Heti kun karvat kasvaa...

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Heti kun karvat kasvaa...

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.03.2017 08:30

On hyvä, että selvennät, mutta et saa tuolla tavalla arvioida toisen persoonallisuutta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.03.2017 11:35

Kaapo kirjoitti:SInä tapasi mukaan vääristelet asioita ja muistat tahallasi väärin.
Kaiva se juttu esille...

Mahdotonta, koska sinähän halusit viestisi poistettavan.
Kaapo kirjoitti:... Sitä ei tarvitse erikseen sopia jos huoran kanssa lähtee, se on molemmille selvää että panemaan mennään...

Siteeraamassasi lain kohdassa ei puhuttu mitään siitäkään, että nukkuvan/sammuneen/tajuttoman prostituoidun kanssa yhdynnässä oleminen muodostaisi jonkinlaisen poikkeuksen - olipa hän "imuroinut" lompakkosi tai ei.
Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sinä olet sielustasi paha ihminen joka pyrkii toisten ihmisten vahingoittamiseen...

Ihminen joka minua toistuvasti nimittelee sekä solvaa ja julistaa haluavansa minut tappaa, ei ole kovin uskottava minun sieluni pahuuden arvioija tai arvostelija.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 14:15

Minä en ole koskaan halunnut viestejäni poistettavan se on ollut ihan PP:n päätös.
Laki myös sanoo vastentahtoisuudesta. Lupaa ei erikseen tarvitse kysellä jos on selvää että molemmille pelin henki on selvä.
Ei sitä avioliitossakaan tarvitse kysellä että saako panna ja odottaa vastausta.
Jos toinen ei vastustele ja reagoi touhuun niin se on silloin selvää pässinlihaa paitsi ehkä sinulle.
Ihan sama maksullisten naistenkin kanssa. Olis aika kornia kysyä "saanko panna" ja odottaa lupaa.

Lopeta nyt jos tuo päätön inttäminen ja ... sinä muuten intät.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 14:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sinä olet sielustasi paha ihminen joka pyrkii toisten ihmisten vahingoittamiseen...

Ihminen joka minua toistuvasti nimittelee sekä solvaa ja julistaa haluavansa minut tappaa, ei ole kovin uskottava minun sieluni pahuuden arvioija tai arvostelija.

Sinä ihan itse kyllä kaivat sen solvaamisen ulos pikku hiljaa.
Ja en minä sinua halua tappaa, sinä olet vastenmilinen typpi, mutta en minä sillä perusteella ketään tappaisi enkä myöskään niin ole sanonut. Mielikuvituksessani kyllä voin niin tehdä, mutta sen on ihan eri asia kuin konkreettinen halu tappaa.
Se on keino purkaa järkevällä tavalla aggressioita joita vastenmielinen ihminen herättää.
Sellaisia on olen kohdannut elämässäni livenä ehkä 1-2 ja netissä pari kolme.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.03.2017 14:21

13:21
En ole varma ko. viestin poistumisesta. - Mielestäni viestin tarkat sanamuodot eivät tässä ole relevantteja.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 14:22

Psykopatologia kirjoitti:On hyvä, että selvennät, mutta et saa tuolla tavalla arvioida toisen persoonallisuutta.

Jaa...anna bannit sitte. Rupeeki jo vituttaa riittävästi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.03.2017 15:05

Kaapo kirjoitti:Sinä ihan itse kyllä kaivat sen solvaamisen ulos pikku hiljaa...

Minun kommenttini eivät anna sinulle oikeutta nimitellä ja solvata minua.
Kaapo kirjoitti:... Ja en minä sinua halua tappaa, sinä olet vastenmilinen typpi, mutta en minä sillä perusteella ketään tappaisi enkä myöskään niin ole sanonut...

Älä lausu väärää todistusta; sinä olet sanonut haluavasi tappaa minut.
Kaapo kirjoitti:... Se on keino purkaa järkevällä tavalla aggressioita joita vastenmielinen ihminen herättää...

Minun mielestäni ei ole asiallista käytöstä uhota haluavansa lyödä keskustelukumppaniaan kirveellä päähän.
Ja varsin outoa ja kummallista on, että sinun mielestäsi se on peräti järkevää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.03.2017 15:09

Juuri tuontyyppisiä viestejä olen vaatinut Kaapon poistavan (ja mm. isoilla punaisilla kirjoitetut älytönviestit), ym. Viitattua peukalo-viestiä en tiedä poistaneeni. Miksi olisin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 15:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Sinä ihan itse kyllä kaivat sen solvaamisen ulos pikku hiljaa...

Minun kommenttini eivät anna sinulle oikeutta nimitellä ja solvata minua.
Kaapo kirjoitti:... Ja en minä sinua halua tappaa, sinä olet vastenmilinen typpi, mutta en minä sillä perusteella ketään tappaisi enkä myöskään niin ole sanonut...

Älä lausu väärää todistusta; sinä olet sanonut haluavasi tappaa minut.
Kaapo kirjoitti:... Se on keino purkaa järkevällä tavalla aggressioita joita vastenmielinen ihminen herättää...

Minun mielestäni ei ole asiallista käytöstä uhota haluavansa lyödä keskustelukumppaniaan kirveellä päähän.
Ja varsin outoa ja kummallista on, että sinun mielestäsi se on peräti järkevää.

Missä olen sanonut haluavani tappaa sinut?
En missään...tunnen kyllä suurta vastemielisyyttä persoonaasi kohtaan ja sitä kuinka olet jatkuvasti kimpussani nälvimässä.
Mielikuvituksessani kyllä voin lyödä sinua kirveellä päähän (ja tunnen halua siihen) koska herätät minussa suhteettoman paljon negatiivisia tunteita.
En kuitenkaan oikeassa elämässä niin tekisi missään tapauksessa. Jos livenä keskustelisit kanssani samalla tavalla kuin palstalla jäisit kolmessa minuutissa yksi. En viitsisi haaskata sinuun yhtään aikaa, mutta täällä en pysty sinua väistämään.
Olet jollain tapaa täysin sokea ja emotionaalisesti tyhmä.
Ylireagoit ihan kaikkeen.

Mielelläni otan taas bannit.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 15:18

Psykopatologia kirjoitti:Juuri tuontyyppisiä viestejä olen vaatinut Kaapon poistavan (ja mm. isoilla punaisilla kirjoitetut älytönviestit), ym. Viitattua peukalo-viestiä en tiedä poistaneeni. Miksi olisin?

PP Nyt voit poistaa nimimerkkini ja ketjuni, pyydän. Oli virhe tulla tänne palstalle uuudestaan.
En meinaa jatkossa haaskata täällä aikaa, koska en voi mitenkään välttää Kyllästyneen kimpuuni säntäämistä.
Eli poista nimimerkkini niin minua ei näy täällä tästä edespäin koskaan.
Palsta generoi liikaa negatiivisia tunteita ja se vituttaa!
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.03.2017 15:31

Kaapo kirjoitti:Missä olen sanonut haluavani tappaa sinut?...

Sitä en muista missä ketjussa sinä tuon sanoit, mutta mistäpä minä muuten tietäisin sinun haluavan minut tappaa (iskemällä kirveellä päähäni), ellet sinä itse olisi sitä täällä kertonut?

Tappouhkausviestisi on (onneksi) poistettu, niin kuin on monta muutakin sinun kirjoittamaasi asiatonta viestiä.

Oikeassa elämässä voit olla aivan huoletta; on hyvin epätodennäköistä, että ryhtyisin koskaan juttusille sinun kanssasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.03.2017 15:35

Muistisi on heikko. - Viestisi ovat foorumin "omaisuutta"
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 15:56

Psykopatologia kirjoitti:Muistisi on heikko. - Viestisi ovat foorumin "omaisuutta"

Eiköhän ne bannit siinä tapauksessa nopeesti järjesty.

Tää on epäterveellinen paikka ja oli virhe tulla tänne takaisin. Poista siis nikini.
Mua ei huvita yhtään olla Kyllästyneen silmätikkuna.
Jos niki on pois niin eipä ihan pienellä mielijohteella pääse vastailemaan tuon kusipään panetteluihin.

Sinä ilmeisesti haluat että täällä on riitaa tuon verikoirasi kanssa.
Minä en halua riitaa, mutta en halua myöskään keskustella tuon nälvijän kanssa.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 14.03.2017 16:19, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 16:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Missä olen sanonut haluavani tappaa sinut?...

Sitä en muista missä ketjussa sinä tuon sanoit, mutta mistäpä minä muuten tietäisin sinun haluavan minut tappaa (iskemällä kirveellä päähäni), ellet sinä itse olisi sitä täällä kertonut?

Tappouhkausviestisi on (onneksi) poistettu, niin kuin on monta muutakin sinun kirjoittamaasi asiatonta viestiä.

Oikeassa elämässä voit olla aivan huoletta; on hyvin epätodennäköistä, että ryhtyisin koskaan juttusille sinun kanssasi.

Olet valehteleva niljake. Sinä tulkitse sanomaani kuin piru raamattua.

Ime tota. Jos ei mun nikiä poisteta niin näitä kuvia tulee niin kauan lisää että se lähtee.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.03.2017 16:10

Katsotaan huomiseen. - Miten on ylipäätään mahdollista, että et muista kirjoittamisiasi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 16:14

Psykopatologia kirjoitti:Katsotaan huomiseen. - Miten on ylipäätään mahdollista, että et muista kirjoittamisiasi?

Kyllä minä sen ketjun muistan ja mainitsin siinä nimenomaan että mielikuvituksessani.
En uhkaillut enkä puhunut todellisuudesta. Nytkin tunnen Kyllästynyttä kohtaan vihaa känen henkisen sokeutensa takia.
Ei tätä tarvitse huomiseen katsoa, minun mieleni ei muutu.
Kyllästynyt saa minussa nousemaa liikaa aggressioita enkä halua sitä filistä. Turhan kuluttavaa.
Tämä on epäterveellinen paikka ja parempi pysyä pois.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 16:18

Kuva
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 14.03.2017 16:25

Muutin profiilikuvaa sopivammaksi jos et halua poistaa nikiäni niin jatkan samaan malliin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.03.2017 23:23

Laitoin Kaapon viestit sensuuriin. Toistaiseksi se lienee ainoa keino välttyä palstalla komeilevilta Kaapon kuvapostauksilta.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko