Kaapo kirjoitti:SInä tapasi mukaan vääristelet asioita ja muistat tahallasi väärin.
Kaiva se juttu esille...
Kaapo kirjoitti:... Sitä ei tarvitse erikseen sopia jos huoran kanssa lähtee, se on molemmille selvää että panemaan mennään...
Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sinä olet sielustasi paha ihminen joka pyrkii toisten ihmisten vahingoittamiseen...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Kaapo kirjoitti:... Mielestäni sinä olet sielustasi paha ihminen joka pyrkii toisten ihmisten vahingoittamiseen...
Ihminen joka minua toistuvasti nimittelee sekä solvaa ja julistaa haluavansa minut tappaa, ei ole kovin uskottava minun sieluni pahuuden arvioija tai arvostelija.
Psykopatologia kirjoitti:On hyvä, että selvennät, mutta et saa tuolla tavalla arvioida toisen persoonallisuutta.
Kaapo kirjoitti:Sinä ihan itse kyllä kaivat sen solvaamisen ulos pikku hiljaa...
Kaapo kirjoitti:... Ja en minä sinua halua tappaa, sinä olet vastenmilinen typpi, mutta en minä sillä perusteella ketään tappaisi enkä myöskään niin ole sanonut...
Kaapo kirjoitti:... Se on keino purkaa järkevällä tavalla aggressioita joita vastenmielinen ihminen herättää...
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Sinä ihan itse kyllä kaivat sen solvaamisen ulos pikku hiljaa...
Minun kommenttini eivät anna sinulle oikeutta nimitellä ja solvata minua.Kaapo kirjoitti:... Ja en minä sinua halua tappaa, sinä olet vastenmilinen typpi, mutta en minä sillä perusteella ketään tappaisi enkä myöskään niin ole sanonut...
Älä lausu väärää todistusta; sinä olet sanonut haluavasi tappaa minut.Kaapo kirjoitti:... Se on keino purkaa järkevällä tavalla aggressioita joita vastenmielinen ihminen herättää...
Minun mielestäni ei ole asiallista käytöstä uhota haluavansa lyödä keskustelukumppaniaan kirveellä päähän.
Ja varsin outoa ja kummallista on, että sinun mielestäsi se on peräti järkevää.
Psykopatologia kirjoitti:Juuri tuontyyppisiä viestejä olen vaatinut Kaapon poistavan (ja mm. isoilla punaisilla kirjoitetut älytönviestit), ym. Viitattua peukalo-viestiä en tiedä poistaneeni. Miksi olisin?
Kaapo kirjoitti:Missä olen sanonut haluavani tappaa sinut?...
Psykopatologia kirjoitti:Muistisi on heikko. - Viestisi ovat foorumin "omaisuutta"
Kyllästynyt kirjoitti:Kaapo kirjoitti:Missä olen sanonut haluavani tappaa sinut?...
Sitä en muista missä ketjussa sinä tuon sanoit, mutta mistäpä minä muuten tietäisin sinun haluavan minut tappaa (iskemällä kirveellä päähäni), ellet sinä itse olisi sitä täällä kertonut?
Tappouhkausviestisi on (onneksi) poistettu, niin kuin on monta muutakin sinun kirjoittamaasi asiatonta viestiä.
Oikeassa elämässä voit olla aivan huoletta; on hyvin epätodennäköistä, että ryhtyisin koskaan juttusille sinun kanssasi.
Psykopatologia kirjoitti:Katsotaan huomiseen. - Miten on ylipäätään mahdollista, että et muista kirjoittamisiasi?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa