Kaapo kirjoitti:No vittu...

.Kissi kirjoitti:nih, Kyltsi tuli puskista taas nylkyttämään Kaapoa ja niinhän tuo joutui taas ulos- Kyllä on kumma?? En vaan ymmärrä, enkä hyväksy!!
.Kissi kirjoitti:... Olit lisännyt viestiisi tuollaisen, nyt vasta huomasin.
en mä mitään poista, hölmö...
.Kissi kirjoitti:... sanoin vaan mielipiteeni siitä, kuin aina ahdistelet Kaapon ja (muitakin) saamaan itsensä jäähylle...
.Kissi kirjoitti:... Siis en tajua sun valtaa- Ei se mua enää liikuta sen enmpää, mutta pistin taas vaan merkille tuon, joka aina toistuu.
Kerta toisensa jälkeen sinä kuitenkin tulet tänne. Miksi ihmeessä?Kaapo kirjoitti:... Tää foorumi on muuten todella sairas paikka parista tyypistä johtuen ja mitä vähemmän täällä käy sitä parempi se on yksilölle - kenelle tahansa yksilölle.
Kaapo kirjoitti:Nimenomaan, kyse on vedättämisestä jolla tuo lehmä ruokkii egoaan ja valta-asemaansa. Tällä foorumilla muuten voisi jopa keskustella jos kyltsi älyäis pitää turpansa kiinni, mut se tekee jokaisesta ketjusta oman moraalinsa vääntöketjuja. Eli sen oma ego haluaa koko ajan näkyvyyttä ja valta-asemaa. Jokainen tuon tajuaa paitsi kyltsi ite.
Kaapo kirjoitti:Anustappi, tekopyhä lehmä!
En mä sun takias täällä ole vaikka niin narsistisesti tunnut kuvittelevankin. Täällä on huomattavasti mielenkiintoisempia ihmisiä.
Kaapo kirjoitti:Voi vitun tekopyhä lehmä. Sinä keskityt minuun...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa