Curt ”Curre” Lindström, 76, löysi puolet nuoremman rakkaan – ”Thaimaalaiset naiset pitävät vanhemmista miehistä”

http://www.is.fi/viihde/art-2000005211845.html
Curt ”Curre” Lindström, 76, löysi puolet nuoremman rakkaan – ”Thaimaalaiset naiset pitävät vanhemmista miehistä”

Sievä Sigismund kirjoitti:Mikäs, kun Kurre ei ole ruotsalaista feministiä huolimut?
Sievä Sigismund kirjoitti:Ai niin hehän pitävät vain tytöistä ja vihaavat valkoisia cis-heteromiehiä...
Sievä Sigismund kirjoitti:Minä olen syytön Kurren romansseihi ja feministien miesvihaan.
Sievä Sigismund kirjoitti:Nyt on tapahtunut traaginen väärinymmärrys sillä enhän minä feministejä vihaa, ihmettelen vain...
Sievä Sigismund kirjoitti:Eri mieltä oleminen ja vihaaminen ovat kaksi eri asiaa.
Saahan asioista olla eri mieltä ja keskustella.
Sievä Sigismund kirjoitti:Usko jo. En minä feministejä vihaa...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Itseasiassa he ovat varsin hauskoja ideoineen...
Sievä Sigismund kirjoitti:... Minusta tuntuu kuin feministejä johtaisi matriarkka Ärripurri.
Sievä Sigismund kirjoitti:Minä en siis saisi puhua tunteistani?
Tietosuojamuistutus Googlelta
Hakutulokset
VIHAAN MIEHIÄ – 7 idiooteinta urostyyppiä - Toimitus | Lily.fi
http://www.lily.fi/blogit/toimitus/viha ... rostyyppia
17.12.2014 - vihapuhetta on valtaapitävän normin, eli valkoisen väestön, ..... Otsikko "VIHAAN MIEHIÄ" ja kyseessä on "ihmisrakas kirjoittaja" -> ei tarvi ...
Valkoisen miehen oikeus ja yli tulviva tasa-arvo - Image-blogit
blogit.image.fi/puistojatkot/valkoisen-miehen-oikeus-ja-yli-tulviva-tasa-arvo/
Valkoisen miehen oikeus ja yli tulviva tasa-arvo. 1.12.2016 by hannaraty | ..... Feministi vihaa kaikkein eniten köyhää valkoista heteromiestä. Ei pidä kuunnella ...
Valkoinen mies viimeinkin kuriin - SS Blogit
blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/valkoinen-mies-viimeinkin-kuriin/
14.2.2017 - Valkoinen mies on viimeinkin saatu luopumaan etuoikeutetusta asemastaan. ... tuli samalla ratkaistuksi: Jos et siirry – ja olet valkoinen mies – olet rasisti. ... Olen kylläkin todistanut miesvihaa, ja kantaväestöön kohdistunutta ...
Valkoisen miehen hirmuiset edut Suomessa - SS Blogit
blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/valkoisen-miehen-hirmuiset-edut-suomessa/
16.1.2017 - Rosa Meriläinen twiittasi: ”Aivan kuten kaikki me valkoiset hyödymme valkoisten etuoikeuksista, myös kaikki miesoletetut hyötyvät ...
vihaan suomalaista miestä - Rasismi - Suomi24 Keskustelut
keskustelu.suomi24.fi › Yhteiskunta › Rasismi
6.4.2009 - Tämän takia vihaan suomalaisia miehiä, koska he ovat vain kateellisia paremmilleen, .... Kyllä minä arvostan suomalaista VALKOISTA miestä.
Ruotsalaistoimittajan heitto valkoisista miehistä nosti järkyttävän ...
m.iltalehti.fi/talviurheilu/201703062200081445_tl.shtml
6.3.2017 - Expressen kertoo, kuinka hänen kommenttinsa osuus valkoisista miehistä oli ladattu Youtubeen otsikolla "Rasisti Brita Zackari vihaa valkoisia ...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa