1. Mistä saisi edullisesti mahdollisimman monta karttaa kaupungista?
2. Onko kukaan käynyt Madame Tussaudin vahakabinetissa? Millaisen lipun ostitte tai millainenkohan kannattaisi ostaa? Niitä on hirveän paljon erilaisia ja erihintaisia. Säästyykö etukäteen ostetusta lipusta jonotukselta? Wtf se Amsterdam-homma on?
3. Miten rahat kannattaisi laittaa että on mahdollisimman pieni mahdollisuus joutua taskuvarkaan uhriksi? Suomalaiset ovat niin kilttejä mutta luulen että siellä näytän niin ummikolta ja hajamieliseltä että olen helppoa riistaa ja yrityksiä tulee.
4. Entä teatteriliput. Kuinka suuri ero on halvimman ja kalliimman teatterilipun välillä? Näkeekö halvimmilta istumapaikoilta yhtään mitään vai kuuleeko vain äänet?
5. Pystyykö suomalaisella reseptillä noutamaan lääkkeitä sieltä tai onko se kuinka vaivalloista? (Noutaisin unilääkkeet mutta vasta jos olen niin ylivirittynyt etten nuku yhtään ekana yönä.)
6. Millainen sää siellä on syyskuun alussa? Kuinka monta sateenvarjoa kannattaa ostaa?
7. Kuinka haastavaa on löytää Victorian bussiasemalta metroasemalle ja matkustaa oikealla metrolla pari pysäkinväliä? Onko se helppo tehtävä vai sellainen jossa on mahdollisuus tehdä kauhean paljon virheitä. (Olla löytämättä metroon ja mennä lopulta väärään ja kadota koko metroverkostoon.) Mietin kannattaisiko suosiolla ottaa ehkä n. 30 euron taksikyyti vai yrittää julkisilla. Tuolloin olen jo ollut kolme tuntia lentokoneessa ja 1h 20 min bussissa ja varmaan aika väsynyt.
8. Miten pysyy arvioimaan että matkalaukku ei paina yli 25 kg. Onko siihen jotain nyrkkisääntöä?
(Ei tarvi vastata koko väsyttävään listaan vaan yhdenkin kohdan vastaus ilahduttaa.)