Sievä Sigismund kirjoitti:... Ettekö hoksaa Laasasen juttuihin sisältyvää syvällistä huumoria?
Sievä Sigismund kirjoitti:Nätkö ylipäätään missään mitään muuta?...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Minusta tuo vaikuttaa telaketjufeministin maailmankuvalta.
Sievä Sigismund kirjoitti:Minusta tuo vaikuttaa telaketjufeministin maailmankuvalta.

Mirri kirjoitti:Tai toisaalta... Ehkä voisit pyytää anteeksi kaunaiseksi, katkeraksi, itsekkääksi, vallanhaluiseksi, sovinistiseksi ja typeräksi leimaamaltasi "Palstan Telaketjusiiveltä"; jospa anteeksipyyntösi menisi perille. Toki sinun pitäisi anteeksipyynnön lisäksi luvata lopettaa Telaketjusiiveksi nimittely, koska ilmiselvästi täällä ei ole nimittelyäsi vastaavaa kirjoittajaa.
Feminismin kemiallinen määritelmä: sama kuin linoleenihappoanionin - negatiivisesti varautunut monityydyttämätön rasvahapporadikaali.”
Sievä Sigismund kirjoitti:VAROITUS: Tämä on huumoria: Sorry feministeille täytyy sanoa: TRIGGERWARNING...
Sievä Sigismund kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tai toisaalta... Ehkä voisit pyytää anteeksi kaunaiseksi, katkeraksi, itsekkääksi, vallanhaluiseksi, sovinistiseksi ja typeräksi leimaamaltasi "Palstan Telaketjusiiveltä"; jospa anteeksipyyntösi menisi perille. Toki sinun pitäisi anteeksipyynnön lisäksi luvata lopettaa Telaketjusiiveksi nimittely, koska ilmiselvästi täällä ei ole nimittelyäsi vastaavaa kirjoittajaa.
Miksi minun pitäisi pyydellä anteeksi Kyllästyneen puheita?
Psykopatologia kirjoitti:Itse en muista foorumin naisilta yhtään varsinaiseen feminismiin liittyvää "positiivista" kannanottoa lukuunottamatta sukupuolten tasa-arvoa, joka ei välttämättä liity spesifisti feminismin ideologiaan ollenkaan.
m-vaiva kirjoitti:Kyllästynyt Kellastunut, miten se vaikuttaa tämän foorumin toimintaan, jos sinä et suostu "että feminismiaatteen nimi kaapataan tarkoittamaan fanatismia"?
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse en muista foorumin naisilta yhtään varsinaiseen feminismiin liittyvää "positiivista" kannanottoa lukuunottamatta sukupuolten tasa-arvoa, joka ei välttämättä liity spesifisti feminismin ideologiaan ollenkaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Minun mielestäni feminismin ideologia on nimenomaan pyrkimys sukupuolten väliseen tasa-arvoon.
Kyllästynyt kirjoitti:Se mitä jotkut (kuten ilmeisesti sinä ja Sigismund Riidankylväjä) väittävät feminismiksi on fanatismia, joka uskoakseni kumpuaa turhautumisesta sukupolvia jatkuneeseen sovinismiin, eikä se edusta feminismin alkuperäistä aatetta tai ydintä.
Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan minä en suostu siihen, että feminismiaatteen nimi kaapataan tarkoittamaan fanatismia, vaikka ymmärränkin mistä tuollainen fanatismi syntyy ja kasvaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Itse en muista foorumin naisilta yhtään varsinaiseen feminismiin liittyvää "positiivista" kannanottoa lukuunottamatta sukupuolten tasa-arvoa, joka ei välttämättä liity spesifisti feminismin ideologiaan ollenkaan.
Minun mielestäni feminismin ideologia on nimenomaan pyrkimys sukupuolten väliseen tasa-arvoon.
Se mitä jotkut (kuten ilmeisesti sinä ja Sigismund Riidankylväjä) väittävät feminismiksi on fanatismia, joka uskoakseni kumpuaa turhautumisesta sukupolvia jatkuneeseen sovinismiin, eikä se edusta feminismin alkuperäistä aatetta tai ydintä.
Ainakaan minä en suostu siihen, että feminismiaatteen nimi kaapataan tarkoittamaan fanatismia, vaikka ymmärränkin mistä tuollainen fanatismi syntyy ja kasvaa.

Suomentanut Suvi Auvinen.
Esipuhe Atlas Saarikoski.
ISBN 978-952-5500-81-3, 74s. Nidottu.
Miehiä ei tarvitse olla. Miehistä on päästävä eroon.
Näin rajusti amerikkalainen radikaalifeministinen kirjoittaja Valerie Solanas määritteli ajattelunsa prinsiipit. SCUM-manifesti on vuonna 1968 kirjoitettu feministinen traktaatti. Valerie Solanasin luoma käsite SCUM tulee sanoista ”Society for cutting up men”.
SCUM-manifestiin esipuheen on kirjoittanut Atlas Saarikoski.
Sievä Sigismund kirjoitti:Suomentanut Suvi Auvinen.
Esipuhe Atlas Saarikoski.
ISBN 978-952-5500-81-3, 74s. Nidottu.
Miehiä ei tarvitse olla. Miehistä on päästävä eroon.
Näin rajusti amerikkalainen radikaalifeministinen kirjoittaja Valerie Solanas määritteli ajattelunsa prinsiipit. SCUM-manifesti on vuonna 1968 kirjoitettu feministinen traktaatti. Valerie Solanasin luoma käsite SCUM tulee sanoista ”Society for cutting up men”.
SCUM-manifestiin esipuheen on kirjoittanut Atlas Saarikoski.
SCUM-manifesti, feministien raamattu.
Psykopatologia kirjoitti:... Tasa-arvo-mielessä kaikki foorumin kirjoittajat ovat feministejä siitä erikseen ilmoittamatta...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa