Nainen, nelikymppisenä rupsahdat!

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Nainen, nelikymppisenä rupsahdat!

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.10.2017 14:52

Ikävät uutiset ensin: ikääntymisprosessia ei voi estää tai pysäyttää. Sitä voi kuitenkin hidastaa - esteettisten hoitojen ammattilainen kertoo miten.

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2017100 ... 2_ka.shtml
Sievä Sigismund

Re: Nainen, nelikymppisenä rupsahdat!

ViestiKirjoittaja Alive » 04.10.2017 20:04

En halua hidastaa rupsahtamistani, enkä pelkää sitä. Se tapahtuu, mikä on tapahtuakseen.
Alive

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2017 20:14

Mikä lienee tämänkin (naisvihamielisen) ketjun tarkoitus?

Kysehän ei ole mistään uutisesta tai entuudestaan tuntemattomasta asiasta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.10.2017 20:28

Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 04.10.2017 20:32

Vasta 90-luvulla alettiin laajemmin puhua tuosta auringon vaikutuksesta. Tai kyllähän se jo 80-luvun lopulla oli tiedossa mutten usko että silloin edes oli kuin 10-15 kertaisia aurinkovoiteita. Olen palanut miljoonaan kertaan alle 20-vuotiaana. Aikuisiänhän olen aika tarkkaan sisätiloissa viettänytkin mutten tiedä kuinka suurta osaa näyttelee se jos on lapsena ja nuorena palanut paljon.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.10.2017 20:34

Sievä Sigismund kirjoitti:Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.

Miksi pitäisi "puolustautua"?

Joka tapauksessahan sinä heittelet "YÖÖK, mitkä heltat" -kommenttejasi, vaikka mitään helttoja ei olisi olemassakaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.10.2017 20:42

trisse kirjoitti:Vasta 90-luvulla alettiin laajemmin puhua tuosta auringon vaikutuksesta. Tai kyllähän se jo 80-luvun lopulla oli tiedossa mutten usko että silloin edes oli kuin 10-15 kertaisia aurinkovoiteita. Olen palanut miljoonaan kertaan alle 20-vuotiaana. Aikuisiänhän olen aika tarkkaan sisätiloissa viettänytkin mutten tiedä kuinka suurta osaa näyttelee se jos on lapsena ja nuorena palanut paljon.

Onhan se eduksi, ettei myöhemmin enää polta ihoaan, kokonaisrasitus ei ainakaan kasva.

Minulle on opetettu, että aurinko on nimenomaan hyväksi terveydelle. Riippuu tietysti määrästä ja myös ihotyypistä.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.10.2017 20:44

Luulin, että heltat olisi jo käsitelty. Kuva
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja trisse » 04.10.2017 22:21

http://www.iltalehti.fi/syopa/200912010145824_sy.shtml

"Ihotyyppi II

Vaaleatukkaisia ja sini- tai vihreäsilmäisiä, jotka palavat usein ja ruskettuvat hieman."

Serkkuni on kyllä sellainen luonnonoikku että on ihan vaaleahiuksinen mutta ruskettuu tummanruskeaksi asti kesäisin palamatta.
trisse

ViestiKirjoittaja Ryysy » 05.10.2017 19:43

Kyllä minulle on opetettu, että rupsahtaminen alkaa 18-20-vuotiaana.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.10.2017 20:43

Sievä Sigismund kirjoitti:Vielä voi vaikuttaa asiaan. Artikkelissa on ohjeita miten puolustautua.

Kiitos vaan vinkeistä, mutta tuo vaihe on jo ohittunut ilman noita vinkkejäkin. Kuin ihmeen kaupalla mitään rupsahtamista ei silti ole päässyt tapahtumaan. Vika sitten lienee geeneissä tai holtittomissa elämäntavoissa. Kannattaa elää eikä pantata.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.10.2017 21:18

(lihavointi minun)

Puolustautua mitä vastaan? Mihin asiaan voi vaikuttaa?
Sigismund, esitin kysymykset sinulle, joten toivottavasti vastaat.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 05.10.2017 22:17

Kuva
Kim Kardashiankin on tulossa siihen ikään, että maan vetovoima eli gravitaatio voittaa. :|

https://www.is.fi/viihde/art-2000005396199.html
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.10.2017 22:37

Sigismund, ilmoitin tämän ketjun ylläpitoon. Perusteluna asiaton ja turha keskustelu.

En olisi ilmoittanut, jos olisit edes yrittänyt vastata sinulle esittämiini kysymyksiin. Vaan etpä yrittänyt, sen sijaan aloit läiskiä lukijoiden silmille kuvamateriaalia ja muuta potaskaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 06.10.2017 20:01

Enkös minä sitten vastannut?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.10.2017 21:03

Näköjään vastasit. Minä vain en tajunnut, että maan vetovoima on asia, johon yli nelikymppisten naisten pitäisi sinun mielestäsi yrittää vaikuttaa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.10.2017 21:48

Siillan (2) uusintajaksossa toissayönä kaksi hienostorouvaa, sisaruksia, keskustelivat kahvilassa. Totesi nuorempi(?), että sitten Alexander antoi hänelle vielä yhden lahjan, rintojen kohotusleikkauksen. Vanhempi(?) puhkesi hysteeriseen nauruun ja taisi todeta, että A. todella tietää, mitä nainen haluaa. Hän kehotti sisartaan tutustumaan tiettyyn maksulliseen mieheen, josta hänellä oli hyviä kokemuksia ja joka hyväksyy (sinut) juuri sellaisena kuin olet. (Taisi painovoimakin olla esillä.) Tilasikin sitten ko. rattopojan, mutta lupaavan alun jälkeen homma jäi kesken, ja nainen pyysi miestä poistumaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 11.10.2017 17:13

Kaapo ehdotti aikoinaan näihin perse- ym. kuvaketjuihin, ja seksiketjuihin myös, trigger warningia. Tai miten ikinä kirjoitetaankaan. Minusta se olisi hyvä käytäntö täälläkin. Mieluiten otsikkoon tai sitten otsikkoon "TW" ja ensimmäiseen viestiin sisältö (miksi aihe voi olla sisällöltään ei kaikille sopiva), jos ei osaa tai mahdu sitä otsikkoon laittamaan. Toki ongelma tulee, jos heti ensimmäisenä viestinä on jo heti persekuva. Toki takapuolet ovat ihan tavallisia asioita, mutta ehkä jopa ne voivat joitakin häiritä. Tai ehkä näin suomeksi SV:kin voisi olla hyvä lyhenne, sisältövaroitus.

Minua ei juuri tuo persaus haittaa yhtään, mutta erehdyin seikkailemaan toisille foorumeille ja meinasin oksentaa. Lähinnä kuitenkin muiden puolesta tai ehkä sen Pikku-Ryysynkin puolesta, joka joskus altistui ihan riittävästi ulkonäkökeskeiseen potaskaan.
Ryysy

Paluu Romulaatikko