Minulla on ongelma.
Katselin iPadin iBook-kirjastoa ja latailin sieltä erilaisia kirjoja, joita selailin. Sitten yritin poistaa Kama Sutrat, Seksitipit, Nakedphotos-kirjat, mutta eihän ne poistuneetkaan tai tavallaan poistuivat, mutta jäivät näkyviin. Poistamisen merkkinä oli pieni pilven kuva kirjan nurkassa.
Ostin iPhonen ja sinnehän ne lävähtivät kaikki häpeälliset opukset näkyviin. Olin tehnyt perhejaon ja perskuta kaikki selailemani kirjat näkyvät myös rouvan puhelimessa.
Jouduin tunnustamaan, että olin uteliaisuuttani ihan pikkuisen vaan vilkaissut niitä enkä saa niitä poistettua.
Tutustuttuani aiheeseen totesin, että kerran ladatut kirjat eivät poistu tililtäni kulumallakaan. Yhtä poisto-ohjelmaa kokeilin, mutta sekin taisi olla troijan hevonen eikä poistanut kirjoja.
Huoh.
Applella on ihan vilpitön ajatus taustalla. Kerran ostetun ja poistetun kirjan saa uudelleen luettavakseen ilman, että täytyisi ostaa sama kirja uudelleen. Mutta olisivat kyllä voineet jättää jonkun takaportin sellaisille kirjoille, joista ehdottomasti haluaa päästä eroon.