Minun oikeuteni

Re: Minun oikeuteni

ViestiKirjoittaja trisse » 27.10.2017 22:05

m-vaiva kirjoitti:Hänellä minusta on kaksi henk.kohtaista-avustajaa, koska hän ei selviä yksin kotona mutta hän haluaa lisäksi avustajia harrastuksiin.
"Veikon harrastukset:

1 krt/vk Vammaisratsastus, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Kuntosali, toisen ihmisen avustamana 1 krt/vk Keskustelu-kerho, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Uinti, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Kauppakäynti, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Museokäynnit/tapahtumat, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Jumalanpalvelus, toisen ihmisen avustamana
1 krt/vk Kyläily sukulaisten ja ystävien luona toisen ihmisen avustamana
Yht. 27,5 h"
Miksi hänen pitäisi saada harrastaa noin paljon, kun se on sitten pois muilta vammaisilta. Minusta tuo on itsekästä.

Joo ja sukulaiskyläilyä lukuunottamatta nuo on varmaan maksimissaan tunnin tapahtumia. MItenköhän siitä noin monta tuntia kokonaisuudessaan tulee?
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2017 22:20

trisse kirjoitti:Joo ja sukulaiskyläilyä lukuunottamatta nuo on varmaan maksimissaan tunnin tapahtumia. MItenköhän siitä noin monta tuntia kokonaisuudessaan tulee?

Esittämäsi kysymys lienee tärkeä arvioitaessa kyseisen henkilön avunsaannin tarpeita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.10.2017 22:56

Mirri kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Miten tuleekin mieleen, että voisit tehdä niin ihan vaan siksi, että tuntisit olosi hyväksi, kun olet ilmiantanut nettipohtijat ja heidän ajatuksensa.

Jaa...?

Tuo jaa tarkoittaa sun kohdalla sitä, että teit ilmoituksen ylläpitoon ja kas vain Ylläpito piipahtikin äskettäin tuossa. Ottikohan se kopion, todisteeksi siitä, että Kissi kiusas varmaan Mirriä?
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2017 23:09

.Kissi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Miten tuleekin mieleen, että voisit tehdä niin ihan vaan siksi, että tuntisit olosi hyväksi, kun olet ilmiantanut nettipohtijat ja heidän ajatuksensa.

Jaa...?

Tuo jaa tarkoittaa sun kohdalla sitä, että teit ilmoituksen ylläpitoon ja kas vain Ylläpito piipahtikin äskettäin tuossa. Ottikohan se kopion, todisteeksi siitä, että Kissi kiusas varmaan Mirriä?
(lihavointi minun)

Ei tarkoita.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 27.10.2017 23:36

Vai niin, tarkastaako ylläpito automaattisesti kaikki mun kirjoitukset? Olet siis pyytänyt vartiointia?
Katla

ViestiKirjoittaja Katla » 27.10.2017 23:41

Ei, Ylläpito suojeleekin minua! Siksi, ettet kirjoita mitään, mistä minä voisin suuttua. Niin se on.
Katla

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2017 23:50

.Kissi kirjoitti:Vai niin, tarkastaako ylläpito automaattisesti kaikki mun kirjoitukset? Olet siis pyytänyt vartiointia?

Kissi, en tiedä tarkastaako ylläpito automaattisesti sinun kirjoituksesi vai eikö tarkasta.
Oletan ylläpidon ilmoittavan julkisesti pannessaan kirjoittajan ennakkovalvontaan. Niin täällä muistaakseni on tehty, joten miksi sinun kohdallasi tehtäisiin poikkeus?

Olen kerran sinuun suivaannuttuani kysellyt, että miksei ylläpito voisi panna sinua ennakkovalvontaan. Kysymyksen esitin julkisesti, joten se oli myös sinun luettavanasi. Ilmiselvästi ylläpito ei ryhtynyt toimeen minun harkitsemattoman ja tunnekuohuisen pyyntöni mukaisesti, joten en tiedä mistä nyt on kysymys.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2017 23:52

.Kissi kirjoitti:Ei, Ylläpito suojeleekin minua! Siksi, ettet kirjoita mitään, mistä minä voisin suuttua. Niin se on.

Kuulostaa hyvältä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 28.10.2017 00:15

juu, älä kirjoita minulle rumasti, voin suuttua ja vahingoittaa itseäni. Linkin päiväkirjaani saat laittaa, siitä en suutu. Minäkin saan tehdä niin. Onneksi minulla on bodyguard.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 28.10.2017 01:12

Eikö tämä nokkapokka voisi jo päättyä?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 28.10.2017 01:19

Mielestäni tämä on ollut vaihtelua, erään kirjoittajan toistuville feministi aiheisille ketjuille. Mutta annetaan nyt arena hänelle vuorostaan.
Katla

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 12:14

vibeke kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että "minulla on oikeus saada ystäviä"?

Tarkoittaako se vain, että "olisi oikein tai mukavaa, jos saisin ystäviä"? Silloin se ei tarkoita oikeastaan mitään.

katsotaan näkeeko ns. valvoja tässä ketjussa allekirjoituksesi vai tarviiko se opaskoira tryffelin näyttämään sen.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 16:20

Hyvä m-vaiva,

Sinun logiikkasi on kummallista; jos joku nimittelee sinua, sinulla näyttää omasta mielestäsi olevan oikeus ja lupa nimitellä minua.

Tiedoksesi:
Ei ole.

Vaikka turhia näyttävät olevan yritykset saada sinut ymmärtämään vastuuta omista sanoistasi. Sinä vain heittäydyt marttyyriksi ja syytät jälleen kerran muita, eritoten minua, oman käytöksesi seurauksista. Olet kuin ylikasvanut uhmaikäinen lapsi, joka syyttää äitiään siitä, että on itse laittanut saappaat vääriin jalkoihin.

Toki näen ja ymmärrän huomionhakuisuutesi, ja ehkä jopa senkin mistä se kumpuaa, mutten tiedä oletko sinä itse lainkaan ymmärtänyt oman käytöksesi vaikutusta muihin, saati sitä, että sinä olet nettikiusaaja - sanan varsinaisessa merkityksessä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 02.01.2018 19:31

Ja sinä olet valvoja joka hyväksyy huorittelun, jos huoraksi ei vain sanota sinua.
m-vaiva

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.01.2018 21:40

En hyväksy.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet