ei vaalea, kuten yrität virheellisesti selittää...
Ja missähän helvetin kohdassa minä muka selitän hyökkääjän hiusten ja parran olevan vaaleat??????????

Hyökkääjän parta on ruskea/harmaa ja hiukset ruskeat, eivät suinkaan mustat niin kuin sinä väität.
Lyöjän ihonvärikään ei poikkea kuvan muista ihmisistä, joten mikään videolla näkyvä ei todista, että lyöjän suhteen olisi kyse "kulttuurien yhteentörmäyksestä".
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko