Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:... Tasa-arvo-mielessä kaikki foorumin kirjoittajat ovat feministejä siitä erikseen ilmoittamatta...
Eivät ole.
Täällä on/on ollut kasapäin naisia/naiseutta loukkaavia ja halventavia kirjoituksia. Muistaakseni niistä tein kerran ketjunkin, johon kokosin yli sata viestiä.
Hyvin nopeasti kyseinen ketju poistettiin (miehen toimesta, ja luultavasti miehen/miesten valitusten vuoksi).
Tämä palsta ei edusta, eikä selvästikään pyri edistämäänkään - saati toteuttamaan, tasa-arvoa/yhdenvertaisuutta miesten ja naisten välillä.
Psykopatologia kirjoitti:Olen antanut mm. Sievän sotkea palstaa, mutta minulla on käsitys, että hän kannattaa sukupuolten tasa-arvoa yms.
Sievä Sigismund kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Olen antanut mm. Sievän sotkea palstaa, mutta minulla on käsitys, että hän kannattaa sukupuolten tasa-arvoa yms.
Kannatan aitoa tasa-arvoa. Mutta feminismi on minulle kauhistus.
Sievä Sigismund kirjoitti:Sinäkin olet saanut ihan tasapuolisesti haukkua minua ja muita miehiä, vaikka olet naisoletettu.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Kannatan aitoa tasa-arvoa...
Psykopatologia kirjoitti:... ja kuvastanee sitä, että naisillakin on käsitys, että feminismissä on lisäksi jotain heille vierasta ekstraa.
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:... Kannatan aitoa tasa-arvoa...
Silti et ole aloittanut ainoatakaan ketjua jossa pilkkaat tai halvennat miehiä.
Vastaavia naisia koskevia ketjuja ja viestejä olet kirjoittanut varmasti satoja.
Ainoatakaan miesten ulkonäköä koskevaa "YÖÖÖK, mitkä heltat" -viestiäkään et ole luettavaksemme postannut.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Heltathan ovat sukupuolineutraalit. Minullakin on jo pienet heltan alut. Pertillä myös.

Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:... ja kuvastanee sitä, että naisillakin on käsitys, että feminismissä on lisäksi jotain heille vierasta ekstraa.
Käsitys, jonka miehet ovat naisille syöttäneet.
Feministinen puolue näytti, kenen asialla se on – ei ainakaan kantasuomalaisten naisten
Sievä Sigismund kirjoitti:Pari vuotta sitten kaatui eduskunnassa lakialoite, jossa olisi taattu terveydenhuolto kaikille paperittomille. Onneksi kaatui sillä se olisi merkinnyt Suomen konkurssia...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Mitä anteliiaampia etuja tarjoamme sitä enemmän tänne kerääntyy etujen käyttäjiä muusta maailmasta. Esimerkiksi jos kaikki Afrikan huono-osaiset tulisivat Suomeen sinunkin vastuullesi tulisi yli 200:n afrikkalaisen elatus...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa