Vääntö

Vääntö

ViestiKirjoittaja trisse » 01.01.2018 17:38

Oliko maanvaivalla ja vibekellä (?) joku vääntö palstalla? Miksi? Mitä siinä tapahtui? Jos joku voisi referoida.
trisse

Re: Vääntö

ViestiKirjoittaja Katla » 01.01.2018 20:04

emt. kukaan ei tunnusta nähneensä mitn. silti M.vaiva pillastui jostain allekirjoituksesta, jossa luki lappilais h...a. tjtn. Ritalin ei pukahdakaan asiasta.
Katla

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 01.01.2018 20:17

Voi vitun haaskalinnut.
Kun ketju oli ollut eilisestä kello 16 lähtien foorumilla, missä ei aloitusviestissä sanottu mitään, oli vaan vibekan allekirjoitus -lappalaisen huoran uhri- kirjoitin siinä ketjussa jostain kaljasta ja trisse kyllä siinä kirjoitti myös. En sanonut yhtään mitään vibekalle. Kun vibeka kävi kysymässä koska huora saa rangaistuksen- laitoin hyvää uutta vuotta kaikille foorumin huorille-jonka Kyllästynyt poisti-mutta ei muka nähnyt vibekan huorittelu.

Kun Luukkonen poisti ketjun alle 10 min siitä koko foorumin haaskasakki tuli ilmoittamaan ettei muka ole nähnyt huorittelua. Vaikka eilisen illan jälkeen ja yöllä lähes kaikki täällä kuitenkin olivat. Nyt sitten oikein joukolla ihmetellään, kun ei ole enää mitään ihmeteltävää.

Vibekan allekirjoitus on edelleen lappalaisen huoran uhri. Leikitään vaan etten mie ole se lappalainen huora. Kukaan ei kyllä multa pillua osta, harmi. Pitää mennä huomenna töihin.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja trisse » 01.01.2018 20:30

Ahaa, no kyllähän minä tuon näin mutta luulin että tapahtui jotain muuta. Mutta ehkä vibeke voisi selvittää mistä oli kyse huorittelussaan.
trisse

ViestiKirjoittaja ritalin » 01.01.2018 20:32

Tämä Vibeke on itselleni melko outo nikki. On harvoin mukana keskusteluissa. M-vaiva sen sijaan on mielestäni osoittautunut yllättävänkin söpöksi.

Minä olin eilen illalla nukkumassa ja ampumassa raketteja ja katsomassa ilotulitusta, joten olin palstalla vain "vasemmalla kädellä" ja kävinkin täällä koko päivänä ehkä pari-kolme kertaa ihan äkkiseltään ennen, kuin ketju on jo poistettu.

Mutta mutta, täällä ei ole varmaan monikaan esittänyt depaatista mielipidettä suuntaan, eikä toiseen.

Suomi24ssa oli aikoinaan tilanne, että virolainen narkomaani kerskaili siellä exäni raiskaamisella. Kun kommentoin tälle jotain, niin heti oli puolen Suomen junttimulkut niskassa väittämässä mua hulluksi tms. Olen sittemmin selvittänyt monien noiden junttien henkilöllisyydet ja suurimpana fantasianani olisi heidän surmaaminen lapiolla, kirveellä, vasaralla, kivellä, tai moottorisahalla.
ritalin

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.01.2018 20:33

m-vaiva kirjoitti:... Kun vibeka kävi kysymässä koska huora saa rangaistuksen- laitoin hyvää uutta vuotta kaikille foorumin huorille-jonka Kyllästynyt poisti-mutta ei muka nähnyt vibekan huorittelu...

Näin vibekan kysymyksen, mutten huomannut hänen allekirjoitustaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 01.01.2018 20:40

:D
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 01.01.2018 22:23

Näin allekirjoituksen, mutta en ymmärtänyt mitä se tarkoitti.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Katla » 01.01.2018 22:42

ritalin » 01.01.2018 19:32
" M-vaiva sen sijaan on mielestäni osoittautunut yllättävänkin söpöksi."

Eiks vaan ookin :) Hän on kasvanut seurassamme aikuiseksi, olemme hyvin ylpeitä tuloksesta :mrgreen:
Katla

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet