Millaista tulosta?Psykopatologia kirjoitti:Nythän vasta ko. toiminta on alkanut tuottaa tulosta - tällä ihanalla foorumilla.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, montako vuotta vielä olet ajatellut netissä kertoa mitä minä olen tehnyt?
Mirri kirjoitti:Millaista tulosta?Psykopatologia kirjoitti:Nythän vasta ko. toiminta on alkanut tuottaa tulosta - tällä ihanalla foorumilla.
Miten niin kestää kauan oivaltaa?Kyllästynyt kirjoitti:Miksi sinulla sitten kestää niin kauan oivaltaa, ettei ole asiallista heitellä "sinulla ei ole edellytyksiä ymmärtää monimutkaista pankkikorttijärjestelmää" -letkautuksia aiheista joista et itse tiedä juuri mitään.Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, niin olen ymmärtänytkin, että olen opettamisen kohteena.
Mistä sinä niin päättelet?Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Miten niin kestää kauan oivaltaa?
Siten niin, ettet näytä asiaa vielä, vuosien jälkeenkään, oivaltaneen.
Kuten mitä?Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mistä sinä niin päättelet?
Päätellen siitä, että edelleen kyselet itsestäänselvyyksiä.
Millaiseen tulokseen arvelet tämän 'alustavan keskustelun' johtavan?Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Millaista tulosta?Psykopatologia kirjoitti:Nythän vasta ko. toiminta on alkanut tuottaa tulosta - tällä ihanalla foorumilla.
Alustavaa keskustelua.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Taas Stuart Little on tukemassa epäasianmukaista toimintaa.
Olin jo (aiemmin) kirjoittamassa, että Trisse on toiminut (nyt) omalla foorumillaan asiallisemmin kuin tukari2:lla.
Miten psykopaatiksi nimittely olisi asiallista?
Tuo on hyvä neuvo.En viitsi aina vastata tyhjänpäiväisiin viesteihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa