minätäällä kirjoitti:Biancaliina, missä semmoisia testejä voi tehdä, paitsi netissä? Oma psykiatri ei ole käyttänyt testejä, ei varmaan tarvitse niitä kokeneena lääkärinä. Mutta olisi mukava kyllä näyttää tulokset sille osastonlääkärille.
Minä saisin melken kaksisuuntaisen diagnoosin nettitestin perusteella, riippuen vähän siitä, miten sanatarkasti kysymyksiin suhtautuu (eivät ole ihan yksiselitteisiä) ja persoonallisuushäiriötestin olen myös tehnyt netissä. Ei siinä ollut merkkiäkään paranoiasta silloin. Ei myöskään niissä netissä olleissa luonteenpiirretesteissä, big five vai mikähän se oli.
Sitten vielä sekin harmittaa, että jos on harhaluuloisuushäiriö, niin pitäisi kai silloin olla joku harhaluulokin, mutta kun ei ole. Kai se harhaluulo on semmoinen vankka uskomus, joka on realiteetinvastainen. Minulla esimerkiksi senaikainen lievä huoli identiteettivarkauden mahdollisuudesta netissä on ihan realistinen, kun en muista kirjautua ulos palstoilta. Ja psyykkinen väkivalta ja huoltajuuden mitätöiminen olivat myös ihan tosia. En minä turhan takia lähtenyt kotoa sinne ABC: lle tai sokokselle pakoon. Oli odotettavissa, että tulisivat kahdeksalta hakemaan päivystykseen psyykkisen tilan arviointiin tai että ex tulee järjestämään jonkun selkkauksen kotona. Ja sen haasteen käräjille panin vielä liitteeksi sinne hallinto-oikeuteenkin, mutta eipä tuolla ollut mitään painoarvoa.
minätäällä kirjoitti:Biancaliina, missä semmoisia testejä voi tehdä, paitsi netissä? Oma psykiatri ei ole käyttänyt testejä, ei varmaan tarvitse niitä kokeneena lääkärinä. Mutta olisi mukava kyllä näyttää tulokset sille osastonlääkärille.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa