Sievä Sigismund kirjoitti:Videosta voi jokainen käydä toteamassa mitä on feminismi. Olette identifioineet itsenne tuohon ryhmään.
Sievä Sigismund kirjoitti:Videosta voi jokainen käydä toteamassa mitä on feminismi. Olette identifioineet itsenne tuohon ryhmään.

Kyllästynyt kirjoitti:Luin kommentteja ja panin merkille, kuinka usein niissä vilisee sanoja ja sanontoja kuten "ämmät". En näe mitään syytä paneutua tai ottaa kantaa mihinkään sellaiseen josta jotkut "ämmittelijät" ovat tuohtuneet.
Ämmittely kun kertoo siitä, että kommentin kirjoittaja on sovinistinen typerys.
(lihavointi minun)Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Luin kommentteja ja panin merkille, kuinka usein niissä vilisee sanoja ja sanontoja kuten "ämmät". En näe mitään syytä paneutua tai ottaa kantaa mihinkään sellaiseen josta jotkut "ämmittelijät" ovat tuohtuneet.
Piti oikein kuunnella uudelleen tuo haastattelu, mutta en kuullut mitään ämmittelyä enkä muutakaan asiatonta. Haastattelija pyrki poliittiseen debattiin, mutta feministit ajoivat hänet pois.

Mirri kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:Videosta voi jokainen käydä toteamassa mitä on feminismi. Olette identifioineet itsenne tuohon ryhmään.
Sigismund, minä en ole radikaalifeministi, en ole koskaan ollut. Ilmeisesti tällä foorumilla kovin moni muukaan ei tunne radikaalifeminismin ilmentymiä omikseen.
Mistä sinulla syntyy tarve ohjata ja opettaa naisia? Tunkeileva ja kimppuun käyvä käyttäytymisesi vaikuttaa häiriintyneeltä näin maallikkosilmin tarkasteltuna.
Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Sievä Sigismund kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Luin kommentteja ja panin merkille, kuinka usein niissä vilisee sanoja ja sanontoja kuten "ämmät". En näe mitään syytä paneutua tai ottaa kantaa mihinkään sellaiseen josta jotkut "ämmittelijät" ovat tuohtuneet.
Piti oikein kuunnella uudelleen tuo haastattelu, mutta en kuullut mitään ämmittelyä enkä muutakaan asiatonta. Haastattelija pyrki poliittiseen debattiin, mutta feministit ajoivat hänet pois.
Sigismund, näyttää siltä, että olet taas käsittänyt väärin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa