Ikävät uutiset ensin: ikääntymisprosessia ei voi estää tai pysäyttää. Sitä voi kuitenkin hidastaa - esteettisten hoitojen ammattilainen kertoo miten.
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2017100 ... 2_ka.shtml
Ikävät uutiset ensin: ikääntymisprosessia ei voi estää tai pysäyttää. Sitä voi kuitenkin hidastaa - esteettisten hoitojen ammattilainen kertoo miten.
Sievä Sigismund kirjoitti:Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.
trisse kirjoitti:Vasta 90-luvulla alettiin laajemmin puhua tuosta auringon vaikutuksesta. Tai kyllähän se jo 80-luvun lopulla oli tiedossa mutten usko että silloin edes oli kuin 10-15 kertaisia aurinkovoiteita. Olen palanut miljoonaan kertaan alle 20-vuotiaana. Aikuisiänhän olen aika tarkkaan sisätiloissa viettänytkin mutten tiedä kuinka suurta osaa näyttelee se jos on lapsena ja nuorena palanut paljon.
Sievä Sigismund kirjoitti:Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.
(lihavointi minun)Sievä Sigismund kirjoitti:Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa