Menen jouluostoksille

Menen jouluostoksille

ViestiKirjoittaja Uni » 08.12.2016 21:24

Ostatteko enää lahjoja? Minun lahjaostoni vähenee mitä vanhemmaksi tulen. Ostan kuitenkin miehelle aamutossut, sellaiset helposti jalkaan soljahtavat. Siskolle jotain pientä ja kummitytölle. Onkohan ne pahimmat ruuhkat milloin, lähempänä joulua lienee. Joskus käy niin, että löydän lahjoja vain itselleni. Tiedän, että tämä on tyypillinen aihe mutta halusin vain kuitenkin kysellä.
Uni

Re: Menen jouluostoksille

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.12.2016 21:39

Minusta tämä on ihana aihe! Toisin kuin yleensä ja ennen, en ole ostanut vielä kelleen mitään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.12.2016 20:25

En ole moneen vuoteen ostanut yhtään lahjaa kenellekkään. Nyt minulla on siskoilleni ja pojalleni facebook -kaverini neulomat pehmeänlämpimät villasukat joihin hän on laittanut lumihiutalekuvioita koristeiksi. Uskon niitten olevan mieluisat.Itsellänikin on juuri nyt jalassa hänen neulomansa "pehmosukat", pitkävartiset.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Uni » 10.12.2016 00:35

Ajoin vähän aikaa vastaantulijat kaistalla, jäin mäessä sutimaan ja mies takana nousi autosta työntämään. Sitten valoissa auto sammui niin 6 kertaa, liian ison vaihteen vuoksi. Olipa ihana reissu. Kyllä autoilu on mukavaa kun sen oikein osaa.
Uni

ViestiKirjoittaja Uni » 10.12.2016 00:40

Ostin sokoselta aamutossut miehelle ja suklaata, Crumpy -Cat kirjan ja kummitytölle kalenterin. Siinäpä ne. Toivoin itse lahjaksi Havukka-Ahon Ajattelijaa.
Uni

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet