Ei täällä ole kiellettyjä sanoja laisinkaan. Täällä on perseennuolentakerho joille kaikki sanat ovat sallittuja. Esim. suksi vittuun on ihan sallittua, kun sen sanoo vanha akka mutta, kun sen sanoo perseennuolentakerhoon kuulumaton henkilö se ei olekaan sallittua. Ja perseennuolenta- sanastakin tuli jo huomautus mutta sen jälkeen sitä sujuvasti alkoi itse ylläpitäjä käyttämään.
Irmeli, esittele se "perseennuolentakerho". Tuskin kaikki lukijat tietävät millainen se on ja ketkä ovat sen jäseniä. Minulle mainitsemasi kerho tuli aivan yllätyksenä, ikinä en ole kuullutkaan, mutta oletan sen olevan jonkinlainen jossakin tämän foorumin sopukoissa lymyävä sisäpiiri. Kuulutko sinä kyseiseen kerhoon, vai miten olet päässyt tutustumaan siihen?
Mitään kiellettyjen sanojen listaa ei täällä ole, se lienee tullut jo toteennäytetyksi
Valitettavasti joidenkin kirjoittajien sanavarasto on kovin suppea, ja sen vuoksi heidän viestinsä koostuvatkin valtaosaltaan sanoista: vittu, perse/perseennuolenta, tissi, pillu, ämmä, akka jne. Minun mielestäni olisi sangen positiivista kehitystä, jos asianomaiset tarttuisivat mihin tahansa kirjaan ja ryhtyivät aktiivisesti ja suunnitelmallisesti täydentämään sekä laajentamaan omaa sanavarastoaan.