m-vaiva kirjoitti:Onko kokemusta?

m-vaiva kirjoitti:Lukemani perusteella voivat parantua itekseenkin?
Tämä peräpukamalääkäri aloitti näköjään potilasmerkinnän sanalla Asperger. Mutta ei kuitenkaan maininnut mitään esimerkiksi siitä, että minulla on IBS, ärtyvän suolen oireyhtymä. Ilmeisesti vain Asperger vaikuttaa peräpukamiin mutta toiminnallisilla suolistovaivoilla tai millään muillakaan fyysisillä vaivoilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.vibeke kirjoitti:Eri lääkäri tutki hetken ja sanoi, että ei ole mitään leikattavaa.
m-vaiva kirjoitti:Onko kokemusta?
Psykopatologia kirjoitti:Kekkosella sanottiin olevan pukamat kurkussa.
m-vaiva kirjoitti:Mulla ei ollut peräpukamaa, google valehteli.
vibeke kirjoitti:Minulla oli jotain, en tiennyt mitä. Sain yleislääkäriltä lähetteen. Yllätyksekseni tuli kutsu paksusuolen tähystykseen, jota varten piti tyhjentää suoli juomalla litrakaupalla jotain litkua. Soitin etukäteen ja kysyin, onko moinen tutkimus edes tarpeen. Tähystys oli epämiellyttävä. Välittömästi tutkimuksen jälkeen lääkäri kysyi, mitäs tehdään. No vitustako minä tiedän. Ei nimittäin kertonut vaihtoehtoja. Kun olin ollut hetken hiljaa, hän sanoi että no ota myöhemmin yhteyttä jos haluat että tehdään jotain. Ei kertonut, pitäisikö jollekin siis tehdä jotain ja jos, niin mitä. Häipyi vain takin liepeet viuhuen. Paikalle jäänyt hoitaja sanoi että "paljonhan näitä leikataan". Ai mitä leikataan?
Noin vuoden kuluttua soitin sinne ja sanoin, että jäi vähän epäselväksi koko homma. Sain kutsun tulla uudestaan. Tutkimuksen tehnyt lääkäri oli kuulemma jäänyt jo eläkkeelle. Eri lääkäri tutki hetken ja sanoi, että ei ole mitään leikattavaa. Ei tarvitse tehdä mitään. Kirjoitti lapulle tuon saman lääkkeen nimen.
Että sellaisia kokemuksia on. Jostain.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa