Flemingink.13 A & 11 (00500 HKI) 1950-luvulla
Kaapo kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää näin jälkikäteen.
Oletko sinä todellakin jo 80? (Tarkoitis ilmeisesti kuitenkin yli 70...eli hakdeksatta kymmentä.)
Täytyykin visiin hieman säätää ulosantia.
Kerro nyt kuitenkin että mitä helvettiä sinun ikäisesi mies potenssipillereiden kanssa vielä vehtaa?
Oikeesti, eikö tossa olis jo paikka antaa luonnon hoitaa?

Kaapo kirjoitti:
Kyllä varmaan sinun mielestäsi. Niinkuin kaiken muunkin suhteen mitä minä sanon.
Imbesilli...
irmeli kirjoitti::D![]()
![]()
![]()
ja lopuksi voi vittu mikä lehmä olet Kyllästynyt.
Näköjään sinäkin haluat ennakkovalvottavaksi, ja seuraavasta provokaatiosta saat haluamasi.
irmeli kirjoitti:Haista paska. Sittenhän tämä on hieno foorumi, kun yksiksesi kirjoittelet.

Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Haista paska. Sittenhän tämä on hieno foorumi, kun yksiksesi kirjoittelet.
Pääsit tavoitteeseesi. Olet ennakkovalvonnassa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Haista paska. Sittenhän tämä on hieno foorumi, kun yksiksesi kirjoittelet.
Periaatteessa kyllä, mutta tiukka jääviyssäännön noudattaminen merkitsisi tällaisessa tilanteessa sitä, että Psykopatologian poissaollessa minua voisi vapaasti kiusata, nimitellä, häiriköidä ja provosoida.
Tuo on tapahtanut ja toistunutkin niin monta kertaa, ettei mielestäni ole kohtuutonta pyrkiä estämään sitä.
Eikä ennakkovalvontaan joutuminen ole kertaakaan perustunut muuhun kuin kirjoittajan itsesensuuriin; ainoastaan Tristanin huutamalla esitetyt kiukuttelut olen jättänyt julkaisematta, mutta kaikki muut valvontaan päätyneet ovat saaneet kaikki viestinsä julkaistua, jotkut tosin viipeellä (koska en ole paikalla 24/7).

Kyllästynyt kirjoitti:irmeli kirjoitti:Haista paska. Sittenhän tämä on hieno foorumi, kun yksiksesi kirjoittelet.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa