Jaa, noinkohan on nykyisin. Käsittääkseni sinä olet ex-valvoja.Psykopatologia kirjoitti:Olen terpia-osion valvoja.
Kyllästynyt, mitä tarkoitat?Kyllästynyt kirjoitti:valkosiipi kirjoitti:En halua potkia ketään lisää. Jos äsken potkaisin, anteeksi Kyllästynyt. Lohduttelin ihan vaan Kissiä viestissäni...
Minulla on sitten varmaan asennevamma.
OK.
Et ole ainoa.
Ahaa...Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, mitä tarkoitat?
Sitä, että valkosipulin anteeksipyyntö on hyväksytty ja ettei hän ole ainoa jolla on asennevamma.
Joo, en nosta mitään kopiointimetakkaa.kis. kirjoitti:http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=1&t=4093 ÄLÄ NYT MIRRI NOSTA METAKKAA KOPIOINNISTA. KATOTAAN MITÄ TULEE..
Ei ihme, että joudut käyttämään pyöräilykypärää; näköjään kunnon taistelukypärät puuttuvat kokonaan foorumisi varustuksesta... Ne olisivat kyllä tuiki tarpeellisia tällaisella foorumilla kirjoitettaessa.Psykopatologia kirjoitti:Itse käytän aina pyöräilykypärää näitä kirjoittessani. On minulla sinkkiämpärikin, mutta se on niin pieni, ettei sovi päähän, eikä ole muutenkaan oikein stiili.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa