Väkivaltainen nainen

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Hilppa » 07.01.2018 00:55

Sievä Sigismund kirjoitti:- -
Sinun ongelmasi on, etteivät opettajat huomanneet. Entäs, kun naisopettaja johtaa ja yllyttää kiusaajien joukkoa?

Et voi tietää etkä kykene määrittämään, mikä minun ongelmani on. Eikä minulla enää mitään ongelmaa ole. Yksi opettajista lopulta huomasi ja puuttui. Se tapahtui juuri ennen muuttoani ja koulun vaihtoa. Sinulle tiedoksi, että tuo opettaja oli naisopettaja.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.01.2018 17:37

https://www.unilad.co.uk/featured/woman ... taliation/ (0:21)
Kuva
Videolla mies hipaisee takaa päin Madeleinen glitterillä koristeltua mutta muuten paljasta rintaa ja pakenee sitten istumaan kavereittensa luo. Naiset palaavat miehen luo - Madeleine rinnat houkuttelevasti heiluen - ja ystävätär roiskuttaa juomaansa miehen naamaan ja rintaan, ja Madelene lyö miestä nelisen kertaa ensin päähän ja sitten niskaan osin kädet yhdessä. (Miehellä näyttäisi olevan valmiiksi päässään jonkinlainen suojakypärä. Minusta naiset eivät ole raivoissaan.)

Jos insidenssi tuomittaisiin oikeudessa, molemmat osapuolet voitaisiin tuomita (sakkoihin tms.). Mutta jos asiaa arvioidaan "luonnollisen lain" näkölulmasta, vain mies on (mielestäni) syyllinen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 20:38

Huomasin Psykopatologian viestin vasta nyt.

"Madeleine rinnat houkuttelevasti heiluen..."????

Mitä hänen olisi pitänyt rinnoilleen tehdä????
Vai luuletko sinä, että Madeleine tarkoituksella heilutteli rintojaan????

Naiset ovat selvästi raivoissaan.

Ja niin olen minäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 07.01.2018 21:11

Postaan tämän epäilykseni asian todellisesta tilasta vielä uudelleen. Miten sattuikin, että koko tapahtumaketju videoitiin?
Sievä Sigismund kirjoitti:Minä epäilen, että nuo kaksi naista olivat feministejä ja provosoivat miehiä tahallaan kulkemalla tissit paljaina ja kolmas kuvasi.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 21:18

Sievä Sigismund kirjoitti:Postaan tämän epäilykseni asian todellisesta tilasta vielä uudelleen. Miten sattuikin, että koko tapahtumaketju videoitiin?
Sievä Sigismund kirjoitti:Minä epäilen, että nuo kaksi naista olivat feministejä ja provosoivat miehiä tahallaan kulkemalla tissit paljaina ja kolmas kuvasi.

Nykyään ihmiset videoivat ja kuvaavat milloin mitäkin. Mitä kummallista siinä on?
Kaikki videot eivät kuitenkaan koskaan päädy nettiin tai lehtien palstoille.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ritalin » 07.01.2018 21:22

Tai sitten koko juttu oli lavastettu ja mieskin oli mukana juonessa! HÄHÄÄ!!
ritalin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 21:34

No huh huh.
Paranoia taas täydessä kukassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 07.01.2018 21:54

Ei nuo jutut ihan sattumalta videolle eksy. Videota kuvaava nainen sanoo "I got it on video" tai jotain sinne päin.

Eli suunniteltu juttu.
Viimeksi muokannut Sievä Sigismund päivämäärä 07.01.2018 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.01.2018 21:57

20:56
Kyllästynyt kirjoitti:Huomasin Psykopatologian viestin vasta nyt. - "Madeleine rinnat houkuttelevasti heiluen..."???? - Mitä hänen olisi pitänyt rinnoilleen tehdä????- Vai luuletko sinä, että Madeleine tarkoituksella heilutteli rintojaan???? - Naiset ovat selvästi raivoissaan. - Ja niin olen minäkin.

Noinhan tarpeeksi isot rinnat heiluvat kiivaasti kävellessä. Ei asialle (onneksi) voi tehdä mitään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 07.01.2018 21:59

Sievä Sigismund kirjoitti:Postaan tämän epäilykseni asian todellisesta tilasta vielä uudelleen. Miten sattuikin, että koko tapahtumaketju videoitiin?

Jos insidenssi on etukäteen järjestetty, luulen että vain pojat ovat olleet asijalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 22:27

Sievä Sigismund kirjoitti:Ei nuo jutut ihan sattumalta videolle eksy. Videota kuvaava nainen sanoo "I got it on video" tai jotain sinne päin.

Eli suunniteltu juttu.

Näköjään sinulle kelpaa kuinka heppoinen selitys hyvänsä, kunhan vain saat kusipäisten miesten teot vieritettyä naisten syyksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 07.01.2018 22:52

mutta siis mieshän vain hipaisi naista selkään, pitikö tuosta nyt mukiloida mies.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 23:17

.Kissi kirjoitti:mutta siis mieshän vain hipaisi naista selkään, pitikö tuosta nyt mukiloida mies.

Mutta kun mies ei "vain hipaissut naista selkään", vaan kouraisi naisen rintaa takaapäin.

Ja jos joku kusipää kuvittelee, että kenen tahansa naisen rintoja voi mennä seurauksitta kourimaan, hän on ansainnut potkun munilleen.

Mukiloinnista ei tuossa ole tietoakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ritalin » 07.01.2018 23:33

Naisten suorittama väkivalta voi olla yllättävänkin söpöä.
ritalin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 23:34

ritalin kirjoitti:Naisten suorittama väkivalta voi olla yllättävänkin söpöä.

Väkivalta ei ole koskaan söpöä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ritalin » 07.01.2018 23:37

Kyllästynyt kirjoitti:Väkivalta ei ole koskaan söpöä.

Kyllä se saattaa olla: "nähtävästi minä tappoin minun miehen".
ritalin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 07.01.2018 23:41

ritalin kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Väkivalta ei ole koskaan söpöä.

Kyllä se saattaa olla: "nähtävästi minä tappoin minun miehen".

En ymmärrä, koska eihän tuossa mitään söpöä ole. Huumorinakaan en sinun ajatustasi osaa pitää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 08.01.2018 00:42

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:mutta siis mieshän vain hipaisi naista selkään, pitikö tuosta nyt mukiloida mies.

Mutta kun mies ei "vain hipaissut naista selkään", vaan kouraisi naisen rintaa takaapäin.

Ja jos joku kusipää kuvittelee, että kenen tahansa naisen rintoja voi mennä seurauksitta kourimaan, hän on ansainnut potkun munilleen.

Mukiloinnista ei tuossa ole tietoakaan.

Piti oikein katsoa uudestaan. Tuossa ajassa ukko ei ehtinyt tissiä koskea, lääppäsi takaapäin kädellä selkään ja juoksi karkuun. Ehkä vanha tuttu?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.01.2018 01:14

Sievä Sigismund kirjoitti:Piti oikein katsoa uudestaan. Tuossa ajassa ukko ei ehtinyt tissiä koskea, lääppäsi takaapäin kädellä selkään ja juoksi karkuun. Ehkä vanha tuttu?

Ottaa aivoon, että sinä suollat paskaa lähes taukoamatta.
Ei riitä minun huumorintajuni eikä muukaan käsityskykyni tuon jatkuvan naisten vähättelyn sekä tahallisen ilkeyden ja kiusaamispakon ymmärtämiseen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 08.01.2018 01:27

Miehen päässä on lippalakki, jonka alla on isohko valkea liina, joka peittää niskaa ja poskia auringolta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa