Järnefeltin aikaa oli vielä sukupuoliroolit kohdallaan.
http://sirliainojohanna.blogspot.fi/201 ... efelt.html

Sievä Sigismund kirjoitti:Pyykkiranta on tosi hieno. Järnefelt on unohtanut kuvasta pikkupojat ongelta. Meillä oli velipojan kanssa tapana onkia rannassa, kun äiti oli pyykillä.
m-vaiva kirjoitti:Eli tuohon tauluun pitäisi piirtää mies pesemään pyykkiä, niin feministit olisivat tyytyväisiä...
m-vaiva kirjoitti:... Tai Kyllästyneen miehen pitäisi ostaa pyykinpesukone.
trisse kirjoitti:Mitä te kolmella teette? Sinähän olit heikkotuloinen työntekijä ja nyt vähällä eläkkeellä.
Sievä Sigismund kirjoitti:Pyykkiranta on tosi hieno. Järnefelt on unohtanut kuvasta pikkupojat ongelta. Meillä oli velipojan kanssa tapana onkia rannassa, kun äiti oli pyykillä.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Mitä te kolmella teette? Sinähän olit heikkotuloinen työntekijä ja nyt vähällä eläkkeellä.
Yksi on käytössä, yksi jäi Tyylipoliisilta kun muutti muille maille vierahille, ja yksi oli menossa Velanperilliselle (muttei sitten mahtunutkaan nykyiseen kylppäriin).
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Mitä te kolmella teette? Sinähän olit heikkotuloinen työntekijä ja nyt vähällä eläkkeellä.
Yksi on käytössä, yksi jäi Tyylipoliisilta kun muutti muille maille vierahille, ja yksi oli menossa Velanperilliselle (muttei sitten mahtunutkaan nykyiseen kylppäriin).
trisse kirjoitti:Heitä yks niistä mulle. Mulla ei oo yhtään.
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Pyykkiranta on tosi hieno. Järnefelt on unohtanut kuvasta pikkupojat ongelta. Meillä oli velipojan kanssa tapana onkia rannassa, kun äiti oli pyykillä.
Joo, ja tyttöjen tehtävänä oli huuhdella pyykkiä.
Toivon hartaasti, että vielä minun elinaikanani yhdenvertaisuus/tasa-arvo toteutuisivat pyykkirannassakin.
Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt hourii taas Hourimon tapaisia juttuja. Maalaistaloissa oli ennen selkeä työnjako eikä kukaan mukissut tai kiukutellut kuten nykyään. Lapsetkin saivat leikkiä eikä heitä viety sukupuolineutraaliin lastentarhaan feministitanttojen kiusattaviksi.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Heitä yks niistä mulle. Mulla ei oo yhtään.
Tyylipoliisi on palaamassa lähikuukausina Suomeen ja todennäköisesti ottaa yhden koneen, mutta saatan silti harkita.
Oletko varma, että kylppäriisi mahtuu 60 x 64 x 85 cm kokoinen kone?
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt hourii taas Hourimon tapaisia juttuja. Maalaistaloissa oli ennen selkeä työnjako eikä kukaan mukissut tai kiukutellut kuten nykyään. Lapsetkin saivat leikkiä eikä heitä viety sukupuolineutraaliin lastentarhaan feministitanttojen kiusattaviksi.
Riippu siitä mistä näkövinkkelistä katselee. Jos on aiemmin ollut onkimassa, pyykin huuhtelemiseen joutuminen voi tuntua kiusaamiselta.
Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt hourii taas Hourimon tapaisia juttuja. Maalaistaloissa oli ennen selkeä työnjako eikä kukaan mukissut tai kiukutellut kuten nykyään. Lapsetkin saivat leikkiä eikä heitä viety sukupuolineutraaliin lastentarhaan feministitanttojen kiusattaviksi.
Riippu siitä mistä näkövinkkelistä katselee. Jos on aiemmin ollut onkimassa, pyykin huuhtelemiseen joutuminen voi tuntua kiusaamiselta.
Mitä sinulla on lasten onkimista vastaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa