Minä kävin huorilla

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Minä kävin huorilla

ViestiKirjoittaja Palle » 22.06.2018 20:16

Minä kävin huorilla 14:03
https://youtu.be/lff2dLhhV9E
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

Re: Minä kävin huorilla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 00:23

Entä sitten?

Ehdotan, että he joita huorissakäymisesi kiinnostaa ilmoittautukoon sinulle. Voitte sitten yksityisviesteillä vatvoa kokemuksiasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 09:16

"Pyörii ja pomppii, pyörii ja pomppii..." Se on miesparan kiusaamista.

PS. Eikös mies hoitanut kiusaamisen seuraukset fiksusti? Säästi rahaa ja hyppäsi onnibussiin ja matkusti Ouluun huorille.

Joissain kulttuureissa ärsytys hoidetaan suoraviivaisemmin eli revitään nainen tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan. Feministit tuntuvat arvostavan tätä jälkimäistä tapaa enemmän.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 13:05

Palle kirjoitti:... Joissain kulttuureissa ärsytys hoidetaan suoraviivaisemmin eli revitään nainen tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan. Feministit tuntuvat arvostavan tätä jälkimäistä tapaa enemmän.

En viitsinyt edes katsoa linkkisi videota, mutta otsikosta päätellen en menettänyt mitään.

Valheiden levittäminen feministeistä/feminismistä saa nyt riittää. Seuraavasta paskapuheesta pääset ennakkovalvontaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 13:35

"Et viitsinyt katsoa" mutta silti katsot asiaksesi kommentoida sitä negatiiviseen sävyyn.

Toiseksi feministeiltä ihan tuttua juttua, että pyritään sensuroimaan feminismiin kriittisesti suhtautuvat jutut.

Toiseksi mikä sinä olet väittämään valheeksi sitä miltä minusta tuntuu?
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 13:39

Palle kirjoitti:"Et viitsinyt katsoa" mutta silti katsot asiaksesi kommentoida sitä negatiiviseen sävyyn.

Toiseksi feministeiltä ihan tuttua juttua, että pyritään sensuroimaan feminismiin kriittisesti suhtautuvat jutut.

En viitsinyt videota katsoa, enkä edes kommentoinut sitä sanallakaan. Kommenttini koski aloittamasi ketjun otsikkoa, ja sen perusteella en vaivaudu linkkiäsi avaamaankaan.

Perättömien väitteiden esittäminen ei ole "kriittistä suhtautumista", vaan yksinkertaisesti paskapuhetta ja valheita.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 13:42

Minähän kerroin miltä minusta tuntuu. Sinäkö määräät jo minun sisäiset tunteenikin?
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 13:53

Palle kirjoitti:Minähän kerroin miltä minusta tuntuu. Sinäkö määräät jo minun sisäiset tunteenikin?

En, mutta sinun tulisi pitää paskapuheesi oman pääsi sisällä eikä esittää niitä julkisesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 14:19

Sitten naistenlehdissä valitetaan miksi suomalaiset miehet eivät puhu tunteistaan.
Palle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 15:17

Palle kirjoitti:Sitten naistenlehdissä valitetaan miksi suomalaiset miehet eivät puhu tunteistaan.

Ehkä he eivät puhun siksi, koska miesten tunteet kohdistuvat johonkin muuhun kuin puolison tunteiden huomioon ottamiseen, kuten esimerkiksi jalkapalloon, autoihin, polkupyöriin, maahanmuuttajiin - tai pyörivät vain oman navan ja peniksen ympärillä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 23.06.2018 16:15

Mun miesystävääni ei ainakaan kiinnosta mikään noista aiheista.
Meitä molempia kiinnostaa kirjallisuus, kuvataide, musiikki, teatteri, elokuvat, tietovisat, kristinusko, sarjakuvahahmot, museot ym.
Olen siis erittäin tyytyväinen.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2018 17:20

Palle kirjoitti:Minä kävin huorilla https://youtu.be/lff2dLhhV9E 14:03

Videosta mieleeni muistuu Hesarin mielipiteessä vuosia sitten julkaistu kirjoitus, jonka nimi oli (jotain) Huora, vammaisen ainut ystävä ja joka tuotti lehteen vuoskymmenen kirjoitustulvan (joka oli verrattavissa vain tekstiin, jossa mies esitti tekevänsä tunnissa kotisiivouksen, johon vaimo käytti koko päivän yms). Hesarin tekstistä taidettiin kirjoittaa vanhalla Tukiasemallakin sivutolkulla (tai sf.netissä).

Videossa "vammainen" kuvailee kiihottumisiaan ja käyntiään prostituoidun luona ("pimeässä" talossa) ja myös helpotustaan ja kiitollisuuttaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2018 17:23

Suomessa Naisunioni ja feministinen eliitti ovat seksin oston ja myös prostituution kieltämisen kannalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 17:35

Kauniit prostituoidut laskevat rumien feminisien markkina-arvoa entisestään. Siksi prostituutio pitää kieltää.

PS. Videon mies oli tyytyväinen saamaansa palveluun...
Palle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.06.2018 17:50

Palle kirjoitti:"Pyörii ja pomppii, pyörii ja pomppii..." Se on miesparan kiusaamista.
PS. Eikös mies hoitanut kiusaamisen seuraukset fiksusti? Säästi rahaa ja hyppäsi onnibussiin ja matkusti Ouluun huorille.
Joissain kulttuureissa ärsytys hoidetaan suoraviivaisemmin eli revitään nainen tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan. Feministit tuntuvat arvostavan tätä jälkimäistä tapaa enemmän.

Mitä nainen ajattelee vaatevalinnoistaan kauniina kesäaamuna? Jos esimerkiksi on valittavana 'peittävä', 'paljastava' ja 'liian paljastava' pusero, ekshibitionismiin innostunut saattaa valita liki 'liian paljastavan' , joka voi (lisäksi) olla numeroa liian pieni ja josta voi jättää (varmuuden vuoksi) eksta-napin auki.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.06.2018 17:59

Palle kirjoitti:Kauniit prostituoidut laskevat rumien feminisien markkina-arvoa entisestään...

Onko sinun mielestäsi naisilla jokin "markkina-arvo"? Niin kuin orjilla?

Prostituutioon liittyy monia ikäviä piirteitä ja seurauksia, ja se on syy prostituution vastustamiselle. Ei mikään sinun naisille laskemasi "markkina-arvo".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2018 18:02

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:... Joissain kulttuureissa ärsytys hoidetaan suoraviivaisemmin eli revitään nainen tukasta sopivaan paikkaan ja raiskataan. Feministit tuntuvat arvostavan tätä jälkimäistä tapaa enemmän.

En viitsinyt edes katsoa linkkisi videota, mutta otsikosta päätellen en menettänyt mitään.

Valheiden levittäminen feministeistä/feminismistä saa nyt riittää. Seuraavasta paskapuheesta pääset ennakkovalvontaan.

Onko lihavoimani kohta moderaattorin mielivaltaa vai rivikirjoittajan toiveajattelua? Oli mitä hyvänsä, se kuulostaa kummalliselta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 23.06.2018 18:05

Seksuaalisen markkina-arvoteorian ymmärtäminen on osoittautunut ihmisille vaikeaksi tehtäväksi, vaikka kyse on helposta asiasta. Yksinkertaisesti sanottuna markkina-arvoteoria on teoria siitä, että toiset ihmiset ovat halutumpia seksuaalisten suhteiden partnereita kuin toiset ja mitä siitä seuraa. Teoria on triviaalisti tosi, koska ihmiset eivät ole yhtä haluttuja partnereita. Teoria on tärkeä, koska seksuaalisella haluttavuulla on merkittäviä vaikutuksia ihmisen elämään.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisu ... -se-ei-ole
Palle

ViestiKirjoittaja trisse » 23.06.2018 18:49

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Onko lihavoimani kohta moderaattorin mielivaltaa vai rivikirjoittajan toiveajattelua? Oli mitä hyvänsä, se kuulostaa kummalliselta.

Toivottavasti moderaattorin valtaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.06.2018 19:11

Moderaattorin (yksin)valtaa määritellä mikä on 'paskapuhetta' ja 'valhetta', ja sensuroida foorumilta pois mielipiteitä joista hän ei pidä?

Mielestäni Kyllästynyt meni tässä tapauksessa liian pitkälle ennakkosensuuri-innostuksessaan.
On vallan väärinkäyttöä muokata mielipiteitä mieleisikseen, ja uhata ennakkovalvonnalla, jos joku ei tottele vaan kirjoittaa mielipiteitä, joista valvoja ei pidä. Rivikirjoittaja tietysti voi sanoa toisen kirjoittajan näkemyksiä 'valheeksi' ja 'paskapuheeksi', mutta hän ei voi laittaa ennakkovalvontaan. Moderaattori voi, joten Kyllästynyt kaiketi kirjoitti moderaattorina.
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko