Pidätkö sinä Seksistä?

Pidätkö sinä Seksistä?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.12.2010 23:45

http://www.mediuutiset.fi/keskustelutja ... 544123.ece

TOIMITUKSEN BLOGI Erpo Pakkala, 13:12

Pidätkö sinä Seksistä?

Kouvolan omistukseen ensi vuoden alusta siirtyvä Kuusankosken aluesairaala sai uudeksi nimekseen Pohjois-Kymen sairaala.

Nyt sairaalalle on vahvistettu lyhennenimeksi PoKS, mikä on herättänyt sekä huvitusta että närkästystä.

Kotimaisten kielten tutkimuskeskuksen lausunnon mukaan PoKs voi aiheuttaa haitallisia mielikuvia eikä ole kaikkien mielestä hauska.

Mikähän tämä haitallinen mielikuva sitten olisi? Kuva lääkäreistä nauttimassa kuohuvaa onnistuneen jononpurun jälkeen?

Kotuksen väki ei taida muistaa, että edesmennyt Uma Aaltonen käytti Poks-termiä seksivalistuksessaan jo 1970-luvulla. Uman kielessä Poks tarkoitti "Pidän oikein kovasti sinusta".

Se on minun ja monen muunkin ensimmäinen mielikuva Poksista.

Minkähänlaisen lausunnon Kotus ja Uma Aaltonen antaisivat Seinäjoen keskusssairaala SeKSistä?

[Poikkeuksellisesti koko kirjoitus on kopioitu.]
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Pidätkö sinä Seksistä?

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 09.12.2010 00:40

Juicen laulusta EI ELäMäSTä SELVIä HENGISSä:

"
Raittiushenkilö raittiustuolissaan
Sinusta on muka huolissaan
Se nimittää sinua hulttioks
Ja väittää että maksasi sanoo "Poks"
Däng däng
Mutta kyllä se kestää koko elämän"
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.12.2010 14:54

Kohu näiden nimien suhteen lähti siitä, että yhden yksikön nimi oli stroke unit (tms.), jota kielenhuoltajat vieroksuivat.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.12.2010 16:21

korjaussarja kirjoitti:Pidän. Kovasti pidän. Olen aina pitänyt ja tulen pitämään.
Mitä siitä sitten?
Voisin aivan hyvin mennä sairaalaan, jonka nimi olisi vaikka seks; mikäli se takaisi minulle hyvää hoitoa.
Siis eihän nimi miestä vaan nimi miehen.

Sitä vaan sitten, että olet poikkeava. Yleensähän naikkoset eivät tykkää seksistä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 11.12.2010 20:14

Seksi on metsäsian hommia.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.12.2010 22:25

opettaa meidän tyttö.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 12.12.2010 12:35

Metsäsikatyttö.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Maria » 14.12.2010 13:40

Fiktiivinen villisika? (Uusi eroottinen symboli. :? )

Umasta puhuminen sen sijaan saa niskavillani pystyyn ja muutaman puistatuksen aikaan, huh. Olin noin kaksitoistavuotias, kun olin koulukaverini luona kylässä ja hän halusi kuunnella Uman toimittamaa radiohaastattelua, joka sattui käsittelemään lesbonaisen elämää. Haastattelun linja oli ongelmapainotteinen, ja siinä Uma edusti säälinsekaista ymmärtäjätätiä. Uma kysyi naiselta mm., että ovatko homomiehet koskaan kiinnostaneet. En ymmärtänyt ohjelman pointtia, mutta miten 12-vuotiaana olisinkaan voinut. Ei vielä seksi kiinnostanut eikä ainakaan Uman tapaan esiteltynä. Onneksi olen välttynyt Poksilta. Tai ainakaan en muista kyseistä kamppanjaa.
Maria

Paluu Yleistä ja ajankohtaista