Sivuston asetuksista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Sivuston asetuksista?

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 00:16

Kello on nyt oikeasti vasta 23: 14, 10. helmikuuta, mutta tämän sivuston tietojen mukaan 11.2. 00:16. Kello on asetuksissani " Eastern-European Time" eli pitäisi näyttää oikein, vai mitä?
Kuutar

Re: Sivuston asetuksista?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.02.2017 00:27

Olisiko sinulla vielä kesäaika käytössä.

Ainakin minulla kello on oikeassa ajassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 00:35

Mistä näkee sen, onko sivusto kesä vai talviajassa?
Pari päivää sitten kello näytti kyllä ihan oikein täällä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.02.2017 00:38

Kuutar kirjoitti:Mistä näkee sen, onko sivusto kesä vai talviajassa?

"Omat asetukset" - aikavyöhykerivin alla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 00:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Mistä näkee sen, onko sivusto kesä vai talviajassa?

"Omat asetukset" - aikavyöhykerivin alla.

No nyt näyttää oikein. En ollut kyllä valinnut kesäaikaa, ja 7:2:tta kello näytti oikein. :shock:
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 11:37

Voiko sivusto vaihtaa asetuksia automaattisesti? Sillä en ollut vaihtanut kesäaikaa, se oli vaihtunut sillä välin, kun en ollut täällä kirjoittamassa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.02.2017 11:57

En tiedä. - Taas kesäajan alkaessa (26.3.2017) muutan foorumin ajan yleis-asetuksia ja kehotan kirjoittajia siirtämään omat asetuksensa kesäaikaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 12:51

Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.02.2017 15:54

Et oo tosissas sivustolta lähtemisen kanssa?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 16:44

Mirri kirjoitti:Et oo tosissas sivustolta lähtemisen kanssa?

En haluaisi lähteä, mutta en voi olla sivustolla, mikäli joku pääsee hakkeroimaan tiliäni asetuksista.
Kuutar

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.02.2017 17:26

Ekanako se hakkeroi sun kelloasi? Ja sitten hakkeroi sen takaisin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.02.2017 19:20

Kuutar kirjoitti:Voiko sivusto vaihtaa asetuksia automaattisesti? Sillä en ollut vaihtanut kesäaikaa, se oli vaihtunut sillä välin, kun en ollut täällä kirjoittamassa.

Mahdollisesti jonkun suhmurointia. Tuskin mitään vaarallista.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Kuutar » 11.02.2017 20:58

irmeli kirjoitti:Ekanako se hakkeroi sun kelloasi? Ja sitten hakkeroi sen takaisin.

Korjasin kellon itse sitten kun sain ohjeet Kyllästyneeltä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.02.2017 07:17

Mutta, jos rehellisesti ajattelet hiljaa itseksesi, niin et kai ihan oikeasti kuvittele, että joku hakkeroisi sun kelloasi?
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.02.2017 09:18

Kuutar kirjoitti:Korjasin kellon itse sitten kun sain ohjeet Kyllästyneeltä.

Olet kirjoitellut täällä myös kesäaikana, joten mitähän aikaa kellosi silloin on näyttänyt? Se ei siirry automaattisesti kesäaikaan, vaan pitää itse käydä muuttamassa omista asetuksista. Muutos siis tehdään kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, jos halutaan kellon näyttävän oikein.
Niinpä en oikein ymmärrä, miten sinä olet voinut nähdä kellosi aina oikeassa ajassa, jos et vielä tähän mennessä ole oppinut omista asetuksistasi tekemään muutoksia kesäajasta normaaliaikaan ja päinvastoin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.02.2017 23:18

Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.

Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kuutar » 12.02.2017 23:25

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Korjasin kellon itse sitten kun sain ohjeet Kyllästyneeltä.

Olet kirjoitellut täällä myös kesäaikana, joten mitähän aikaa kellosi silloin on näyttänyt? Se ei siirry automaattisesti kesäaikaan, vaan pitää itse käydä muuttamassa omista asetuksista. Muutos siis tehdään kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, jos halutaan kellon näyttävän oikein.
Niinpä en oikein ymmärrä, miten sinä olet voinut nähdä kellosi aina oikeassa ajassa, jos et vielä tähän mennessä ole oppinut omista asetuksistasi tekemään muutoksia kesäajasta normaaliaikaan ja päinvastoin.

En ole kiinnittänyt kelloon juuri huomiota, joten en ole ihan varma, kuinka kauan kello oli näyttänyt väärin. Huomasin asian 10 helmikuuta, koska vuorokausi oli juuri vaihtunut, joten viestissäni oli väärä päivämääräkin. Mielestäni kello kyllä näytti oikein silloin 7 helmikuuta, mutta asiaa ei voi jälkikäteen tarkistaa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kuutar » 12.02.2017 23:26

Mirri kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Minun täytyy harkita sivustolta lähtöä. Minun asetuksissa oli siis eilen kesäaika valittuna. En ollut itse asetuksia muuttanut. Näin ei ollut vielä 7 helmikuuta, jolloin olin täällä viimeksi ennen eilistä, eli asetukset olivat muuttuneet sillä välin. Tämä sivusto ei taida olla tietoturvallinen.

Kuutar, oletko jo tullut toisiin ajatuksiin sivuston tietoturvallisuuden ja täältä lähtemisen suhteen?

En tiedä, tämä kun ei ole ainut asia, joka tämän sivuston turvallisuudessa vaivaa minua.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.02.2017 23:50

Kuutar kirjoitti:En ole kiinnittänyt kelloon juuri huomiota, joten en ole ihan varma, kuinka kauan kello oli näyttänyt väärin. Huomasin asian 10 helmikuuta, koska vuorokausi oli juuri vaihtunut, joten viestissäni oli väärä päivämääräkin. Mielestäni kello kyllä näytti oikein silloin 7 helmikuuta, mutta asiaa ei voi jälkikäteen tarkistaa.

Kesäaikaan siirtyminen on edessä noin puolentoista kuukauden kuluttua. Ehkä sinun kannattaa kiinnittää kelloon huomiota ja katsoa mitä se näyttää maaliskuun viimeisen sunnuntain jälkeen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.02.2017 23:59

Kuutar kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

En tiedä, tämä kun ei ole ainut asia, joka tämän sivuston turvallisuudessa vaivaa minua.

Psykopatologia-palstan tietoturva perustuu puhtaasti "Munfoorumi.com" -pohjan phpBB3-sovellukseen. Jos epäilet joutuneeksi hakkeroinnin kohteeksi, sinuna epäilisin ensimmäiseksi omia salasana-, palomuuri- ym. tietoturva-asetuksiasi.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Romulaatikko