Tuo kuulostaa hyvältä ja selkeältä selitykseltä kyseiselle käsitteelle.Gyver kirjoitti:Ad hoc, eli tilanneratkaisu?
Tuo kuulostaa hyvältä ja selkeältä selitykseltä kyseiselle käsitteelle.Gyver kirjoitti:Ad hoc, eli tilanneratkaisu?
Ok, kertoisitko minullekin mikä sai aikaiseksi sen, että laitoin sitaatin ja lähetin kyseisen viestin?Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, muistatko vielä, että mikä minut sai kirjoittamaan: Tähän, suoraan sanottuna, ja vasta sen jälkeen kopioimaan tuon 'surullisenkuuluisan' lausahduksen?
Sinun mielestäsi et siis ole tuota herjausta allekirjoittanut ja/tai lähettänyt vaan ainoastaan "kopioinut"?
Tietenkin muistan.
Pertti, minusta Kyllästynyt kiusaa minua jankatessaan ja jauhaessaan iänikuisia asioita siinä paikassa, kun ilmestyn tälle palstalle - asioita, joita minä onneton en enää kuolemaksenikaan jaksa muistaa, eivätkä palaudu järkevällä tavalla mieleeni, vaikka Kyllästynyt miten yrittäisi selittää mitä on tapahtunut, millä tavoin, ja kuka on sanonut mitä.Psykopatologia kirjoitti:Kaikki kiusaajat eivät tiedä olevansa kiusaajia; kaikki kiusatut eivät tiedä olevansa kiusattuja.
Lisäys: Kiusaamisessa tulisi osoittaa tahallisuus.
Pyydän anteeksi sinulta sitä, että olen solvannut sinua.Kyllästynyt kirjoitti:Miksi koko ajan yrität vähätellä minulle osoittamaasi törkeää solvausta viittaamalla siihen sitaattina? Ei sillä ole merkitystä oletko kopioinut vai itse kirjoittanut solvauksen, solvaus se on - ja sinä olet sen omalla nimimerkilläsi allekirjoittanut!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa