Psykopatologia kirjoitti:Vaihtoehtoinen tulevaisuus kusi silmään puoluetovereitaan perussuomalaisia: Edes kansanedustaja-ryhmän puhemies Kankaanniemi tiennyt hankkeesta; nyt Ps 17(15) / 20(22). Nyt ryhmästä joka 5. on ministeri! Kunnollinen parlamentarismi ei toteudu.

Loikkareiden ”Uusi vaihtoehto” aloitti 7 valheella ja minä kumoan ne
Sebastian Tynkkynen
13 tuntia sitten
Psykopatologia kirjoitti:Teoillaan Soini asettuu petturuudessaan Jyrki Kataisen rinnalle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen
Huhtikuussa 2014 Katainen ilmoitti luopuvansa pääministerin ja kokoomuksen puheenjohtajan tehtävistä kesäkuun puoluekokouksen jälkeen ja harkitsevansa Euroopan komission jäsenyyttä tai sen ulkopuolisia tehtäviä: "Eteenpäin meno poliitikolle tai ainakaan minulle ei tarkoita sitä, että valtiollisia portaita noustaan askel kerrallaan ylöspäin. Haluan maistaa ihan toisenlaista elämää". Iltalehden kolumnisti Olli Ainola kutsui kirjoituksessaan Kataisen tekoa "vuoden häikäilemättömimmäksi juoneksi". Hänen mielestään Katainen oli päätöksellään asettanut oman uransa Suomen edun edelle.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Teoillaan Soini asettuu petturuudessaan Jyrki Kataisen rinnalle.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_Katainen
Huhtikuussa 2014 Katainen ilmoitti luopuvansa pääministerin ja kokoomuksen puheenjohtajan tehtävistä kesäkuun puoluekokouksen jälkeen ja harkitsevansa Euroopan komission jäsenyyttä tai sen ulkopuolisia tehtäviä: "Eteenpäin meno poliitikolle tai ainakaan minulle ei tarkoita sitä, että valtiollisia portaita noustaan askel kerrallaan ylöspäin. Haluan maistaa ihan toisenlaista elämää". Iltalehden kolumnisti Olli Ainola kutsui kirjoituksessaan Kataisen tekoa "vuoden häikäilemättömimmäksi juoneksi". Hänen mielestään Katainen oli päätöksellään asettanut oman uransa Suomen edun edelle.
Soini ei missään vaiheessa ole ilmaissut pyrkivänsä jonnekin Suomen ulkopuolelle maistamaan toisenlaista elämää. Millä tavoin hän on asettanut oman uransa Suomen edun edelle? Minusta näyttää siltä, että hän on tehnyt täsmälleen päinvastoin: uhrasi oman poliittisen uransa Suomen edun hyväksi.
jupe kirjoitti:Soini lienee siis ollut "jo vuosia sitten" tietoinen Hommaforumin joistakin pyrkimyksistä, junttatoiminnasta "yli vuoden."
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa