Kyllästynyt kirjoitti:On naiivia kuvitella, että Suomi säästyisi terroriteoilta sillä, että kieltäydytään vastaanottamasta pakolaisia.
Itse uskon, että silloin terroriteot olisivat todennäköisempiä kuin ne tällä hetkellä ovat, koska Suomi profiloituisi rasistisena maana joka on kääntänyt selkänsä muulle maailmalle.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Minä olen sitä mieltä, että ongelmat pitää selvittää mahdollisimman lähellä syntypaikkaansa eikä levitellä niitä ympäri maailmaa...
Mirri kirjoitti:Reiteen ammuttiin. Syystä tai toisesta poliisi on halunnut ilmaista asian julkisuudessa ympäripyöreästi puhumalla alavartalosta.
Kyllästynyt kirjoitti:Sievä Sigismund kirjoitti:... Minä olen sitä mieltä, että ongelmat pitää selvittää mahdollisimman lähellä syntypaikkaansa eikä levitellä niitä ympäri maailmaa...
Minäkin olen sitä mieltä, että olisi parasta selvittää ongelmat mahdollisimman lähellä syntypaikkaansa, mutta valitettavasti se onnistuu vain harvoin.

Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Reiteen ammuttiin. Syystä tai toisesta poliisi on halunnut ilmaista asian julkisuudessa ympäripyöreästi puhumalla alavartalosta.
Vartalo http://www.suomisanakirja.fi/vartalo
En usko. On epäselvää, kuuluvatko reidet ylipäätään vartaloon. - On "ikävämpää" todeta, että sisäelimiä vahingoitettiin.

Sievä Sigismund kirjoitti:Olet nielaissut virallisen propagandan koukkuineen päivineen.
Minä olen sitä mieltä, että ongelmat pitää selvittää mahdollisimman lähellä syntypaikkaansa eikä levitellä niitä ympäri maailmaa. Lvitettäessä olgelmat kertaantuvat ja tulevat mahdottomiksi ratkaista, kuten nyt Euroopassa nähdään.

Psykopatologia kirjoitti:Mirri kirjoitti:Reiteen ammuttiin. Syystä tai toisesta poliisi on halunnut ilmaista asian julkisuudessa ympäripyöreästi puhumalla alavartalosta.
Vartalo http://www.suomisanakirja.fi/vartalo
En usko. On epäselvää, kuuluvatko reidet ylipäätään vartaloon. - On "ikävämpää" todeta, että sisäelimiä vahingoitettiin.

Mirri kirjoitti:Jossakin lehtijutussa joku turkulaislääkäri eilen vihjaisi, että olisi osunut nivuseen. Sanoi jotenkin niin, että jos luoti on osunut nivuseen, syntyy runsas verenvuoto. Mutta tuskin sitä lehtijuttuakaan enää löydän, sen verran paljon uutistulvaa teksteineen ja kuvineen on ollut.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa