Minä kävin huorilla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Minä kävin huorilla

ViestiKirjoittaja trisse » 23.06.2018 20:40

Kyse on spämmäyksestä. Useimmissa ryhmissä se on kiellettyä. Ei vika ole mielipiteessä vaan sen liiallisesta toistosta. Kyllä ne vois kaikki laittaa yhteen ketjuun
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 20:42

Mirri kirjoitti:Moderaattorin (yksin)valtaa määritellä mikä on 'paskapuhetta' ja 'valhetta', ja sensuroida foorumilta pois mielipiteitä joista hän ei pidä?

Mielestäni Kyllästynyt meni tässä tapauksessa liian pitkälle ennakkosensuuri-innostuksessaan.
On vallan väärinkäyttöä muokata mielipiteitä mieleisikseen, ja uhata ennakkovalvonnalla, jos joku ei tottele vaan kirjoittaa mielipiteitä, joista valvoja ei pidä. Rivikirjoittaja tietysti voi sanoa toisen kirjoittajan näkemyksiä 'valheeksi' ja 'paskapuheeksi', mutta hän ei voi laittaa ennakkovalvontaan. Moderaattori voi, joten Kyllästynyt kaiketi kirjoitti moderaattorina.

Väitätkö sinä Mirri, että feministit tuntuvat arvostavan sitä, että naiset revitään tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan?

Sillä siitä paskapuheesta Pallen viestissä on kysymys!

Pallen mielipiteet ovat käyneet selviksi jo vuosia sitten, mutta se että hän väittää epätosia asioita mm. minun viesteistäni kuuluvat kategoriaan "paskapuhetta".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2018 21:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Moderaattorin (yksin)valtaa määritellä mikä on 'paskapuhetta' ja 'valhetta', ja sensuroida foorumilta pois mielipiteitä joista hän ei pidä?

Mielestäni Kyllästynyt meni tässä tapauksessa liian pitkälle ennakkosensuuri-innostuksessaan.
On vallan väärinkäyttöä muokata mielipiteitä mieleisikseen, ja uhata ennakkovalvonnalla, jos joku ei tottele vaan kirjoittaa mielipiteitä, joista valvoja ei pidä. Rivikirjoittaja tietysti voi sanoa toisen kirjoittajan näkemyksiä 'valheeksi' ja 'paskapuheeksi', mutta hän ei voi laittaa ennakkovalvontaan. Moderaattori voi, joten Kyllästynyt kaiketi kirjoitti moderaattorina.

Väitätkö sinä Mirri, että feministit tuntuvat arvostavan sitä, että naiset revitään tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan?
Pallen mielipiteet ovat käyneet selviksi jo vuosia sitten, mutta se että hän väittää epätosia asioita mm. minun viesteistäni kuuluvat kategoriaan "paskapuhetta".

Ilmeisesti uhkasit Pallea ennakkovalvonnalla rivikirjoittajana, et moderaattorina.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 21:02

Kyllästynyt kirjoitti:

viewtopic.php?f=9&t=21293
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 21:30

Palle kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

viewtopic.php?f=9&t=21293

Kyseisen artikkelin (jota ei pääse lukemaan) nainen ei edusta feministejä vaan ainoastaan itseään.
Sinulleko tulee Me Naiset -lehti?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 21:48

Feministiksi kuitenkin ilmoittautuu...
Palle

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2018 21:57

Voisit puida omassa päiväkirjassasi noita huorissa käymisen avautumisiasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 22:39

Kaveri vaikutti niin tyytyväiseltä, että tässähän herää mielenkiinto...
Palle

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2018 22:47

Palle voisi nimetä päiväkirjansa otsikolla Feminismin vihollinen. Tai jotakin muuta josta käy ilmi, että Palle inhoaa feminismiä.
Sinne sopisivat kaikki jutut niin feminismistä/feministeistä kuin 'huorilla käymisistäkin' - ja vaikka mistä muusta vähänkin feminismiin tai naisiin viittaavasta. Myös kaikki mielipahat ja loukkaantumiset olisi mahdollisuus purkaa siellä, olivat ne feministien aiheuttamia tai eivät.

Pitäisi vain sitten naisten malttaa pitää mölyt mahassaan, vaikka miten Pallen päiväkirjan kirjoitusten lukeminen ottaisi lujille; loukkaisi, ärsyttäisi, raivostuttaisi, tuntuisi törkeältä kirjoittelulta...
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2018 23:27

Mirri kirjoitti:- -
Pitäisi vain sitten naisten malttaa pitää mölyt mahassaan, vaikka miten Pallen päiväkirjan kirjoitusten lukeminen ottaisi lujille; loukkaisi, ärsyttäisi, raivostuttaisi, tuntuisi törkeältä kirjoittelulta...

Outoa, en tiedä mistä puhut. En lue Pallen linkkejä, en jaksa, eikä kiinnosta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 23.06.2018 23:48

Mulle ei ainakaan tuottaisi ongelmaa pitää mölyt mahassani. Varmaan kyllästyneeltäki jos sillä saisimme palstan muut osiot rauhoitetuksi. En mäkään noita lue kun pitkästyttää mutta näitä jatkokeskusteluja välillä luen. Jossain vaiheessa tää aloitti gallupinkin että olisiko palsta parempi ilman häntä. Kunnioitti tulosta ja lähti mutta vissiin sittemmin ajatteli tilanteen muuttuneen
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2018 23:50

Hilppa kirjoitti:

Puhun siitä, että jos halutaan kirjoittajan juttuineen siirtyvän päiväkirjapuolelle, siellä hänen pitäisi saada ilmaista itseään rauhassa ilman kriittisiä (paheksunnasta puhumattakaan) kommentteja.
Tiedän, että tällä foorumilla on päiväkirjaviestejä paheksuttu, kritisoitu, moralisoitu, pidetty sopimattomina...
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.06.2018 23:57

Mirri kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Puhun siitä, että jos halutaan kirjoittajan juttuineen siirtyvän päiväkirjapuolelle, siellä hänen pitäisi saada ilmaista itseään rauhassa ilman kriittisiä (paheksunnasta puhumattakaan) kommentteja.
Tiedän, että tällä foorumilla on päiväkirjaviestejä paheksuttu, kritisoitu, moralisoitu, pidetty sopimattomina...

"Kirjoittajan juttuineen"?! Eihän tuosta ollut kyse. Oli kyse noista typeristä linkki- ym avautumisketjuista, jotka on ilmeisesti ärsyttämistarkoituksessa avattu provokatiivisina.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.06.2018 00:12

Hilppa kirjoitti:Voisit puida omassa päiväkirjassasi noita huorissa käymisen avautumisiasi.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 24.06.2018 00:19

Mua harmittaa etten osaa ärsyyntyä niistä. Mua vaan pitkästyttää. Ärsyyntyminen olisi jonkinlainen tunne. Mutta tuntuu väärältä että mut pitkästytetään kuoliaaksi vain koska joku ikivanha dementoitunut ukko yrittää ärsyttää joitain muita kirjoittajia.
trisse

ViestiKirjoittaja Palle » 24.06.2018 05:53

Olet muuttunut rauhalliseksi viilipytyksi.

Muistan ajan, kun Trisseltä pääsi unohtumaan capslock päälle hyvinkin herkästi.

Kyllästynyt taas on saanut temperamenttia aikaisempaan jäätävään viileyteensä.
Palle

ViestiKirjoittaja ritalin » 24.06.2018 06:04

En katsonut videota, mutta kommentoin huorissakäymisestä omalta osaltani, että ei tee mieli tällaista kokeilla. Varsinkin, kun nykyään huorat ovat joko näitä Tsekeistä tulleita Hiv-pommeja, tai paikallisia huumepsykoosinarkkareita.
Minulle kerran yksi huora teki kielarit ja kurlasin sen jälkeen suun Listerinellä.
ritalin

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.06.2018 13:07

Palle kirjoitti:Olet muuttunut rauhalliseksi viilipytyksi.

Muistan ajan, kun Trisseltä pääsi unohtumaan capslock päälle hyvinkin herkästi.

Kyllästynyt taas on saanut temperamenttia aikaisempaan jäätävään viileyteensä.

Minä muistan Tukiasema.netin ajoilta, että foorumin ylläpitäjä piteli sinua kurissa panemalla aina välillä kirjoituskieltoon. Niinpä kenenkään kirjoittajan/lukijan ei tarvinnut polttaa lopullisesti päreitään kanssasi. Et ole tainnut millään foorumilla kokea näin rajatonta 'keskustelujen' aloittamisen ja viestien lähettämisen mahdollisuutta kuin täällä.
Ehkä se on sinun rajattomuutesi, joka rassaa; saat täällä suoltaa mielin määrin toinen toistaan provosoivampia 'keskusteluja'.

Ja vielä: täällä innostuit hyökkäämään feministien kimppuun, ja sitä sotaa heitä/meitä vastaan olet itseksesi käynyt jo muutaman vuoden foorumin ylläpitäjän suotuisalla myötävaikutuksella. Siinä alkaa rauhallisemmallakin hyökkäystesi kohteella pettää hermot.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 24.06.2018 13:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.06.2018 13:09

Mikä olikaan asiallinen perustelu ko. videota vastaan?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.06.2018 13:16

Jos ja kun ketjun aloittajan huorilla käyminen ei kiinnosta, ei tietysti ryhdytä katsomaan aiheesta varttitunnin mittaista videota.

Pallen pitäisi otsikossa ja aloitusviestissä avata videon sisältöä niin, että tiedettäisiin kertooko se hänen seksuaalisesta käyttäytymisestään vai jostakin ihan muusta.
Psykopatologia, etkös sinä ylläpitäjänä ole joskus vaatinut sellaista, että videoiden sisällöstä kerrottaisiin viestissä jotakin, jotta lukijat saisivat linkkiä avaamatta tietää mistä on kysymys?
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko