Aika ikävä letkautus sellainen kysymyskin on. Se sisältää ajatuksen puupäästä ja Hermitistä samoissa nahoissa. Minä en pysty tuollaista kysymystä esittämään edes netissä tai "tuntemattomalle" henkilölle. Nimittely ei ole mielestäni koskaan miellyttävää, ei sen enempää sinuun kuin kehenkään muuhunkaan kohdistuva. Minulla vain ei ole eväitä auttaa sinua eikä halua joutua viestiesi kohteeksi, sillä olen ilman syytä saanut sinulta samoja epämiellyttävä letkautuksia kuin Hermiitti esimerkiksi tuossa puupääkysymyksessä.
En todella ole selvillä alkuperäisen Tukiaseman jo yli vuosi sitten kadonneista, vuosia vanhoista keskusteluista, ja vaikka olisikin, tämänhetkiset voimani eivät riitä niiden miettimiseen. Kaikki energiani menevät aivan yksinkertaisista käytännön asioista huolehtimiseen, kuten että lapsilla on ruokaa ja he heräävät aamulla ja syövät ja lähtevät kouluun, menevät illalla nukkumaan, harjaavat hampaansa, tekevät läksynsä, että menen oikeaan aikaan terapiaani, otan lääkkeeni, haen lapsia oikeaan aikaan oikeasta paikasta ja niin edelleen. En minä jaksa tai osaa sinua juuri auttaa, ja vaikka yrittäisinkin, tulisin todennäköisesti väärinymmärretyksi. Joten, en osaa enkä jaksa hoitaa muiden asioita.