Sievä Sigismund kirjoitti:Missä ihmeen syynissä naiset sitten hyppäävät tämän tästä?
Jospa kysyisit asiaa rakkaalta lempivaimoltasi.
Sievä Sigismund kirjoitti:Missä ihmeen syynissä naiset sitten hyppäävät tämän tästä?

Naisen vuosihuolto – Tarkista nämä asiat terveydestäsi säännöllisesti
(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:...
Jos mitään naisten määrävuositarkastuksia ei ole olemassakaan, poista perättömät kirjoituksesi.
...

Sievä Sigismund kirjoitti:Naisen vuosihuolto – Tarkista nämä asiat terveydestäsi säännöllisesti
https://anna.fi/liikunta-ja-terveys/ter ... nollisesti
Naisia jopa k u t s u t a a n näihin vuosihuoltoihin. Ei miehiä.
Sievä Sigismund kirjoitti:Naisen vuosihuolto – Tarkista nämä asiat terveydestäsi säännöllisesti
https://anna.fi/liikunta-ja-terveys/ter ... nollisesti
Naisia jopa k u t s u t a a n näihin vuosihuoltoihin. Ei miehiä.

Missä ihmeen syynissä naiset sitten hyppäävät tämän tästä?

Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi antaa vastaanottoaikaa, jos vapaita aikoja ei ole.
Tyy kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi antaa vastaanottoaikaa, jos vapaita aikoja ei ole.
Edelleen mitä helvetin vapaita aikoja?

Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:...
Jos mitään naisten määrävuositarkastuksia ei ole olemassakaan, poista perättömät kirjoituksesi.
...
Kohtuuton pyyntö. Puhumattakaan, että se olisi vaatimus tai määräys.
Tyy kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ei voi antaa vastaanottoaikaa, jos vapaita aikoja ei ole.
Edelleen mitä helvetin vapaita aikoja?...
On jonkin verran kokemusta.Tyy kirjoitti:... Onko sulla mitään todellista kokemusta julkisesta terveydenhuollosta?...
Tyy kirjoitti:... Mä luulen että sä hopiset ihan omiasi tietämättä yhtään mitään julkisesta terveydenhuollosta...
Tyy kirjoitti:... Ja kaupan päällä sä olet kyvytön ymmärtämään asiaa.
Sievä Sigismund kirjoitti:Miehiä ei kutsuta papa-kokeisiin eikä mammografiaan ja mitä muita kaikenmaailman syynejä naisia varten onkaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa