Viha

Re: Viha

ViestiKirjoittaja ritalin » 19.04.2018 22:35

Voin antaa sulle listan alueellasi toimivista seksuaalirikollisista ja siihen päälle vielä ysimillisen Berettan. Nappaa nimi listalta, ota pyssy käteen ja pura raivoa.
ritalin

ViestiKirjoittaja trisse » 22.04.2018 17:36

Oonko mä teidän mielestänne ollut ärtyneempi nyt viimeisen kuukauden ajan (jonka oon Voxraa syönyt) kuin aiemmin?
trisse

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 22.04.2018 18:20

Pinna sulla ainakin on pidempi kuin normaalisti. Minullekaan et raivostunut toisessa ketjussa, vaikka olisi voinut kuvitella että raivostut. Käskit vaan ihan asiallisesti sulkea ketjun.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja trisse » 22.04.2018 22:20

Ai, no kiva kuulla. Itsestä tuntuu että mua vituttaa vaan koko ajan ihan helvetisti ja mietin johtuuko se tuosta lääkkeenvaihdoksesta vai näistä elämän stressitekijöistä.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 22.04.2018 22:31

Ilmeisesti reaktiosi on sitten vaan viha eikä esimerkiksi masentuminen ja lamaantuminen. Sinänsä parempi, koska siten olet potentiaalinen tehokas työläinen jollekin työleirille.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.04.2018 22:32

trisse kirjoitti:Oonko mä teidän mielestänne ollut ärtyneempi nyt viimeisen kuukauden ajan (jonka oon Voxraa syönyt) kuin aiemmin?

Nettikäyttäyttäytyminen on ihan oma juttunsa; et kai sen perusteella arvioi lääkitystesi vaikutuksia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 22.04.2018 23:09

Kuva
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja trisse » 22.04.2018 23:37

Mirri kirjoitti:
trisse kirjoitti:Oonko mä teidän mielestänne ollut ärtyneempi nyt viimeisen kuukauden ajan (jonka oon Voxraa syönyt) kuin aiemmin?

Nettikäyttäyttäytyminen on ihan oma juttunsa; et kai sen perusteella arvioi lääkitystesi vaikutuksia?

Kyllä se on tärkeä indikaattori. Ei nettikäytös tai nettitunteet ole jotenkin erillisiä muusta persoonasta. Lääkitys vaikuttaa niihin yhtä paljon kuin muuhunkin osaan elämästä.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 24.04.2018 23:14

Palle kirjoitti:..

Hei vittupää! Multa on uraohjaus ja palkkatukikin kielletty! Mitä pidät siitä? Onko se sun mielestäsi oikein ja minäkö olen silloin se joka acting outia harjoittaa?! Mitä itse tekisit mun tilanteessani? Itsemurhan?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 25.04.2018 00:03

Tosiaan tarinaa seuraamattomille niin minulta on nyt kielletty täysin kaikki. En voi mennä terapiaan, kuntoutuskurssille, kuntoutustuelle enkä myöskään töihin, tai koulutukseen, palkkatukityöhön, tai mihinkään muuhun kuin savipajalle, alistettuna. Jos näin käy niin olen noille tyypeille niin vihainen että laitan ne maksamaan jutusta.

En ole varsinaisesti väkivaltainen tai halua kenellekään mitään pahaa. Haluan vaan silmän silmästä että minulle vääryyttä tehneet kärsimään kuten itse olen kärsinyt. Minulle riittää jos otan valion mustikkakeiton ja hyökkään heidän kimppuunsa sen kanssa että yllätys-shokkielementti toimii ja he kokevat ahdistusta ja tunnetta että heidän koskemattomuuttaan on vahingoitettu. Kuten minunkin, btw.

Tietääkö kukaan laista että jos teen näin niin pystynkö suorittamaan saamani sakkorangaistuksen vankeutena? En haluaisi joutua maksamaan pennin penniä jollekin saatanan mulkulle joka on minua alistanut! Vankilaan sen sijaan voin mennä. (Saattaapi olla että minulla on siellä enemmän ihmisoikeuksia kun täällä. Ehkäpä miellyn siellä olemiseen vielä niin paljon etten suostu lähtemään ollenkaan pois!)
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 25.04.2018 01:38

OLEN LOPULLISESTI KYLLÄSTYNYT SINUUN!!
TEE JOTAIN TAI OLE TEKEMÄTTÄ. LUULETKO ETTÄ ENÄÄ KETÄÄN KIINOSTAA SUN LUSMUILU. TEE MITÄS LYSTÄÄT. MUTTA ÄLÄ ENÄÄ KYSY MIELIPITEITÄ HÖLMÖILYISTÄSI PALSTALAISILTA, JOTKA OLEMME TYYSTIN KYPSYNEET SUN HYYYSÄÄMISEEN JA KYSYMYKSIIS -MITÄ SINUN NYT PITÄISI TEHDÄ?

LUULET OLEVASI JOKU NETTI JULKKIS, VITUT SÄÄ OO MITN. TÄÄLLÄ SUA ON SUVAITTU JA KOITETTU JEESAA ENEMMÄN KUIN KETÄÄN MUUTA. MUTTA SINÄ ET OLE KOSKAAN OSOITTANUT KENELEKÄÄN MINKÄÄNLAISTA YHTEISTYÖTÄ TAI YSTÄVÄLLISYYTTÄ. OLET AINA OLETTANUT OLEVASI JONKUNMOINEN NETTI JULKKIS JA OSAAVASI OHJAILLA TOISIA KOULUTUKSESI TAKIA. OLET JÄLKEEN JÄÄNYT MAAILMAN MENOSTA, olet kai jonkun sortin vajakki?
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2018 01:48

Katla kirjoitti:OLEN LOPULLISESTI KYLLÄSTYNYT SINUUN!!
TEE JOTAIN TAI OLE TEKEMÄTTÄ. LUULETKO ETTÄ ENÄÄ KETÄÄN KIINOSTAA SUN LUSMUILU. TEE MITÄS LYSTÄÄT. MUTTA ÄLÄ ENÄÄ KYSY MIELIPITEITÄ HÖLMÖILYISTÄSI PALSTALAISILTA, JOTKA OLEMME TYYSTIN KYPSYNEET SUN HYYYSÄÄMISEEN JA KYSYMYKSIIS -MITÄ SINUN NYT PITÄISI TEHDÄ?

LUULET OLEVASI JOKU NETTI JULKKIS, VITUT SÄÄ OO MITN. TÄÄLLÄ SUA ON SUVAITTU JA KOITETTU JEESAA ENEMMÄN KUIN KETÄÄN MUUTA. MUTTA SINÄ ET OLE KOSKAAN OSOITTANUT KENELEKÄÄN MINKÄÄNLAISTA YHTEISTYÖTÄ TAI YSTÄVÄLLISYYTTÄ. OLET AINA OLETTANUT OLEVASI JONKUNMOINEN NETTI JULKKIS JA OSAAVASI OHJAILLA TOISIA KOULUTUKSESI TAKIA. OLET JÄLKEEN JÄÄNYT MAAILMAN MENOSTA, olet kai jonkun sortin vajakki?

Vihaa voi purkaa näinkin: tikkukirjaimilla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 25.04.2018 02:01

Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 25.04.2018 02:11

Jaahas, joku muukin on ottanut viinaa. Mikäs siinä - vapaa maa.

Annan sinulle oikeuden jättää tämän ketjun lukemisen jos ärsyttää. Kas noin - varmaan helpottaa vähän.
trisse

ViestiKirjoittaja Noolan » 25.04.2018 07:04

Eihän sinulta ole palkkatukea kielletty, ota nyt vain rauhassa ja odota että saat ajan jossa keskustella tilanteestasi. Ymmärtääkseni olet uraohjaukseenkin menossa? Elä hötkyile nyt suotta mitään, asiat eivät tapahdu viikossa.

Olet vältellyt niin kauan mihinkään osallistumista, että viranomaiset ovat ymmärrettävästi hämillään kun pakon edessä aktivoidutkin työn suuntaan vaikka pajaa oli mahdollisesti ajateltu (sinua ja henk.koht. ajatuksiasi tietämättä) helpoimmaksi lähtöruuduksi.
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 25.04.2018 08:47

trisse kirjoitti:...En voi mennä terapiaan, kuntoutuskurssille, kuntoutustuelle enkä myöskään töihin, tai koulutukseen, palkkatukityöhön, tai mihinkään muuhun kuin savipajalle, alistettuna. Jos näin käy niin olen noille tyypeille niin vihainen että laitan ne maksamaan jutusta....

Aika luonnollista että saattavat haluta testata työkykysi savipajalla ennen kuin myöntävät palkkatuen. Olet sen verran tainnut yrittää todistaa että et ole työkykyinen.

Työnantaja tarvitsee palkkatuetun ihmisen työpanoksen. Myös työnantajalle jää palkasta maksettavaa ihan reilusti, luultavasti tuki kattaa edelleenkin lähinnä palkan sivukulut. (Maksoin joku aika sitten välillä palkkoja ja yhdellä työntekijällä oli palkkatuki. Saatiin tuella palkan sivukulut maksettua.) Jokainen sairastaa, mutta jos on mahdollista, että joku sairastaa tosi paljon, silloin työkyky on järkevää testata esim. savipajalla. Jos työ siellä onnistuu, silloin varmaan tuetaan muutenkin.

Vanha sanonta, "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat", pitänee paikkansa.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja vibeke » 25.04.2018 09:32

Onkohan osalta unohtunut, että Kela kirjoitti viime kuussa Trisselle: "Katsomme, että kykenette Teille sopivaan työhön, josta voitte saada kohtuullisen toimeentulon."
vibeke

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2018 10:15

Trissen tilanne on karua kertomaa elävästä elämästä: eläkelaitos pitää työkykyisenä, mutta te-toimisto - työnantajista puhumattakaan - ei pidä.

Huhtikuussa 2017 Iltalehti on kirjoittanut jutun pitkäaikaistyöttömille suunnatusta kuntouttavasta työtoiminnasta:
Pupuleikkejä vai oikeaa apua työn etsimiseen? Kuntouttava työtoiminta ihmetyttää työttömiä

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201704 ... 8_tb.shtml

Ehkä leikkimiseen päädytään juuri niiden ihmisten kohdalla, jotka eivät pääse kuntoutustuelle kuntoutumaan, mutta eivät ole todellisuudessa työkykyisiä. Silloin mennään ylitse aidan matalimmasta kohdasta eikä haaskata te-toimistojen vähiä rahoja heidän saamiseksi työkykyisiksi, koska heidät pitäisi kuntouttaa kuntoutustuen turvin - ei te-toimistojen rahoilla.
Palkkatukirahatkin ovat niin vähissä, että te-toimisto voi oikein hyvin evätä palkkatuen henkilöltä, jonka tietää todellisuudessa työkyvyttömäksi, vaikka Kela miten on väittänyt tämän olevan työkykyinen.

Siinä on pieni ihminen kovassa prässissä kun yksi viranomainen on yhtä mieltä ja toinen toista mieltä; harmi erimielisyyksistä rojahtaa viranomaistahojen väliin putoavan yksilön niskaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 25.04.2018 14:18

Annan koko jutun olla ja jatkan lääkkeiden väärinkäyttämistä mielummin.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 25.04.2018 20:50

Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet