Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Etkö sitäkään voi kertoa, että millaista keskustelua meidän kahden välillä silloin käytiin; kirjoittamani viestihän on ilmiselvästi vastaus johonkin (sinun?) viestiin - ja kenties se on jopa ärsyyntynyt vastaus johonkin?
1. kahvi_68 väitti, ettei Hermit muka ole kirjoittanut minulle solvaavia viestejä vaan että kertomani olisi (muka!) vain "tapahtunut minun omassa ajukopassani".
2. Väitteensä tueksi kahvi_68 heitti väitteen, että minä (muka) olisin lähettänyt hänelle seksuaalisesti loukkaavia sähköpostiviestejä (en ole lähettänyt kahvi_68:lle minkäänlaisia sähköpostiviestejä!).
3. Kun kyselin miksi kahvi_68 moista väittää, sinä Mirri tungit mukaan ja saarnasit, ettei minulla ole oikeutta vaatia vastauksia mihinkään - ja (mm.) heitit minulle tuon solvauksen.
Jos muistan oikein, minua on tuolloin suututtanut; suuttumus ei ole kiusaamista.Kyllästynyt kirjoitti:Mutta omasta mielestäsi sitä et ole kiusannut - sanotaan vaikkapa solvatessasi minua suuruudenhulluksi?
Siitä pankkikorttikeskustelusta muistan hyvin vähän, joten en osaa vastata kysymykseesi. Kun en enää muista mihin kertomasi asia liittyy. Sinä kerrot minun luulevan, että tiedän ja tunnen pankki- ja maksukorttien ominaisuudet sekä niiden sopimusehdot paremmin kuin niitä työkseen suunnitteleva. Uskon kyllä luulleeni tietäväni, kun sinä kerran sanot asian olleen noin. Mutta mikä ihme minut sitten on siinä keskustelussa saanut moista luulemaan tietäväni; ei minulla kyllä ole harmainta aavistusta. Sen verran kauan aikaa siitä keskustelusta on jo kulunut.Kyllästynyt kirjoitti:Huomasin nyt.
Mutta vieläkinkö väität, ettet ole ko. solvausta kirjoittanut vaan että se on "vain sitaatti"?
Haluan myös kysyä, mikä ihme saa sinut mm. luulemaan, että tiedät ja tunnet pankki- ja maksukorttien ominaisuudet sekä niiden sopimusehdot paremmin kuin niitä työkseen suunnitteleva?
Mirri kirjoitti:Pertti, minusta Kyllästynyt kiusaa minua jankatessaan ja jauhaessaan iänikuisia asioita siinä paikassa, kun ilmestyn tälle palstalle - asioita, joita minä onneton en enää kuolemaksenikaan jaksa muistaa, eivätkä palaudu järkevällä tavalla mieleeni, vaikka Kyllästynyt miten yrittäisi selittää mitä on tapahtunut, millä tavoin, ja kuka on sanonut mitä.Psykopatologia kirjoitti:Kaikki kiusaajat eivät tiedä olevansa kiusaajia; kaikki kiusatut eivät tiedä olevansa kiusattuja.
Lisäys: Kiusaamisessa tulisi osoittaa tahallisuus.
Mutta ei Kyllästynyt varmaan ymmärrä kiusaavansa, eikä tee sitä tahallaan. Siitä huolimatta hänen toimintansa saa aikaan sen, että tältä foorumilta on järkevää pysyä poissa, jotten taas provosoituisi 'aukomaan päätäni'.
Niin... Minä siis en ihan oikeasti muista; en vaikka yrittäisin itkeä ja muistella. Joten vaikea vastata sinun tahtomallasi tavalla. Kun ei minulla kertakaikkiaan ole antaa (sinun mieleistäsi?) vastausta esittämiisi kysymyksiin.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynytkö lopettaisi, jos osaisin vastata hänen esittämiinsä kysymyksiin hänen mieleisellään tavalla?
Kunhan edes vastaisit etkä vain vetoisi joko "muistamattomuuteesi" tai pyrkisi vierittämään syytä omista teoistasi muiden niskaan.
En edes tiedä mitä tarkoitat "mieleisellä tavalla".
En tiedä esiinnynkö väittämänäsi joka alan erikoisasiantuntijana aiheissa, joista en selvästikään juuri mitään tiedä. En sittenkään tiedä, vaikka sinä sanot minun esiintyvän sellaisena.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Niin... Minä siis en ihan oikeasti muista; en vaikka yrittäisin itkeä ja muistella. Joten vaikea vastata sinun tahtomallasi tavalla. Kun ei minulla kertakaikkiaan ole antaa (sinun mieleistäsi?) vastausta esittämiisi kysymyksiin.
Sillekään en mahda mitään, että käytin sitaattia.
No voisitko vastata edes siihen mikä saa sinut kerta toisensa jälkeen esiintymään "joka alan erikoisasiantuntijana" aiheissa joista et selvästikään juuri mitään tiedä?
Miksi koko ajan viittaat kirjoittamaasi solvaukseen sitaattina? Onko mielestäsi oleellista eroa sillä onko solvaus kopioitu vai itse kirjoitettu?
Sinun sanontatapaasi lainaten: "Mikä piru sai sinut kuvittelemaan", että sinulla on lupa solvata minua suuruudenhulluksi?
Sekö, ettei Janne Pöyhtäri tunnetusti puuttunut siihen millä tavalla minun kimppuuni käytiin?
Juuri siksi pyydänkin sinulta anteeksi myös siteerauksena sinulle osoittamaani solvausta.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Siteeraamani kirjoitus ei ole minun kirjoitukseni, joten en voi (en saa/minulla ei ole oikeutta) sanoa sitä omakseni.
Olen jo useampaan kertaan pyytänyt sinulta anteeksi esittämiäni solvauksia (myös siteerauksena esittämääni); mitä vielä haluaisit minun tekevän ja täsmentävän, jotta pystyisit antamaan anteeksi?
Onhan se sinun minulle osoittamasi solvaus - täysin riippumatta siitä oletko sen lähettänyt copy paste -toiminnolla vai itse näpyttelemällä.
Ok, jään odottamaan vastaustasi esittämiini anteeksipyyntöihin.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Juuri siksi pyydänkin sinulta anteeksi myös siteerauksena sinulle osoittamaani solvausta.
Niin on.
En tiedä mitä sanoa, en juurikaan luota sanojesi aitouteen, mutta yritän.
???????????????Anni Huttila kirjoitti:Mirri no helpottasko vaikka se, jos sylkäisisit ne sanat suustas, jotka ei sinne tunnu mahtuvan? Tässä Kalervo Kummolan rapotointia paikan päältä odotellessa.
Selvä.Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Ok, jään odottamaan vastaustasi esittämiini anteeksipyyntöihin.
Ja minä jään odottamaan, että sinä (edes joskus) myös itse toimisit ja eläisit niin kuin saarnaat.
Tähän mennessä olet osoittanut ja toteuttanut aivan päinvastaista.
Kova vaatimus; minun pitäisi toimia ja jopa elää (edes joskus, kuten sanoit) jollakin tietyllä tavalla, jotta sinä pystyisit antamaan minulle anteeksi.minä jään odottamaan, että sinä (edes joskus) myös itse toimisit ja eläisit niin kuin saarnaat. Tähän mennessä olet osoittanut ja toteuttanut aivan päinvastaista
Anteeksianto heruu, kunhan olen tehnyt elämässäni ja toiminnassani parannuksen, sekä ojentautunut edellä olevan ohjeistuksen mukaan.Ja minä jään odottamaan, että sinä (edes joskus) myös itse toimisit ja eläisit niin kuin saarnaat.
Tähän mennessä olet osoittanut ja toteuttanut aivan päinvastaista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa